Ja dat heb ik dus ook maar hoe ouder ik wordt hoe makkelijker ik er over gaat denken dus mijn tijd komt nog wel.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:50 schreef Jo79 het volgende:
Het idee trio spreekt me wel aan en dan met een extra vrouw erbij, want ik zou best willen weten hoe dat zou zijn met een vrouw. Maar het idee dat mijn vriend het dan ook met haar zou doen, dat staat me dan weer niet aan. Dus ja, ik denk dat dat er voor mij dus niet in zit.......![]()
Dat idee stond mij ook al aan, maar is dat dan niet lullig? Ik mag wel aan haar ziiten en hij niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:17 schreef erodome het volgende:
Dan ga je toch voor de neus van je vriendje met een dame spelen, maken jullie het daarna samen af
* KonnieKipke meldt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:04 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
Ik zou liever een trio met twee mannen doen denk ik. Gewoon omdat ik wel weer een keer bruut gepakt wil worden, en omdat het leuk is om het middelpunt van de aandacht te zijn.
Met een meid erbij heb ik nog niet gedaan maar wel met een meid alleen en dat vond ik eerder saai, beetje te soft naar mijn zin.
* Blind_Guardian meld ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:04 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
Ik zou liever een trio met twee mannen doen denk ik. Gewoon omdat ik wel weer een keer bruut gepakt wil worden, en omdat het leuk is om het middelpunt van de aandacht te zijn.
Met een meid erbij heb ik nog niet gedaan maar wel met een meid alleen en dat vond ik eerder saai, beetje te soft naar mijn zin.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:29 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
* pure_pleasure_seeker meldt!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
* pure_pleasure_seeker meld ook
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:35 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
[..]
[..]
* bed alvast opdekt *
Wordt dit nou het centrale trio-aanvraag topicquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:49 schreef texelonia het volgende:
Een man. Een vrouw probeer ik liever in m'n eentje
Het was geen oproepje, maar een antwoord op de vraag in de beginpost. Voor een daadwerkelijke trio zal m'n vriend het er eerst mee eens moeten zijn hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wordt dit nou het centrale trio-aanvraag topic. Begint in ieder geval wel een leuk topic te worden
...
Da's geen trio maar een quartet, open daarvoor maar een nieuw topicquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:55 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
ik en 3 vrouwen is een leuke combinatie
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:03 schreef texelonia het volgende:
[..]
Het was geen oproepje, maar een antwoord op de vraag in de beginpost. Voor een daadwerkelijke trio zal m'n vriend het er eerst mee eens moeten zijn he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |