ze zijn dicht en dit lijkt me beter in deze fora passenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:36 schreef Weekender het volgende:
Dubbel![]()
nee, nog niet dankzij overijverige modjes, ze worden na aanmelding gemaakt, dus heb er niet een hele berg liggen aangezien ik er maar een dag over doe om er een te maken, misschien voor speciale ontwerpen meerdere dagenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:40 schreef Weekender het volgende:
Oke, wel creatief natuurlijk! Al wat verkocht??
Je zou je ook gewoon kunnen aankleden voordat je de deur uit gaat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:32 schreef trueno het volgende:
de voordelen van een scoubidou zweep ten opzichte van een normale zweep zijn: geen striemen,
de vraagprijs is vanaf 5 euro, beter niet in je mond houden want ze zijn gemaakt van scoubidou touwtjes, dus niet echt een aanraderquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:41 schreef T1andonly het volgende:
Stond toch in V&A, wat is de vraagprijs
en mag je deze in je mond hebben?
met dit weer langer truien dragen om de striemen te verbergen valt ook echt niet op he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:44 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Je zou je ook gewoon kunnen aankleden voordat je de deur uit gaat.
sorry geen digitale fotocamera, dus geen pics, zijn in verschillende ontwerpen en kleuren mogelijk, stuur maar een foto van wat je wilt hebben en ik zal kijken of dat type mogelijk isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:45 schreef SuperUli het volgende:
Pic?
Zie je mij al bezig!?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:48 schreef erodome het volgende:
Maar als jij het kan maken kan iedereen dat toch ook zelf??????
Waarom zet je niet een leuke beschrijving van hoe het moet neer, met een begeleiding van foto's bv....
omdat de meeste mensen misschien geen zin hebben om het te maken, maar er wel een willen hebben?quote:[quote]Op dinsdag 10 augustus 2004 19:48 schreef erodome het volgende:
Maar als jij het kan maken kan iedereen dat toch ook zelf??????
Waarom zet je niet een leuke beschrijving van hoe het moet neer, met een begeleiding van foto's bv....
6 euroquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:53 schreef Lucille het volgende:
Wat moet zoiets kosten?
[afbeelding]
In de kleuren geel, paars en groen.
als jij een digitale camera voor me regelt wil ik het wel doen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:55 schreef erodome het volgende:
Maar als iemand het wel wil doen weten ze niet hoe en het zou juist leuk zijn als je voor die crea bea's neerzet hoe het moet, dan kunnen degene die ze niet zelf willen maken ze bij je kopen ok???
en ik ben er denk ik wat langer dan 1 dag mee bezigquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:21 schreef trueno het volgende:
[..]
ja hoor alles kan deze kost denk ik rond de 15 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |