quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:13 schreef Wup het volgende:
ojee ojee
kan ik het hiermee nog een beetje goedmaken?
dit was een legendarisch moment, Wup dacht , nou ja wishfull thinking maar toch, dat ie dood was gevallen...
die O staat daar idd lekker handig....quote:
haha, oke je hebt gelijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:19 schreef MirSus het volgende:
Wup moest dat logo er nou zo ongelukkig op dit keer![]()
![]()
Ow ik vond die van Micky wel koel hoor...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
Wuphumor wordt hier nog niet echt gewaardeerd:)
ik had laatst ook al zo een leuk plaatje van Micky Hoogendijk neergezet voor WIV en hij was er ook al niks blij mee
oef......quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:23 schreef babette21 het volgende:oke dan, LOL @ Wup : we zijn weer vriendjes...
haha, ja is al aangepast, bedankt MirSus, ik zag het nietquote:die O staat daar idd lekker handig....![]()
No problemquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
oef......
[..]
haha, ja is al aangepast, bedankt MirSus, ik zag het niet
Die zag er uit als een hoop stront waarin het had geregend.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
Wuphumor wordt hier nog niet echt gewaardeerd:)
ik had laatst ook al zo een leuk plaatje van Micky Hoogendijk neergezet voor WIV en hij was er ook al niks blij mee
da's oud nieuws.... en op de rest ga ik maar niet inquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Wat heeft Wendy van Dijk een wansmaak. Na die maf van Volumia gaat ze nu met die gladde gluiperd van een Chris Zegers.
Welkom in mijn wereld.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
Wuphumor wordt hier nog niet echt gewaardeerd![]()
Xander is geen maf?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:31 schreef babette21 het volgende:
da's oud nieuws.... en op de rest ga ik maar niet in![]()
en jij durft anderen jaloers te noemen.....quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Wat heeft Wendy van Dijk een wansmaak. Na die maf van Volumia gaat ze nu met die gladde gluiperd van een Chris Zegers.
Ja, en wat heeft dat met Zegers' Chris te maken?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:34 schreef Wup het volgende:
en jij durft anderen jaloers te noemen.....
Joyce: echt iets uit de OUWE DOOS!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:44 schreef babette21 het volgende:
Nog 'n foto uit de goeie ouwe tijd:
Sjoois, Bobbie en Pimmetje (1997)
Kruip maar lekker onder de wol.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:45 schreef babette21 het volgende:
* Bet gaat naar bed.... goodnight!!
Idd... WIV mocht willen dat tie er zo uitzag als Chris ...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:34 schreef Wup het volgende:
[..]
en jij durft anderen jaloers te noemen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |