Dat is er ook Het Grote Zaakwaarnemerstopic deel: 4quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
Is het dan niet handig om een lijstje te maken van bezette spelers?
Ik zou niet weten of ik nu de rechten op mijn geselecteerde spelers heb.
(-Matthew Amoah
-Theo Janssen
-Ruud Knol
-Alex
-Heitinga)
P.s. Ik zie al dat Amoah niet door gaat.
Ik dacht dat pekel Hans Somers al geclaimed had...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:21 schreef Eilanden het volgende:
Ik doe ook mee met
Los Mejores Jugadores
*** Geert den Ouden ***
*** Sander Boschker ***
*** Henke Larsson ***
*** Hans Somers ***
*** Igor Gluscevic ***
Door Bos toch als ik het goe dheb?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Alex is ook al bezet door cultheld
Ja. Ik heb Alex in mijn stal zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Door Bos toch als ik het goe dheb?
Klopt, Pekel was er toen erg snel bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik dacht dat pekel Hans Somers al geclaimed had...![]()
Die van LFC natuurlijk (Djibril dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Doc welke Cissé? Aliou of Djibril? Djibril is al bezet door StevenGerrard.
Ja door Smeich als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:44 schreef Doc het volgende:
Aimar al bezet?
Ow, ik dacht tien.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Maximaal 5 spelers, Daggala.
Klopt je mag 10 spelers in je stal hebben. Maar 5 mogen meedoen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, ik dacht tien..
Momentje...
Huntelaar zit bij de stal van Tha Dark.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:19 schreef PyTh het volgende:
Count me in...
PyTh's BoYs
- Johan Vonlanthen
- Otman Bakkal
- Michael Jacobsen
- Csaba Fehér
- Klaas-Jan Huntelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |