Dat hoor je maar zelden dat een man dat tegen een vrouw zegt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:35 schreef Tiemie het volgende:
Hoi lieve inseau.
je bent veel te snel..
Maar het was toch wel het goede antwoord?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:35 schreef Tiemie het volgende:
Hoi lieve inseau.
je bent veel te snel..
Maar als een vrouw dat tegen je zegt is het toch wel een complimentquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat hoor je maar zelden dat een man dat tegen een vrouw zegt.
Dan gaat het nu veel makkelijker hoor. Probeer maarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:45 schreef MUUS het volgende:
Ik wilde kwartetten..
Jogy heeft gewoon flink zitten zuipen en heeft geen idee meer wat voor topics die sluit, al zijn zijn sluitposts geniaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:45 schreef MUUS het volgende:
Ik wilde kwartetten..
quote:Jogy zei:
TTT topic, even wat langer dan 2 seconden nadenken, veel lurken, niet drinken ( of juist heel veel, soms ), naar buiten gaa nen ervaringen opdoen, neuken, de huisregels even doornemen ( spreek je morgen wel weer of gewoon gee ntopics openen omdat je het simpelweg niet kan.
Ik jij Nikky en Insoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:45 schreef MUUS het volgende:
Ik wilde kwartetten..
Nee, Dick Bruna.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik jij Nikky en Inso
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, Dick Bruna..
insoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:44 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb even aan introspectie gedaan FuifDuif..
En ik kwam tot de vreselijke conclusie dat ik niet uservriendelijk genoeg ben..
Dus breng ik daar verandering in..
Hoi nikky!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:45 schreef nikky het volgende:
[..]
inso
doe eens niet zo eng
gatver.. je lijkt mij wel met al die smiliesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi nikky!.
MUUS vond me ook al eng!.
Ik begrijp dat het even wennen is voor iedereen..
Maar die nare negatieve Inso is weg..
Zo straal ik meer positiviteit uit nikky.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:48 schreef nikky het volgende:
[..]
gatver.. je lijkt mij wel met al die smilies
alleen die van jou lachen allemaal
whehehehehehequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo straal ik meer positiviteit uit nikky..
Een teken dat ik bomvol zit met goede bedoelingen..
Ik ben blij dat ik je aan het lachen maak nikky.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:50 schreef nikky het volgende:
[..]
whehehehehehe
wat inso zegtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Sinds wanneer is half 4 te vroeg voor een goedemorgen topic?
Wanneer gaat ze slapen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:35 schreef nikky het volgende:
[..]
wat inso zegt
en omdat ze nog wakker is![]()
grapje
nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze slapen?
serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |