quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeik dan ook niet.
Ach kom op, de vette knipoog zie je toch hopelijk wel ? Zoals je weet kom ik zelf ook uit Drenthe. Het is dat het wel een grappig topic is, anders zat ie al lang op slot hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:44 schreef pekel het volgende:
Jammer dat iedereen het weer leuk vindt om Drenten uit te maken voor sneu figuren...maar ja, ik had ook niks anders verwacht van een openbaar forum. Net zoals in het echte leven lopen er erg trieste figuren.
Voor de rest ga ik geen discussies aan hier, heb geen zin om m'n bevolkingsgroep te gaan verdedigen, want iedereen weet wel iedereen dat we het hier super hebben.
Veel succes in het Westen, ga daar lekker door met onnodige dingetjes enzo! Veel plezier!
Nou ja..als ik sommige reacties lees van bepaalde users, wens ik diegene een leuke vakantie toe.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach kom op, de vette knipoog zie je toch hopelijk wel ? Zoals je weet kom ik zelf ook uit Drenthe. Het is dat het wel een grappig topic is, anders zat ie al lang op slot hoor.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, en dát is misschien zelfs wel de achterliggende gedachte bij deze thread.
Waarom flippen mensen pas als het gaat over iets wat hen persoonlijk raakt?
En doet men vrolijk mee m.b.t. bijvoorbeeld de "alle Marokkanen zijn crimineel" postings als er een nieuwsbericht is?
Zeker moderators incrowd-humor? haha grappig zegquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach kom op, de vette knipoog zie je toch hopelijk wel ? Zoals je weet kom ik zelf ook uit Drenthe. Het is dat het wel een grappig topic is, anders zat ie al lang op slot hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |