Emmen-amateurs, volgend seizoenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:04 schreef pekel het volgende:
Rekkie, let it be. Wij nuchtere Emmenaren weten wel beter..
.
Hehe, eindelijk een goede reactie.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Assen....
Emmen is the place!
Voetbal jij daar ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Emmen-amateurs, volgend seizoen![]()
Ja, nog foto van Mc Ewen gemaakt én heb hem aangeraakt!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:05 schreef pekel het volgende:
Gister nog bij de Gouden Pijl geweest?
Hehe. Was er wielrennen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, nog foto van Mc Ewen gemaakt én heb hem aangeraakt!![]()
Zo werkt dat nu eenmaal. In een topic over het schoonmaken van varkensstallen zal je ook voornamelijk mensen uit de rurale gebieden zien posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:05 schreef Zwansen het volgende:
3 Emmenaren in één topic! Beetje jammer dat het in zo'n topic is...
Fries kwaad na waterAANVAL Drenth.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef pekel het volgende:
Kut, een 9-jarige Assenaar die Drenthe een slecht naam geeft..
Dat staat vast op de voorpagina van het plaatselijke krantje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, nog foto van Mc Ewen gemaakt én heb hem aangeraakt!![]()
Idd Lucile, Drenthenaren zijn maar vuile stinkende kutboeren.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zo werkt dat nu eenmaal. In een topic over het schoonmaken van varkensstallen zal je ook voornamelijk mensen uit de rurale gebieden zien posten.
Ach ja..Zuid-oost Drenthe is het mooiste stukje Nederland..Alles daarbuiten in Drenthe mag van mij wel bij Groningen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Fries kwaad na waterAANVAL Drenth.
Ze zijn wel enorm agressief hoor
Vallen zomaar onschuldige Friezen aan met waterpistooltjes .
Waarom dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:10 schreef pekel het volgende:
Alles daarbuiten in Drenthe mag van mij wel bij Groningen..
Vanavond volgend seizoen ga ik weer voetballen. Ben 5 jaar uit de roulatie geweest door een blessure.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Voetbal jij daar ook?.
.
C3 en het 1ste sowiezo kampioen..
Weet ik niet. Die komt slechts 1 keer in de 2 week...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat staat vast op de voorpagina van het plaatselijke krantje.
Zie deze topics, Assen maakt alles slecht.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom dan?
Welk team dan? Zondag 4?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vanavond volgend seizoen ga ik weer voetballen. Ben 5 jaar uit de roulatie geweest door een blessure.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, dus wie is hier generaliserend bezig?
quote:Overijssel kampioen dierenmishandeling.
In achtergebleven provincies komt het toch wat vaker voor dat dieren gewoon als lustobject of speeldgoed worden gebruikt volgens mij .
tatatatataata zondag 2 nog wel. Tja lager ga ik toch echt niet aangezien, ik altijd heb gevoetbald bij Angelslo 1 en 1e selectie van SVBO en Weerdinge. Drentse selectie en trainingsstage PSV.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Welk team dan? Zondag 4?.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
tatatatataata zondag 2 nog wel. Tja lager ga ik toch echt niet aangezien, ik altijd heb gevoetbald bij Angelslo 1 en 1e selectie van SVBO en Weerdinge. Drentse selectie en trainingsstage PSV.
Dan mag ik toch verwachten dat ik wel met het 2e mee kan draaien
Yep, opvallend toch dat dat soort dingen meer voorkomen in dit soort gebieden?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:13 schreef wouter37 het volgende:
[..]
[..]
logichquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zo werkt dat nu eenmaal. In een topic over het schoonmaken van varkensstallen zal je ook voornamelijk mensen uit de rurale gebieden zien posten.
Ja die negers moeten we niet!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:15 schreef Loedertje het volgende:
Trouwens, mensen die niet tot hun bevolkingsgroep behoren worden op een zachtzinnige wijze weggepest .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |