In de press/guest-tent moet je gewoon dokken voor je drankje. Maar, zoals ik al zei, ik kom daar toch nooitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Hey flip, is het zo dat je. net als bij Pinkpop, achter de schermen gratis frisdrank/koffie etc +sandwiches kan krijgen??
* FLIPNEUS is backstage newbie.
Wat een kut festivalquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:53 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
In de press/guest-tent moet je gewoon dokken voor je drankje. Maar, zoals ik al zei, ik kom daar toch nooit.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:06 schreef StrikeAnywhere het volgende:
als ze maar niet op camp 3 staan
[afbeelding]
Mee eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zutons moet ik ook zien iig... verder zie ik wel.
x-cuse me?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een kut festival.
Just curious, soms was het op PP wel lekker of ff snel een gratis happie te doen en een bakkie koffie.
Yep, pinkpop crew kaarten en lowlands ook, same herequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
x-cuse me?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:
fokking frollie
nile en textures ga ik idd ook nog wel langsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:10 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga ook voor Dillinger Escape Plan, textures, oil, Nile,
LCD S.S, Dj hype, Chris Liebling, Bart Skils, Jeff Mills e.v.a.
Ohhhh op zo'n manier, dus net zoiets als Droplul Murphy's ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nile en textures ga ik idd ook nog wel langs
ja dat was onze geuzen naam voor flogging molly vorig jaar
bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:14 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Ohhhh op zo'n manier, dus net zoiets als Droplul Murphy's ?
Heej, what the hekwerk, misschien komt Live wel als supriseact.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:26 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Nouja, er schijnt nog een grote verrassing aan te komen.
Voor het zelfde geld is het in ene heel ergens anders!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:36 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Heej, what the hekwerk, misschien komt Live wel als supriseact.
Jij !quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat komt er eig allemaal?
je kan iig wat eten en koffie en red bull gratis halen.. ook wel cola etc denk ik..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Hey flip, is het zo dat je. net als bij Pinkpop, achter de schermen gratis frisdrank/koffie etc +sandwiches kan krijgen??
* sebX is backstage newbie.
In het volgende topic een lijst maken? Ik ga iig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat komt er eig allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |