Reyes is dacht ik van Goonerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:24 schreef VoreG het volgende:
Ik heb MagicFranky hier een tijd niet gezien, maar ik zou toch graag willen onderhandelen of zijn prijs voor Reyes.
Dan is hij voor DGquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Reyes is dacht ik van Gooner
Om je linkspoot Robben te vervangen en in de aanbieding te doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:24 schreef VoreG het volgende:
Ik heb MagicFranky hier een tijd niet gezien, maar ik zou toch graag willen onderhandelen of zijn prijs voor Reyes.
Van mij mag je.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:23 schreef Yeahinho het volgende:
En krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Hij is van Magic Frankie maar als hij hem verkoopt is DG de eerste die mag bieden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan is hij voor DG.
-edit-
Ik zie hem niet bij DG staan
Waarom voeg je niet gewoon een paar toppers aan je stal toe Yeahinho? Je hebt nog plek voor 7 man.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:23 schreef Yeahinho het volgende:
Het 4e zaakwaarnemers-topic alweer, wat een rommelzooi wordt het op deze manier zeg...
En krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Toppers zijn niet leuk om te hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom voeg je niet gewoon een paar toppers aan je stal toe Yeahinho? Je hebt nog plek voor 7 man.
Heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Toppers zijn niet leuk om te hebben.
Die verkassen zo snel als ze ontevreden zijn![]()
Van Bommel dus met daarbij Jurgen Colin, Jasar Takak en Gino Coutinhoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Pascalheister: Wil Kezman, die is al vergeven. Wel Mark van Bommel.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Toppers zijn niet leuk om te hebben.
Die verkassen zo snel als ze ontevreden zijn![]()
Ik zal het er met MM over hebben,okay?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
(ik wil kijken hoever ik kom met mijn kneuzenstal, maar wil eigenlijk ook wel 'serieus' meedoen met een goede groep spelers)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |