Reden genoeg om haar er z.s.m. uit te mikken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
met Bettina Berger is trouwens nul mis hoor, Renee is gewoon een beetje op.
en inderdaad Renee als 'het geweten van het Beatrix' is dus niet iets waar ik naar uitzie.....
Thanx!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
[[url= http://www.hupperdepup ]afbeelding[/url]] maar dan zonder de spaties
ik zal ze niet proberen tegen te houdenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Reden genoeg om haar er z.s.m. uit te mikken.
mja Joyce mag blijven ,quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
We moeten toch iemand over houden![]()
Lizzy, Joyce, LN, Aaphce, Tante Betje en Kyra mogen blijven.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
We moeten toch iemand over houden![]()
Dat hebben ze met Miguel toch ook gedaan!?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:23 schreef Wup het volgende:
gewoon een paar jaar in de koelkast ....
dat moeten ze met veel meer personages doen
Jaa daar zijn we het helemaal mee eens!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:23 schreef Wup het volgende:
[..]
mja Joyce mag blijven ,
en Niels,
en Bettina
wat ze bij GTST met Martine Hafkamp hebben gedaan is stoer...
gewoon een paar jaar in de koelkast ....
dat moeten ze met veel meer personages doen
haha, jaquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat hebben ze met Miguel toch ook gedaan!?
dat heb ik dus ook...quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:06 schreef Wup het volgende:
[ ik ben te lamlendig om er echt iets van te maken]
ik hang echt als een sjunk voor de ventilator en klik hier af en toe op refresh...quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:30 schreef babette21 het volgende:
als jullie ff niks te doen hebben: ONM Tournament - Meest irritante personage
Toen je van mij droomde was je onderlaken gescheurd?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:44 schreef babette21 het volgende:
Heb ik trouwens al verteld dat ik over jullie heb gedroomd vanacht???
het gaat niet zo goed met je he?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:44 schreef babette21 het volgende:
Heb ik trouwens al verteld dat ik over jullie heb gedroomd vanacht???
iets van gelijke strekking bedacht ik me ook toen ik wakker werd...quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:50 schreef Wup het volgende:
het gaat niet zo goed met je he?
nee het was heel gezellig eigenlijk, net als hier maar dan IRL... maar zoals gewoonl ijk ben ik vrijwel alles weer vergeten. Weet alleen nog dat ik zo verwonderd was (toen ik wakker werd) over het feit dat ik wist wie wie was, terwijl ik jullie nog nooit heb gezien! (snappie?) maar goed, als je me nu vraagt hoe je er dan in die droom uitzag zou ik het je al niet meer kunnen vertellen... conclusie: dit verhaal is totaal niet boeiend, dus ander onderwerp haha!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:53 schreef dunn0w het volgende:
Was het een nachtmerrie?
Inderdaad. Wat moeten we met een foto van een kruising tussen een oerang oetang en een eland?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:06 schreef babette21 het volgende:
Ah wat ben jij een bitch zeg!!! Ik wilde nl net gaan pitten.... dat kan ik nu ook wel vergeten!!!
bij deze is het weer uit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |