quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Jij bent echt nooit in Emmen e.d. geweest. Sneu om dan zoiets te posten.
Hey, ook weer zoiets.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daar komen ook van die leuke "ajax-supporters" weg!
Ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben minimaal 50 keer in Emmen geweest, je teentjes zijn gewoon iets te lang Pekel
Vandaan heeft 4 letters meer, en Drenten zijn lui.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hey, ook weer zoiets.
Waarom vragen jullie altijd
"waar kom jij weg ?"
I.P.V. "Waar kom jij vandaan?"
Je houdt toch nog wel van me?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Ook..
Emmen is toch de mooiste stad van het beschaafde en onbeschaafde Nederland?.
Wat denk je?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je houdt toch nog wel van me?![]()
Emmen - Heraclesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat denk je?![]()
Dan denk ik aan 3 punten, voor Emmen uiteraard.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Emmen - Heracles![]()
Preciesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:56 schreef pekel het volgende:
[..]
En Vandaan lijkt verdacht veel op Veendam..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Vandaan heeft 4 letters meer, en Drenten zijn lui.![]()
Alleen als je een beetje woordblind bent misschienquote:En Vandaan lijkt verdacht veel op Veendam..
Jij bent dus op 10 september in het centrum stadion?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Precies![]()
![]()
![]()
Nu heb jij een punt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Alleen als je een beetje woordblind bent misschien
Ken je de rivaliteit tussen Veendam en Emmen ??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Alleen als je een beetje woordblind bent misschien
Ja, maar niet uit het Noord-Oosten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:06 schreef Quinie het volgende:
Deze drenth zakt maar niet af naar het niveau van het zuiden.
Oja de wijzen kwam uit het oosten.
ja en ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar niet uit het Noord-Oosten.
Psst..ik heb vrienden wonen in het oosten hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar niet uit het Noord-Oosten.
Gisteravond was er nog een opstootje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ken je de rivaliteit tussen Veendam en Emmen ??
Volgens mij ben jij een import drenth of nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Gisteravond was er nog een opstootje.
Veendam-gastjes dachten dat het leuk was om met Veendam truien door Emmen te lopen, niet dus.![]()
Das niet slim. Een Feyenoorder gaat ook niet met zijn Feyenoord-shirt in Amsterdam lopenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Gisteravond was er nog een opstootje.
Veendam-gastjes dachten dat het leuk was om met Veendam truien door Emmen te lopen, niet dus.![]()
Weet je zo welke kinderboerderij het was ? Marsdijk toch ?quote:.. Natalie schreef iets ..
* Rekkie is roflquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:20 schreef Heliospan het volgende:
Rivaliteit tussen Emmen en Veendam?Ik heb alleen maar een hekel aan Zwartermeerders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |