Jij mag zeker niet klagen. Het omkleden, koste minder tijd dan verwacht, die secondes heb je mooi extra gekregen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:44 schreef Tagaq het volgende:
[..]
It took you a lot longer to post in this topic than to give me the fuck of a lifetime though.![]()
But who's complaining.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:42 schreef Dirkh het volgende:
Je bent wel een mooie vrouw van dichtbij moet ik zeggen. Viel me niks tegen.
Draaien met die billen, draaien!
hihihi, ik had een stopwatch meequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:45 schreef Renmaestro het volgende:
Je hebt een stopwatch naast je bed liggen? Of heb je een goed werkende biologische klok?
Nope, that was all the time Dirkh could spare. It was during his lunchbreak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:45 schreef Renmaestro het volgende:
Je hebt een stopwatch naast je bed liggen? Of heb je een goed werkende biologische klok?
Yeah, that was quite romantic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:48 schreef Dirkh het volgende:
hihihi, ik had een stopwatch mee
Dirkh, wat doe je man? Je bent getrouwd! Denk toch eens na over de consequenties van dit alles. En het dan ook nog op een internetforum posten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:54 schreef Dirkh het volgende:
Mijn eerste fokneukstertje. Dit gaat de boeken in.
Mind your own business man!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Dirkh, wat doe je man? Je bent getrouwd! Denk toch eens na over de consequenties van dit alles. En het dan ook nog op een internetforum posten.
Ik had het haar al verteld. Ze wilde eerst mee om te kijken hoe Tagaq er uit zag maar ze moest zelf ook werken. Gelukkig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dirkh, wat doe je man? Je bent getrouwd! Denk toch eens na over de consequenties van dit alles. En het dan ook nog op een internetforum posten.
I'm in Holland right now, but this time of year it's quite nice in Canada.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:56 schreef Georges het volgende:
How's Canada?
O nee, dan is het goed. Eigenlijk zou ik ook wel zo'n open relatie willen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:58 schreef Dirkh het volgende:
Ik had het haar al verteld. Ze wilde eerst mee om te kijken hoe Tagaq er uit zag maar ze moest zelf ook werken. Gelukkig.
Na enig aandringen is een open relatie zo gerealiseerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
O nee, dan is het goed. Eigenlijk zou ik ook wel zo'n open relatie willen.
It was. It was real good, but now I'm quite anxious to here about best sex ever stories from other fokkers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:03 schreef UIO_AMS het volgende:
O nee, dan is het goed. Eigenlijk zou ik ook wel zo'n open relatie willen.
Hoe breng je zuks tot stand? Ik bedoel, hoe breng je het ter sprake?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:08 schreef Dirkh het volgende:
Na enig aandringen is een open relatie zo gerealiseerd.
hmm, het is eigenlijk niet de bedoeling om mijn privé leven hier zomaar op internet te gooien, maar goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe breng je zuks tot stand? Ik bedoel, hoe breng je het ter sprake?
Are we looking for the longest fuck or the best?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:58 schreef Tagaq het volgende:
That's how long the best fuck in my life took, including the time it took to remove obstructing clothes.
If only there were more men like him.![]()
The best and how long that fuck took.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Are we looking for the longest fuck or the best?
Jij hier? Je snapt natuurlijk wel dat er op het werk niet over dit soort zaken gepraat gaat worden hè!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Are we looking for the longest fuck or the best?
Nee, natuurlijk niet Massa...ik neem aan dat die regel op alle partijen betrekking heeft?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij hier? Je snapt natuurlijk wel dat er op het werk niet over dit soort zaken gepraat gaat worden hè!
Ah, one night of building frustration and when they were finally gone you guys went at it like raging animals. Those are the stories I'd like to read in this topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Nee, natuurlijk niet Massa...ik neem aan dat die regel op alle partijen betrekking heeft?
Maar ontopic, speciaal voor Tagaq in het Nederlands, ik denk maximaal vijf minuten. M'n toenmalige vriendin bleef een nachtje pitten bij mij in m'n studentenkamer, net als drie andere vrienden/vriendinnen... en als je met z'n allen in één kamer slaapt, slaap je ook werkelijk. Dus de volgende dag toen iedereen, behalve m'n vriendin, vertrokken was, hadden we nog maar heel kort de tijd voordat ze moest werken... the rest is history.![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Nee, natuurlijk niet Massa...ik neem aan dat die regel op alle partijen betrekking heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |