joh?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef BrakkeAap het volgende:
Op de site van 3 voor 12 staan wat foto's van de opbouw!
Ze zijn dus echt bezig![]()
doen ze dat niet danquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
joh?
ik dacht dat ze donderdag-ochtend aankwamen en snel ff de zooi opbouwden..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
tuurlijk wel, dat zijn die mensen die voorin de rij staan met al die kliko's en shit
Nouja, er schijnt nog een grote verrassing aan te komen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
joh?
ik dacht dat ze donderdag-ochtend aankwamen en snel ff de zooi opbouwden..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
yep, das de alpha... inclusief zand voor de schuine zijkanten
de grote verrassing, elk is t weer een teleurstellingquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:26 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Nouja, er schijnt nog een grote verrassing aan te komen.
Voor het zelfde geld is het in ene heel ergens anders!![]()
ja misschien is het een grotere verassing als ze eens een keer geen verassing doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de grote verrassing, elk is t weer een teleurstelling
dat zou wel verrassend zijn!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja misschien is het een grotere verassing als ze eens een keer geen verassing doen
D'r komt helemaal geen grote verrassing, er is gezegd dat er nog iets in de hoge hoed zit voor wat extra publiciteit, denk niet dat dat nog een band zal zijn. Is maar goed ook want mijn schema zit al overvolquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:26 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Nouja, er schijnt nog een grote verrassing aan te komen.
Voor het zelfde geld is het in ene heel ergens anders!![]()
hmm novastarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
D'r komt helemaal geen grote verrassing, er is gezegd dat er nog iets in de hoge hoed zit voor wat extra publiciteit, denk niet dat dat nog een band zal zijn. Is maar goed ook want mijn schema zit al overvol
Volgende week om deze tijd sta ik in de alpha
* FLIPNEUS in de India. Color Of Firequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Volgende week om deze tijd sta ik in de alpha
vieze altoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:09 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
* Dr.E in de India. Color Of Fire.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:10 schreef Dr.E het volgende:
[..]
vieze alto
![]()
Zutons moet ik ook zien iig... verder zie ik wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:32 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Jij ook al?.
En naar The Zutons, vervolgens naar Snow Patrol, etc. Vrijdag wordt, zoals al enkele jaren, echt de leukste dag.
een beugel is wel iets duurder dan een biertje hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:50 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Ze hebben toch gezegd dat een biertje 2 muntjes gaat kosten
Lijkt me een schappelijke prijs
Maar geen drie eypo duurder, dat kan gewoon niet, dan betaal je meer voor een beugel dan voor een pannenkoekquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
een beugel is wel iets duurder dan een biertje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |