Mijn partner begon destijds gelijk over poepsexquote:Caroline (17): "Ik heb al twee jaar een vriend. Ik fantaseer wel eens dat ik heel erg opgewonden ben en dan over hem heen plas. Ik zou dat zo graag eens willen proberen. Maar hoe vraag je zoiets? Ik ben bang dat hij me dan raar vindt."
Het is het makkelijkste om hierover te beginnen onder de douche. Uit onderzoek blijkt dan ongeveer twee derde van de mensen wel eens onder de douche plast. Ga samen douchen en vraag hem of hij dit wel eens doet. Is hij gelijk afkerig, dan weet je dat hij niks met plassen heeft. Reageert hij geïnteresseerd of positief, plas dan en pak zijn hand om deze in jouw straal te houden. Trekt hij zijn hand terug, dan weet je dat je geen kans maakt. Reageert hij aarzelend of positief, dan kun je steeds een stapje verder gaan. Mogelijk krijgt hij de smaak te pakken, maar je hebt ook kans dat hij afhaakt. Omdat het in eerste instantie onder de douche gebeurt en alles gewoon wegspoelt, is het onderwerp niet echt geladen en kun je rustig aftasten hoe hij over dit onderwerp voelt.
Met poepsex lijkt me nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:59 schreef Dipstaart het volgende:
Houd poep en plassex ook in dat je die schijt op eet en die pis opdrinkt? (heb het wel es op een filmpje gezien dat ze dat deden).
Ik zou er iig nooit aan beginnen![]()
Plassex, ja doe ik elke dag als ik wakker wordt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:54 schreef sourcy het volgende:
[..]
Mijn partner begon destijds gelijk over poepsexIk vroeg of we niet eerst mij plassex konden beginnen? En het geschiedde... van poepsex is het gelukkig nooit meer gekomen.
Doen jullie aan plassex en zo ja, hoe zijn jullie hier ooit mee begonnen?
In bad is toch wel erg smerig...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:00 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ermee begonnen toen me vriendin in bad zat, dat pist makkelijk zeg maar. Poepsexs id nog ietser weg weg ben ik bang, maar daar begin ik binnenkrt over....... denk ik
Wij hebben geen toilet hier moet alles in het badquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:12 schreef sourcy het volgende:
[..]
In bad is toch wel erg smerig...![]()
you got itquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Plassex, ja doe ik elke dag als ik wakker wordt.
Ik ben ermee begonnen toen me vriendin in bad zat, dat pist makkelijk zeg maar. Poepsexs id nog ietser weg weg ben ik bang, maar daar begin ik binnenkrt over....... denk ik
jaah zie ut ook...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:56 schreef ondeugend het volgende:
Er zit wat op je lip
Beste Sourcy - ben jij toevallig een bekende van sCHANDKNAAP?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:54 schreef sourcy het volgende:
[..]
Mijn partner begon destijds gelijk over poepsexIk vroeg of we niet eerst mij plassex konden beginnen? En het geschiedde... van poepsex is het gelukkig nooit meer gekomen.
Doen jullie aan plassex en zo ja, hoe zijn jullie hier ooit mee begonnen?
Dit zinnetje, dat je te pas en te onpas tegenkomt, intrigeert me altijd ontzettend.quote:Caroline (17): "Ik heb al twee jaar een vriend. Ik fantaseer wel eens dat ik heel erg opgewonden ben en dan over hem heen plas. Ik zou dat zo graag eens willen proberen. Maar hoe vraag je zoiets? Ik ben bang dat hij me dan raar vindt."
Het is het makkelijkste om hierover te beginnen onder de douche. Uit onderzoek blijkt dan ongeveer twee derde van de mensen wel eens onder de douche plast.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:05 schreef BobRooney het volgende:
onder de douche, gewoon tegen haar been pissen, en dan zeggen ...lekker warm he...en dan je vriendin zo...ja lekker ...en dan zeg jij, het is pis hoor!
Zolang je het niet nuttigt, is het best te doen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:31 schreef Riann het volgende:
Nah... dat lijkt me me op dit moment nog niks heel misschien in de toekomst.. maar nu denk ik yuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |