Correctie, een volledig ingeburgerde, die zich uitstekend heeft aangepast aan zijn omgevingquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:39 schreef gelly het volgende:
Ik ben een allochtone Drenth..
Maar die poesjes lopen ook niet op straat, najah, wel op straat, maar die zie je niet open en bloot.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Correctie, een volledig ingeburgerde, die zich uitstekend heeft aangepast aan zijn omgeving
(Alleen weet jij wél hoe je poesjes moet behandelen , soms.)
De enige kroeg waar ik nooit kom iddquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee Meppel dan! Jullie enige kroeg is afgebrand ofniet?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Ook..
Emmen is toch de mooiste stad van het beschaafde en onbeschaafde Nederland?.
Meppel is lekker joh. Dat scheelt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:50 schreef du_ke het volgende:
[..].
Meppel, Assen en zelfs Coevorden hebben tenminste nog iets stedelijks. Je weet wel wat meer historie dan het gemiddelde esdorpquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Meppel is lekker joh. Dat scheelt.
Ach ja, Meppel en Assen, steek ze maar in de fik.![]()
Ik proef jaloezie.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meppel, Assen en zelfs Coevorden hebben tenminste nog iets stedelijks. Je weet wel wat meer historie dan het gemiddelde esdorp.
Ja, Coevorden en Assen heel erg stedelijk hoor. Nul aan voorzieningen, op de gemiddelde dag geen levende ziel te bekennen in het centrum. Wat is daar zo stedelijk aan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meppel, Assen en zelfs Coevorden hebben tenminste nog iets stedelijks. Je weet wel wat meer historie dan het gemiddelde esdorp.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:11 schreef SilverGold het volgende:
[..]
Ja, Coevorden en Assen heel erg stedelijk hoor. Nul aan voorzieningen, op de gemiddelde dag geen levende ziel te bekennen in het centrum. Wat is daar zo stedelijk aan?
Over emmenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik proef jaloezie..
Er schijnen zand- en veendrenten te bestaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:30 schreef Loedertje het volgende:
De verstandhouding tussen alle Drenthen is ook goed zie ik
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er schijnen zand- en veendrenten te bestaan.
Tja dit is ook maar wat ik uit de overlevering meegekregen hebquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
(beschrijf die 2 types eens?)
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dit is ook maar wat ik uit de overlevering meegekregen heb.
De een schijnt wat stugger te zijn dan de ander geloof ik. Veendrenten zijn de veenarbeiders die meer op zichzelf waren aangewezen. Terwijl de zanddrenten in de vaak wat welvarender dorpen op de hoger gelegen posities woonden ofzo.
Euhmmm..Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:20 schreef Loedertje het volgende:
Maar, we zijn het nu eens dat de topictitel wel aardig aansluit bij de postings van de inwoners van Drenthen toch pekel?
Er zijn ook genoeg topics die gerelateerd worden aan criminele Marokkanen/Turken/noem hier nog een willekeurige nationaliteit behalve de Nederlandse. Maar die worden gesloten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
.
De mensen waarnaar gerefereerd wordt zijn idiote Drenthen. Niks mis met de titel dus, lijkt me.
Ga anders ff in een hoekie huilen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg topics die gerelateerd worden aan criminele Marokkanen/Turken/noem hier nog een willekeurige nationaliteit behalve de Nederlandse. Maar die worden gesloten.
Ik snap niet waarom jij vindt dat er wel de draak mag worden gestoken met een bepaalde groep Nederlanders, maar zo gauw het over allochtonen gaat het niet kan en iedereen die dat doet een idioot is.
Intelligent antwoord!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga anders ff in een hoekie huilen.
Sja, als je zelf het verschil in reacties niet ziet qua topics dan ga ik het je niet eens proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:35 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Intelligent antwoord!
Mompelt iets over waarheid enzo...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga anders ff in een hoekie huilen.
Wat moet de grote Gelly mij dan uitleggen? Heb ik aan jou om uitleg gevraagd voor iets?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, als je zelf het verschil in reacties niet ziet qua topics dan ga ik het je niet eens proberen uit te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |