dat weet je toch, Cynixquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De énige met wie jij het eens bent (niet verrassend, je bent het vermoedelijk ongelezen al met hem eens) is dús de enige gemotiveerde mening?
Dat denk ik niet. Haar verhaal is al zo bekend.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:58 schreef NewOrder het volgende:
Vanavond zal vast de meest spraakmakende aflevering van dit seizoen worden. Ze hebben Ayaan Hirsi Ali niet voor niets als laatste ingepland.
Dat heb je goed gelezen, Cynix. Petje af, hoor!quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De énige met wie jij het eens bent (niet verrassend, je bent het vermoedelijk ongelezen al met hem eens) is dús de enige gemotiveerde mening?
Maar het aangekondigde filmpje belooft een rel, vandaar dat de kijkcijfers wel wat hoger uit zullen vallen vanavond.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Haar verhaal is al zo bekend.
Wat heb je het toch allemaal goed door, Milagro!quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:59 schreef milagro het volgende:
dat weet je toch, Cynix
ik heb het bijzonder goed door, je reageert weer tenslottequote:Op zondag 29 augustus 2004 19:21 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Wat heb je het toch allemaal goed door, Milagro!![]()
![]()
![]()
![]()
.
Het is altijd fijn om te weten dat mensen graag mijn reacties zien. Het is fijn dat sommige mensen zich dan ineens speciaal voelen. Zorg ik ervoor dat jij je speciaal voelt, Milagro? Ben jij mijn kleine fok-milfje?quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:22 schreef milagro het volgende:
ik heb het bijzonder goed door, je reageert weer tenslotte
mijn hemel.. voel je je wel helemaal lekker, zodiakkquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het is altijd fijn om te weten dat mensen graag mijn reacties zien. Het is fijn dat sommige mensen zich dan ineens speciaal voelen. Zorg ik ervoor dat jij je speciaal voelt, Milagro? Ben jij mijn kleine fok-milfje?![]()
![]()
. Zo, heb ik zomaar even een minuutje aan je besteedt. Lieve kus hoor, Milagro,
, omdat je mijn special kind of girl bent.
of juist helemaal niet.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar het aangekondigde filmpje belooft een rel
Kon Hesi Baka misschien?quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:39 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht weinig Pipo de Clown, Stuif es in en Swiebertje.
Mooi, dan wordt het misschien de moeite waard.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:39 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht weinig Pipo de Clown, Stuif es in en Swiebertje.
Zoodje toch...quote:Zo, heb ik zomaar even een minuutje aan je besteedt.
Cultuur barbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mooi, dan wordt het misschien de moeite waard.
Ach kom. Allereerst ben ik veel te jong om al die kutseries gezien te hebben (gelukkig maar) en ten tweede wordt er 20 keer per seizoen bij verschillende showsnaar teruggekeken, en daarom wil ik graag eens iets anders zien in plaats van het idealiseren van kindervermaak.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cultuur barbaar.
Ik hoop dat AHA zich weet in te houden wat haar politieke boodschap betreft. Ze heeft toch wel "riskant" materiaal uitgekozen...quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Vervelende is dat je nu wel bijna verplicht bent om naar dat gezemel te kijken vanavond, anders begrijp je weer niet waar onze rechtse usertjes het nog 9 maanden na vanavond over hebben..
Afgezien daarvan, naar Ayaan kijken de hele avond is net zo opwekkend als naar Hella Voûte kijken de hele avond.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:55 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Ik hoop dat AHA zich weet in te houden wat haar politieke boodschap betreft. Ze heeft toch wel "riskant" materiaal uitgekozen...
het zal iets zijn vd laatste negen jaar dan en aangezien ze geen kind meer was toen ze hier kwam, hoef je sowieso niet bang te zijn voor kindervermaakquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach kom. Allereerst ben ik veel te jong om al die kutseries gezien te hebben (gelukkig maar) en ten tweede wordt er 20 keer per seizoen bij verschillende showsnaar teruggekeken, en daarom wil ik graag eens iets anders zien in plaats van het idealiseren van kindervermaak.
Nee, daarom ga ik vanavond ook weer eens ervoor zitten.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:57 schreef milagro het volgende:
[..]
het zal iets zijn vd laatste negen jaar dan en aangezien ze geen kind meer was toen ze hier kwam, hoef je sowieso niet bang te zijn voor kindervermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |