Morgen (11 Augustus) is er een programma over deze intressante man op ned 1 om 22.15.quote:Portret van de grootste voetbalmakelaar van Nederland: Rob Jansen. In zijn stal zitten 75 topvoetballers.
PSV begint om 20.30, waardoor je alleen maar de eerste 5 (ongeveer) zal missen. De nabeschouwing van de wedstrijd moet je dan maar missen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:41 schreef Greetings het volgende:
Lekker handig net tijdens PSV, zodat de echte voetballiefhebbers afhaken.
Video loopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
Golfert let je op je video ? Ik zet hem vast aan.
Ik vond het niet zo heel intressant, had meer verwacht over zijn beroep en wat hij allemaal deed. Het ging meer over de persoon zelf.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:14 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen. Gelukkig gezien de reacties niet gekeken. Moet ik nog kijken ?
Als je een half uur niets te doen hebt kan het zeker geen kwaad, maar onmisbaar in een mensenleven is het zeker nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:14 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen. Gelukkig gezien de reacties niet gekeken. Moet ik nog kijken ?
Dan boeit Rob me meerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:18 schreef tong80 het volgende:
Was net op tijd om Jiskefet er na te zetten dat is iig iets van onmisbare waarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |