abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21224554
quote:
Caroline (17): "Ik heb al twee jaar een vriend. Ik fantaseer wel eens dat ik heel erg opgewonden ben en dan over hem heen plas. Ik zou dat zo graag eens willen proberen. Maar hoe vraag je zoiets? Ik ben bang dat hij me dan raar vindt."

Het is het makkelijkste om hierover te beginnen onder de douche. Uit onderzoek blijkt dan ongeveer twee derde van de mensen wel eens onder de douche plast. Ga samen douchen en vraag hem of hij dit wel eens doet. Is hij gelijk afkerig, dan weet je dat hij niks met plassen heeft. Reageert hij geïnteresseerd of positief, plas dan en pak zijn hand om deze in jouw straal te houden. Trekt hij zijn hand terug, dan weet je dat je geen kans maakt. Reageert hij aarzelend of positief, dan kun je steeds een stapje verder gaan. Mogelijk krijgt hij de smaak te pakken, maar je hebt ook kans dat hij afhaakt. Omdat het in eerste instantie onder de douche gebeurt en alles gewoon wegspoelt, is het onderwerp niet echt geladen en kun je rustig aftasten hoe hij over dit onderwerp voelt.
Mijn partner begon destijds gelijk over poepsex Ik vroeg of we niet eerst mij plassex konden beginnen? En het geschiedde... van poepsex is het gelukkig nooit meer gekomen.

Doen jullie aan plassex en zo ja, hoe zijn jullie hier ooit mee begonnen?
pi_21224665
Houd poep en plassex ook in dat je die schijt op eet en die pis opdrinkt? (heb het wel es op een filmpje gezien dat ze dat deden).

Ik zou er iig nooit aan beginnen
pi_21224685
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 01:59 schreef Dipstaart het volgende:
Houd poep en plassex ook in dat je die schijt op eet en die pis opdrinkt? (heb het wel es op een filmpje gezien dat ze dat deden).

Ik zou er iig nooit aan beginnen
Met poepsex lijkt me niet

Plassex kan maar hoeft niet, lekker warme pis over je heen is gewoon lekker

donderdag 12 augustus 2004 @ 02:00:04 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_21224688
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 01:54 schreef sourcy het volgende:

[..]

Mijn partner begon destijds gelijk over poepsex Ik vroeg of we niet eerst mij plassex konden beginnen? En het geschiedde... van poepsex is het gelukkig nooit meer gekomen.

Plassex, ja doe ik elke dag als ik wakker wordt.

Ik ben ermee begonnen toen me vriendin in bad zat, dat pist makkelijk zeg maar. Poepsexs id nog ietser weg weg ben ik bang, maar daar begin ik binnenkrt over....... denk ik
pi_21224952
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 02:00 schreef Snakey het volgende:

Ik ben ermee begonnen toen me vriendin in bad zat, dat pist makkelijk zeg maar. Poepsexs id nog ietser weg weg ben ik bang, maar daar begin ik binnenkrt over....... denk ik
In bad is toch wel erg smerig...
pi_21225743
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 02:12 schreef sourcy het volgende:

[..]

In bad is toch wel erg smerig...
Wij hebben geen toilet hier moet alles in het bad
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_21225787
vagisch die neerlanders ook

lekker warme zeik over je pens..
woehhahahahahahahahhahahaaaaaaaaa
heb je nu werkelijk niets anders te doen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_21225808
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 02:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

Plassex, ja doe ik elke dag als ik wakker wordt.

you got it
humor bedoel ik
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_21225827
Er zit wat op je lip
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_21225843
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 02:56 schreef ondeugend het volgende:
Er zit wat op je lip
jaah zie ut ook...
dur zit wat op zuh lip

is het poep?
pi_21231087
nee doe ik niet aan ga het ook nooit doen ook beetje me vriendin onderzeiken, en andersom ook niet blehhh kan toch wel wat leukere en vast ook wel lekkerdere dingen bedenken hoor
pi_21231428
"Hee! Wil je plassex?"
  donderdag 12 augustus 2004 @ 12:44:41 #13
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_21231467
"Hey wil jij soms mijn pis opdrinken?"
  donderdag 12 augustus 2004 @ 12:58:06 #14
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21231849
Dat vraag ik niet, straks denkt ie nog dat IK het wil...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:02:58 #15
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_21231987
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 01:54 schreef sourcy het volgende:

[..]

Beste Sourcy - ben jij toevallig een bekende van sCHANDKNAAP?

Vraag het dan aan hem! Hij weet alles...
pi_21232045
onder de douche, gewoon tegen haar been pissen, en dan zeggen ...lekker warm he...en dan je vriendin zo...ja lekker ...en dan zeg jij, het is pis hoor!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:08:25 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21232132
quote:
Caroline (17): "Ik heb al twee jaar een vriend. Ik fantaseer wel eens dat ik heel erg opgewonden ben en dan over hem heen plas. Ik zou dat zo graag eens willen proberen. Maar hoe vraag je zoiets? Ik ben bang dat hij me dan raar vindt."

Het is het makkelijkste om hierover te beginnen onder de douche. Uit onderzoek blijkt dan ongeveer twee derde van de mensen wel eens onder de douche plast.
Dit zinnetje, dat je te pas en te onpas tegenkomt, intrigeert me altijd ontzettend.
pi_21246428
wat dacht je van?
hoe sta jij tegenover plassex?
nou ik vind er niks aan krijg je dan meestal te horen
en dan weet je dat
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_21247997
ok, en dan weet je het.
je vraagt het niet voor niks wanneer je het vraagt dus als ze er niks aan vindt en jij wel ,wat doe je dan vervolgens?...kijken of er verder nog wat te doen is of vraag je gewoon..,Jammer dat je er niks aanvindt schatje..,ik vind het wel geil dus...biertje?
(show it baby)
pi_21248017
Vragen?
pi_21248197
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:05 schreef BobRooney het volgende:
onder de douche, gewoon tegen haar been pissen, en dan zeggen ...lekker warm he...en dan je vriendin zo...ja lekker ...en dan zeg jij, het is pis hoor!
pi_21270412
Cola? Of heb je liever urine?
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 22:17:58 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_21271045
Dat vraagt-ie nooit. Onder de douche begint hij dan te gniffelen en zie ik ineens zo'n gele straal tegen m'n been klateren
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_21271467
Nah... dat lijkt me me op dit moment nog niks heel misschien in de toekomst.. maar nu denk ik yuk.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 23:30:31 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_21273150
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 22:31 schreef Riann het volgende:
Nah... dat lijkt me me op dit moment nog niks heel misschien in de toekomst.. maar nu denk ik yuk.
Zolang je het niet nuttigt, is het best te doen hoor
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')