Ja precies, ik ga zeker geen tent meeslepen, dat kijk ik dan wel enzo, maar ik wil eik ook pas een dag vantevoren beslissen, ik weet niet eens of het dan uitkomt, maar goed, dat kan dus niet. 15 augustus moet alles al betaalt zijn..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
die aap beslist toch pas 2 voor 12 alles, maar dat is kut want het moet op tijd betaald zijn toch?
en reizen? ja gewoon snachts terug. niks tent o shit. eerste trein terug is okay. (maar niet zoals de vorige keer op Utrecht)
Daarom heet ik Frans en jij Anouk :')quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Leuk, al die verneukte mensen. Lijkt me niks, ik ga wel gewoon in een 5 sterren hotel op Barbados zitten :')
Ja. dus dat moet 2 dagen voor 15 aug ongeveer want die transactie shit duurt altijd effe. dus ik bespreek t vanavond met M en dan kijken we wel wat we (of alleen ik) doe(n).quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga zeker geen tent meeslepen, dat kijk ik dan wel enzo, maar ik wil eik ook pas een dag vantevoren beslissen, ik weet niet eens of het dan uitkomt, maar goed, dat kan dus niet. 15 augustus moet alles al betaalt zijn..
Utrecht was echt tof.
Like DUH dat ze gezellig is!!! whehehequote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:48 schreef Nouk het volgende:
Echt nog steeds jammer dat ik naar huis ben gegaan, volgende keer, zeker lam!
Ja beslis maar even, wel gezellig als ze meekomt! Als ze gezellig is dan..
Ik wil een cd versturen, dus ik sta daar in de winkel m'n cd in zo'n speciaal envelopje te proppen. Komt de medewerkster eraan: "Past het niet? Eigenlijk moet je daar een maatje groter voor hebben, maar die hebben we niet".quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:37 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ook geen postzegels? Lame postkantoor.
Dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Was de laatste keer Nouk.
Je had vast een cd van 800 mb. CD's van 650 mb gaan er wel in, schijnt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:52 schreef Cynic het volgende:
Nou vraag ik me af: wat stoppen mensen dan in die envelopjes die net te klein zijn voor cd's?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:33 schreef FlyingFox het volgende:
Zwanzen had gelijk, dit is net de Libelle
maak je niet zo dik, mêbquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:19 schreef Nouk het volgende:
Ik vind je niet meer aardig VAC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |