des te strakker je knoopt des te harder ze worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:28 schreef erodome het volgende:
Toch kan ik me er best wel wat bij voorstellen dat het leuk voelt als zweep...
Ik ken wel die zwepen met die dunne rubberen(is dat rubber????) strookjes/sliertjes, van die strookjes/sliertjes waar ook van die balletjes van gemaakt worden voor aan je sleutelhanger, die voelen erg goed igg...
Scoebidoe touwtjes blijven toch redelijk zacht geloof ik, of worden/zijn ze vrij hard????
wat denk je zelf? anders kan je toch niet zeggen dat het zonder striemen is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef moralia het volgende:
Heb je het zelf ook uitgeprobeerd trueno? Op jezelf of op een ander?
Ja, maar op jezelf of op een ander, en ik ken mensen die nooit wat uitproberen voor ze wat beweren hoor, vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:54 schreef trueno het volgende:
[..]
wat denk je zelf? anders kan je toch niet zeggen dat het zonder striemen is.
zelf en een ander en een ander op mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:59 schreef moralia het volgende:
[..]
Ja, maar op jezelf of op een ander, en ik ken mensen die nooit wat uitproberen voor ze wat beweren hoor, vandaar mijn vraag.
als je er niks van vind reageer dan ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:05 schreef Fly-or-Die het volgende:
als ik ruzie met mijn vriendin zou hebben ros ik haar gewoon zelf wel op der bakkus, geen zweep bij nodig stelletje sadisten
of dildo'squote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:46 schreef Alecks het volgende:
Prachtig! ik zie het al voor me. Afspreken dat iemand straf krijgt als er gelachen wordt en dan zo'n ding tevoorschijn halen...
Maar: Bravo! Erg creatief! Maar waarom daar stoppen. Je kunt er natuurlijk ook bondagekoortjes mee maken, of sexy kleding, tuigje of schommel...
ja dan komen ze beter aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:00 schreef Profesor het volgende:
wel eerst natmaken voordat je slaat }:)
veel werk, ligt eraan wat je maakt, pijnlijk, ligt eraan hoe je het doetquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:16 schreef frommel het volgende:
lijkt me pijnlijk, en veel werk
gaat moeilijk, soft met een zweep, ik houd niet zo van zwepenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:17 schreef trueno het volgende:
[..]
veel werk, ligt eraan wat je maakt, pijnlijk, ligt eraan hoe je het doet
ik kan ook softe zwepen maken vanm scoubidou, kan ook hele harde maken of een van een combi daarvanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:21 schreef frommel het volgende:
[..]
gaat moeilijk, soft met een zweep, ik houd niet zo van zwepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |