We nemen het recht in eigen hand... wij zijn voortaan Volwassen....!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:24 schreef Renesite het volgende:
Wij zijn 'niet volwassen, doch een beetje volwassen'
In dat geval: GORE KUTPUBERS.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:24 schreef Mosselman het volgende:
Nee Renmaestro,,,, wij zijn niet-18jarigen..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:25 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
In dat geval: GORE KUTPUBERS.![]()
![]()
![]()
Moet je niet een rekening betalen ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:25 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
In dat geval: GORE KUTPUBERS.![]()
![]()
![]()
dit is een ander soort verzet, en tot onze spijt ben je TE OUD! ook eens leuk om uitsmijter te zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:26 schreef Sonof het volgende:
euh wtf is dit nu weer. hoeveel verzetten zijn er nu weerik btw bijna 21. mag ik hier zeker niet meer poten he
Jij bent mijn heldin....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:26 schreef gurlie het volgende:
wij zijn verzetsstrijders
geen pubers, wij prefereren de term 'jongeren'quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:27 schreef ToMaSZ het volgende:
verzet van pubers? what else is new?
Kop indrukken die handel, dat gesodemieter met die breezergeneratie! Helemaal zat ben ik die gastjes! Allemaal, stuk voor stuk!
Identiteitscrisis, nog zoiets! Exactly my point. Er zit geen logica in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
geen pubers, wij prefereren de term 'jongeren'
zei het studentjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:29 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Identiteitscrisis, nog zoiets! Exactly my point. Er zit geen logica in.
Lekker inslapen met 14 en wakker maken op de 18e verjaardag.
Wij zijn jou zat, wij zijn geen fucking breezers wij zijn niet 18-jarigen (jonger) die het begrip puber zat zijn.... Verenigd u allen!!!...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:27 schreef ToMaSZ het volgende:
verzet van pubers? what else is new?
Kop indrukken die handel, dat gesodemieter met die breezergeneratie! Helemaal zat ben ik die gastjes! Allemaal, stuk voor stuk!
Dat komt omdat jullie zelf niks serieus nemen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:29 schreef gurlie het volgende:
wij zijn het zat niet serieus genomen te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |