o ja, ik lees wel terugquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:06 schreef The_Hives het volgende:
zal ik alvast beginnen met volspammen?![]()
met 3 of 4 posts te gaan, ok , maar bij 20![]()
en je hebt de tags verkeerdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik was zo gefixeerd op de topic titel van qyn, dat ik vergat welk deel het was
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:19 schreef R_B het volgende:
Heb geen irc hier....
typ in je adresbalk: irc.fok.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:19 schreef R_B het volgende:
Heb geen irc hier....
En dat voor een speler met TSI 150 en in zwak vorm :')quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:45 schreef R_B het volgende:
Team scoorde 4 - 0 toen Marnix Wyatt over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. En toen had Marnix Wyatt drie keer gescoord - een hattrick! De manier van spelen veranderde doordat Team zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor Team: 5 - 0. Doelpuntenmaker was Marnix Wyatt.
Heb je uitgedaagd voor de Fok!Cupquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:06 schreef forza22 het volgende:
5-2 voor tegen bubbafat.![]()
mijn halve tweede doet het dus goed![]()
dan had je het nu niet geredquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:15 schreef qyn het volgende:
*snif* .. Het team wat mij vorig jaar in VIII in heeft gemaakt, wie de medaille voor mijn neus weggesnoept heeft, is niet meer
Gabber maffia (365442) heeft geen team eigenaar meer na 6 weken niet ingelogd geweest te zijn. De klootzak, had mij dan laten winnen vorig seizoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |