Ik ook, maar ik typte dat niet...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dude ik heet Christian![]()
Ja wist ik, maar ik bekeek je site ff, kwam ik op via de site van de VVquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik typte dat niet...
Peter R. De Vries in gaat schakelen..
Nee, je deed dat om cynisch te zijn. Kan wel lezen hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Whatever, kennelijk lees je ook puur over het stukje heen wat ik net typ.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Lucille het volgende:
Laten we dan voor het gemak hier een lijstje maken van die niet-idiote Drenthen, om zo verwarring te voorkomen. Ik begin wel.
Best lastig, beginnen jullie maar.
Zou best kunne.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar ik bekeek je site ff, kwam ik op via de site van de VV
Ja dies inderdaad dramaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Zou best kunne.
Maar dat clubblad van vv... is om te.
Wij gaan er wat een doen![]()
Ik begin wel:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:27 schreef nikky het volgende:
[..]
grmble
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
- Rekkie
- Pekel
- Zwansen
-
-
-
- Gelly.
Zo héquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:34 schreef nikky het volgende:
ik heb ook in emmen gewerkt hoor
waar denk jequote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo hé![]()
waar dan?
Kun je doen. Moet je vooral doen als je daar behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan natuurlijk mijn macht misbruiken en die lijst weg'editten.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dierentuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:39 schreef Lucille het volgende:
Rectificatie
Onder druk van een Drentse deerne moet ik hierbij mijn excuses aanbieden voor het niet kunnen verzinnen van namen van leuke Drentenaren. Mijn actie was totaal ondoordacht, ik had beter moeten weten. Bij deze dus mijn nederige excuses dat ik onze nikky helemaal vergeten was. Hoe kon ik haar vergeten.
Daar ben ik wel eens geweest, de dierentuin in Emmenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dierentuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |