Ja dat weet ik ook niet..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat moet je doen op sixflags als je bij lowlands kunt zijn
hoeveel bied je voor een kaartje. misschien kan ik wat voor je regelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ook, ik laat de markt even zijn werk doen
bovenstaande geldt ook voor jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:50 schreef alsem het volgende:
Ik moet trouwens nu nog een kaartje kopen...
Post voor terugvinden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef StrikeAnywhere het volgende:
PVT
En voor mij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:21 schreef DrazTic het volgende:
[..]
bovenstaande geldt ook voor jou![]()
sure. name your offerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:14 schreef Efez het volgende:
[..]
En voor mij?
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:01 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Post voor terugvinden?
[/tvp] moet nu weg, anders had ik wel wat nuttigs gezegd.
Voor hoeveel wil je 'm kwijt? Mijn eis is dat-ie een redelijk stuk goedkoper is dan een nieuwe, want wat is anders de moeite... Bring it on!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:25 schreef DrazTic het volgende:
[..]
sure. name your offer
Als je maar zorgt dat je een kaartje hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:13 schreef Efez het volgende:
[..]
Voor hoeveel wil je 'm kwijt? Mijn eis is dat-ie een redelijk stuk goedkoper is dan een nieuwe, want wat is anders de moeite... Bring it on!
75?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:17 schreef DrazTic het volgende:
[..]
hoeveel bied je voor een kaartje. misschien kan ik wat voor je regelen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:31 schreef philipnorth het volgende:
[..]
kleine mensen tent
De mijne is binnen, voor de rest is het me worstquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
of ze zijn gewoon bij 10000 begonnen met tellen dus zijn er nog 12000 kaarten.. er zijn zoveel mogelijkheden
Lijkt me leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat je een kaartje hebt.
Ziet er leuk uit. Maar ik mis Kill Bill II in het schema?quote:
da's camping 4quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:47 schreef koston het volgende:
Ik begin een beetje te twijfelen op welke camping we vorig jaar stonden, was er op camping 3 een speciaal stuk voor invaliden of was dat op camping 4?
Ik zou echt zooooo gaan rellen. Als ik eruit zou vliegen, dan gaat er zeker 3 man security mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:06 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Een vriend die ergens op het festivalterrein een plastic bordje op een vuurtje gooit, dat wordt opgemerkt door een van de camera's. En 500 mtr verderop werd hij opgepakt door 4 undercover politieagenten met hanekammen.. boete van 80 gulden toen de tijd.![]()
Vorig jaar vriend van me bij Less Than Jake op het publiek, werd er afgehaald door de security, bandje er afgehaald en 24uur niet meer op het festivalterrein.
De volgende morgen op de camping komt de bakfiets met de lowlandskrantjes weer langs, ergens achterin het blad stond "eerst illegale crowdsurfer gesignaleerd bij Less Than Jake"
Die vriend van mij : "hey dat ben ik" HILARISCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |