Voor ¤ 5 meer had je een stuk ruimere 2 persoonskoepel aan kunnen schaffen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Slaap er toch alleen maar...Dan ga ik niet mijn gigantische piramidetent meesjouwen.
1,35 meter is wel krap vind ik hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Slaap er toch alleen maar...Dan ga ik niet mijn gigantische piramidetent meesjouwen.
nee de kiss and ride is ergens anders ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:50 schreef rubbereend het volgende:
ben nu bezig een bus te regelen zodat we vanuit hier met een hele groep kunnen gaan, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben en dat gaat er vooral om hoe dat werkt met afzetten bij het lowlands terrein, kan de bus gewoon stoppen waa alle pendelbussen stoppen?
de kiss and ride ken k ja, daar komen we al jaren maar dat is niet geschikt voor een grote busquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee de kiss and ride is ergens anders ?
de vorige keer werden we op zn dijk afgezet door de taxi
dan weet ik het nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kiss and ride ken k ja, daar komen we al jaren maar dat is niet geschikt voor een grote bus
ik denk idd dat het dan de kiss n ride wordt waar je gedumpt wordt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:50 schreef rubbereend het volgende:
ben nu bezig een bus te regelen zodat we vanuit hier met een hele groep kunnen gaan, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben en dat gaat er vooral om hoe dat werkt met afzetten bij het lowlands terrein, kan de bus gewoon stoppen waa alle pendelbussen stoppen?
wat is zeg daar past nooit een grote personenbus door volgens mij (heb er ook nog nooit een bus gezien en heb er de afgelopen 3 jaar gestaan, maar k heb net ff mailtje naar lowlands gestuurdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:12 schreef philipnorth het volgende:
[..]
ik denk idd dat het dan de kiss n ride wordt waar je gedumpt wordt.
Dus dan nog 5 minuutjes naar ingang lopen ongeveer.
Wel goed initiatief btw
Ik heb het nog niet gekocht, eigenlijk wel een goed idee ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor ¤ 5 meer had je een stuk ruimere 2 persoonskoepel aan kunnen schaffen.
ach heb een koelbox en 2 boten bij de tent, dat zit allemaal primaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:35 schreef Bosbeetle het volgende:
*tip : een stoel ...god wat is dat relext een stoel op lowlands ... vorig jaar toch wel heet meest begerenswaardige object bij ons groepje
Botenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach heb een koelbox en 2 boten bij de tent, dat zit allemaal prima
idd, een bus past daar echt niet door, en heb al vaak zat bussen gezien die op de dijk de mensen dropten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is zeg daar past nooit een grote personenbus door volgens mij (heb er ook nog nooit een bus gezien en heb er de afgelopen 3 jaar gestaan, maar k heb net ff mailtje naar lowlands gestuurd
Ben het met je eens vooral als je volgende dag Lagwagon en Rancid mistquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik zou echt zooooo gaan rellen. Als ik eruit zou vliegen, dan gaat er zeker 3 man security mee.
Bij LTJ MOET je crowdsurfen. Punt. Bek dicht!
serieus !quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:02 schreef Theeboon het volgende:
Zijn er nog kaartjes? Ik hoor uit een onofficiele bron dat ze uitverkocht zijn... en dat zou best kut zijn.
't is dat ik moet werken, kan het dus ook niet maken om eruit geknikkerd te worden. Maar betekend dit bord dan niet dat je geen flauwgevallen mensen mag optillenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:53 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Ben het met je eens vooral als je volgende dag Lagwagon en Rancid mist![]()
Maar ja er hangen van die grote borden
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:19 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
't is dat ik moet werken, kan het dus ook niet maken om eruit geknikkerd te worden. Maar betekend dit bord dan niet dat je geen flauwgevallen mensen mag optillen![]()
Ik geloof 't zelf niet... kga na 't werk even langs de postbank iig.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
serieus !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |