En ik wou nog wel net een "Ik ga naar Lowlands en ik neem mee...." topic beginnen. Hier kom ik nooit overheenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:37 schreef Mighty_Mike het volgende:
neemt mee naar lowlands;
"...two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a salt shaker half-full of cocaine and a whole galaxy of multicolored uppers, downers, screamers, laughers.....also a quart of tequila, a quart of rum, a case of Budweiser, a pint of raw ether, and two dozen amyls...but the only thing that worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible than a man in the dephts of an ether binge..."
8 7 days to go !
we're in bat-country!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:32 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..fear and loathing verhaal]
En ik wou nog wel net een "Ik ga naar Lowlands en ik neem mee...." topic beginnen. Hier kom ik nooit overheen![]()
iddquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:15 schreef Cutie het volgende:
ach, prima weer
al vriest 't, ik ga toch wel!
tip : kom vroeg en ga aan de rechterkant staan en sneak vooraan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:37 schreef greatgonzo het volgende:
ik hoop ook eens dat we onze tent snel op kunnen zetten en dat ik niet zo moe ben, zodat ik ook eens op donderdag naar de 24h tent kan
En verwacht veel bier smijtende retards in de 24h tent.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:42 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
tip : kom vroeg en ga aan de rechterkant staan en sneak vooraan.
Lukt dat niet dan gewoon veel bier drinken en ineens ben je niet meer moe.
24 uurs tent is op donderdag avond/nacht trouwens tering druk.![]()
Er zijn signeer sessies en er gaan bandjes acoustisch spelen. Als het goed is staan we tussen de Grolsch en de Bravo. Wordt weer gezelligquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:20 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Ik weet dat liveXS een blad is, maar wat doe je dan zoal die dagen? Misschien een domme vraag...maar dat weerhoudt mij er niet van m te vragen...![]()
en zweet dat gewoon weer van het "plafond" af druppeltquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:38 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
En verwacht veel bier smijtende retards in de 24h tent.
Das de buiten-de-randstad nationale sport lijkt het..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:38 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
En verwacht veel bier smijtende retards in de 24h tent.
ach meid, mogen je evisu broek en je DKNY polo niet smerig worden?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das de buiten-de-randstad nationale sport lijkt het..
Leuk.
tis al goed hoor. Ik vind het nogal zonde van het bier vooralquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ach meid, mogen je evisu broek en je DKNY polo niet smerig worden?
preciesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
alsof wat water met gistresten wat uit de tap komt echt bier genoemd mag worden..
alhoewel, dit jaar is er grolsch!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
alsof wat water met gistresten wat uit de tap komt echt bier genoemd mag worden..
alhoewel, dit jaar is er grolsch!
Oranjeboom anders niet hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
grolsch!
maar alles is zowieso 12 keer beterdan dommelsch
Ga jij ook? Kicken!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb er zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |