Mazzelpikquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bevestiging is binnen, wat collega's hebben press/guest, ik heb echt backstage.
Zie je wel op het podium.
Ik waarschijnlijk ook wel hoor, ik ben een van de 2 uit de groep van 12 die gaan, dus is vrij ongezellig denk ik. Maar wie weet bij sommige acts is het wel weer eens leuk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:44 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Mazzelpik. Ik kreeg woensdag mijn brief binnen. Ik heb gewoon press/guest. Nou ja, boeit toch niet zo, ben toch te druk aan het springen om backstage te gaan
.
Het is leuk om die gasten van dichtbij te zien, maar het geluid is op/achter het podium sowieso rukquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar wie weet bij sommige acts is het wel weer eens leuk.
Bijna, over een week staat rond dit tijdstip mijn tentjequote:Is het al zover??
ik dacht dat we het over bier haddenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oranjeboom anders niet hoor.. Dan moet ik 1 op 1 gaan lopen met Paracetamol.
Ook dat nog eens, dus ik zal het zeker niet doen bij de bands die ik MOET zien.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:53 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Het is leuk om die gasten van dichtbij te zien, maar het geluid is op/achter het podium sowieso ruk.
[..]
Bijna, over een week staat rond dit tijdstip mijn tentje.
Das genoegquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
press toegang geeft alleen eerder toegang tot de camping zover ik weet..
Je kunt er eerder op, ze checken je tas niet en je kunt zo doorlopenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet jij of het hebben van press etc toegang je ook voordelen geeft mbt de camping etc? of je er eerder op kan en niet in de rij hoeft te staan enzo?
Cool, dan kan WEL mijn radiotje meenemen, die heb ik de vorige keer toch moeten inleveren.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:01 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Je kunt er eerder op, ze checken je tas niet en je kunt zo doorlopen.
Ik neem de tenten van mijn clubje mee naar binnen, zij mijn tas. Op die manier staan we gegarandeerd op Camping 3.
Ja, handig, hoef ik niet alleen op het campingterrein te wachtenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool, dan kan WEL mijn radiotje meenemen, die heb ik de vorige keer toch moeten inleveren.
Zie ik je wel op 3.
Over de precieze tijden kan ik nu nog ff geen uitspraak doen, ik ben niet afhankelijk van anderen, ik heb vakantie, maar tis toch wel zo leuk om met mensen iig die kant op te reizen enzo. Die tas met Efez erin moet ook nog meequote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:05 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ja, handig, hoef ik niet alleen op het campingterrein te wachten. Wij zijn er al rond een uur of 10:00 namelijk, om de 'normale' bezoekers niet te lang in de rij te laten staan (ja, je moet nog steeds 8 uur wachten, maar je kunt tot een uur of 16:00 dan gewoon blijven zitten).
As your attorny I advice you to buy tennisshoes !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:12 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
we're in bat-country!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
As your attorny I advice you to buy tennisshoes !
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik ga bier van jou krijgen
die moppies (heerlijk woord) die vorig jaar bij ons stonden die hadden ook zon pers kaart maar die kwamen pas zaterdag smiddags aankakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
press toegang geeft alleen eerder toegang tot de camping zover ik weet..
idd maar wel de enige mensen die wel eens bij hun tent warenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja, de vierde tent ofzo die daar stond
Kunnen we jou en je blinkende rij ivoren wachters ook begroeten op Lowlands, Quest?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:49 schreef RichardQuest het volgende:
DrazTic, had je nog een kaartje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |