door eerst bijvoorbeel van die vierkant/rond of wat je dan ook wilt te maken met 4 touwtjes.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:56 schreef erodome het volgende:
Ik zal eens wat foto's van knooptechnieken plaatsen, dan kunnen we een beetje zien wat voor vormen te krijgen zijn...
Een rechte(vierkante) knoop:
[afbeelding]
Een ronde knoop:
[afbeelding]
Zigzag rond:
[afbeelding]
Recht met 6 of meer touwtjes:
[afbeelding]
Weitasknoop:
[afbeelding]
Nu ben ik nogsteeds belachelijk nieuwschierig naar hoe een zweep er daadwerkelijk uit zou zien, want wat ik hier zie is tot nu toe leuk voor een heft, maar hoe komt het zweepgedeelte eruit te zien...
helaas ook niet en ik ken ook niemand die er een heeft, verder kan ik niet zo heel goed tekenen, dus dat heeft ook geen zin, maar hopelijk ben ik met de vorige post duidelijk geweest hoe je het maaktquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:11 schreef erodome het volgende:
Heb je een scanner????
Of iemand die je kent...
Dan kan je gewone foto maken, scannen, op het net gooien en dan hier neergooien
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:25 schreef nietzman het volgende:
Dan helpt het tenminste.
Ze word helemaal gek:" ik moet het weten...verdomme, wie heeft er in deze tijd nu ook geen cam ?!"quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:11 schreef erodome het volgende:
Heb je een scanner????
Of iemand die je kent...
Dan kan je gewone foto maken, scannen, op het net gooien en dan hier neergooien
precies, ik ben ook benieuwd!quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:06 schreef midimaze het volgende:
Idd, dit vraagt om een gedetailleerde handleiding met foto's
Bestaan die touwtjes ook in 't zwart? Of dan alleen met glitters? Ik hoef geen groen-roze zweepje hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:14 schreef Moja het volgende:
mn zusje van 8 maakt die scooby doo dingen altijd, zal vragen of zij er is een voor me maakt![]()
staaldraadquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:36 schreef The_NiteAngyl het volgende:
En nu met elastiekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |