Tuurlijk wel., ik heb er ook 1 van de H&M. Er staat alleen geen merkje op dan, maargoed nu loopt iedereen met een merkje dus is t weer niet leuk meer, dus H&M is prima.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
hebbie die niet gewoon van de H&M ofzo
Goed. En ik neem aan dat die ook 8 keer zo goedkoop zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel., ik heb er ook 1 van de H&M. Er staat alleen geen merkje op dan, maargoed nu loopt iedereen met een merkje dus is t weer niet leuk meer, dus H&M is prima.
En nog even en we zijn naar de Fancy (of de Penny) afgegleden.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:33 schreef FlyingFox het volgende:
Zwanzen had gelijk, dit is net de Libelle
Zn makker was net online en hij was nog in Budapest, dus dat zal nog wel effe duren.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:35 schreef Nouk het volgende:
Weet jij wanneer Vinnie terug komt uit Hongie?
Ook geen postzegels? Lame postkantoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:37 schreef Cynic het volgende:
Damn, ons postkantoor heeft echt niks
Dat is pas de eerste winter dat ik mn rijbewijs heb.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:37 schreef Nouk het volgende:
Dan pas?
Okay. Ik beslis morgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:37 schreef Nouk het volgende:
Hm, want ze zeiden toen dat ze misschien wel naar die 5 jaarsshit gaan. Want JK gaat ook, als jij nou ook gaat, en SJ en BS en dan gaan JW en ik ook.
Jawel, maar om de beurt rijden is beter. Alletwee slapen is (in Oekraïne) geen god plan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:38 schreef Nouk het volgende:
Heeft hij geen rijbewijs?
We hadden eik van 't weekend besloten om niet te gaan. Maar ik wil eik wel weer mensen zien.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:39 schreef Nouk het volgende:
En neem gewoon M mee, dat is wel gezellig!
Voor Chernobyl. Iig, die kernreactor en die spooksteden eromheen. En het goedkope bier.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:40 schreef Nouk het volgende:
Nee dat is zo, waarom naar zo'n kutland eik?
Ik had ook al besloten om niet te gaan, maar toch, het is wel gezellig en JW en ik gaan gewoon doorhalen, geen tent meeslepen ofzo..of desnoods snachts nog naar huuus..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:40 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
We hadden eik van 't weekend besloten om niet te gaan. Maar ik wil eik wel weer mensen zien.
die aap beslist toch pas 2 voor 12 alles, maar dat is kut want het moet op tijd betaald zijn toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik had ook al besloten om niet te gaan, maar toch, het is wel gezellig en JW en ik gaan gewoon doorhalen, geen tent meeslepen ofzo..of desnoods snachts nog naar huuus..
Ik vind het wel tof als jij gaat, daarom wild eik ook ff weten wanneer Vinnie terug komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |