Ik dacht dat het als mod jouw taak is om dit dus tegen te gaan op dit forum....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Generaliseren van groepen mensen doet toch vrijwel iedereen?
(zie voorbeelden hierboven + dagelijks in nieuwsberichten in de media)
Zoalng het hun hersens maar niet nog meer aantastquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:55 schreef Rekkie het volgende:
Nee maar kennelijk zijn er wel mensen die zich aangetast voelen bij zo'n topic-titel.
O jawel, maar ik zie geen enkele suggestie, weet jij iets?quote:Lijkt me genoeg om hem te wijzigen
Ja nou èn, dat is toch ook niet goed te praten?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Generaliseren van groepen mensen doet toch vrijwel iedereen?
(zie voorbeelden hierboven + dagelijks in nieuwsberichten in de media)
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:40 schreef Rekkie het volgende:
Ja en dan zijn direct alle drenthen idoot hè
Ik vind de topic-titel dan ook zeer aanstootgevend, en suggestief en zou het zeer op prijs stellen dat het gewijzigd wordt.
Yep, en dát is misschien zelfs wel de achterliggende gedachte bij deze thread.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het als mod jouw taak is om dit dus tegen te gaan op dit forum....
De titel suggereert dat drenthen idioot zijn....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
.
De mensen waarnaar gerefereerd wordt zijn idiote Drenthen. Niks mis met de titel dus, lijkt me.
Dat is een juiste conclusie !quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:57 schreef Rekkie het volgende:
Je bent echt een loeder!
Nee tuurlijk niet!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]![]()
:'(
![]()
.
De mensen waarnaar gerefereerd wordt zijn idiote Drenthen. Niks mis met de titel dus, lijkt me.
Dat is slechts een bijkomend voordeelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De titel suggereert dat drenthen idioot zijn....
Neen, dat er idiote Drenthen zijn (niet dat ze allemaal idioot zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu generaliseer je weer he... En waarom ik flip? Omdat ik voor mezelf opkom misschien?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, en dát is misschien zelfs wel de achterliggende gedachte bij deze thread.
Waarom flippen mensen pas als het gaat over iets wat hen persoonlijk raakt?
En doet men vrolijk mee m.b.t. bijvoorbeeld de "alle Marokkanen zijn crimineel" postings als er een nieuwsbericht is?
Dat maak jij er van, dus wie is hier generaliserend bezig?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja ik mag hopen dat je voor jezelf spreekt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, en dát is misschien zelfs wel de achterliggende gedachte bij deze thread.
Waarom flippen mensen pas als het gaat over iets wat hen persoonlijk raakt?
En doet men vrolijk mee m.b.t. bijvoorbeeld de "alle Marokkanen zijn crimineel" postings als er een nieuwsbericht is?
Jernau.Morat.Gurgeh komt niet uit een gebied waarbij ze dit soort dingen doen Rekkie..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:00 schreef Rekkie het volgende:
En hoever zit je met je armin de reet van loedertjeal tot je elleboog????
Nee dat kan iedereen er van maken...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, dus wie is hier generaliserend bezig?
Oh, wanneer je het met iemand eens bent zit je meteen met een arm in iemands reet? Hoezo, lekker kort door de bocht?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet!!!![]()
En hoever zit je met je armin de reet van loedertjeal tot je elleboog????
Nee dat doen alleen die kut idiote Zuid-hollanders!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jernau.Morat.Gurgeh komt niet uit een gebied waarbij ze dit soort dingen doen Rekkie..
Assen....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef pekel het volgende:
Kut, een 9-jarige Assenaar die Drenthe een slecht naam geeft..
Leuk Zwansen, nu zijn wij weer die domme Drenthen..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef Rekkie het volgende:
Nee dat doen alleen die kut idiote Zuid-hollanders!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |