de fragmenten en het verhaal vd man zelf waren idd best interessant.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:18 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb zelden zo'n boeiende aflevering van Zomergasten gezien als gisteren... Ik snap het gezeur hier totaal niet.
Hoe bedoel je "al" mijn conclusies. Ik zag een stukje van de godin van de jacht en onze PvdA-coryfee en toen dacht ik weer: nou nee, liever niet...quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:08 schreef tong80 het volgende:
'Ik volg het al een paar jaar niet meer'
Vanwaar al je conclusies dan ?
ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:24 schreef Harry_Sack het volgende:
uit nieuwsgierigheid, wie kijkt er naar Bob Ross om te leren schilderen?
Van Ingen had het nooit moeten afstoten dan wel het had nooit voort gezet moeten worden na van Ingenquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "al" mijn conclusies. Ik zag een stukje van de godin van de jacht en onze PvdA-coryfee en toen dacht ik weer: nou nee, liever niet...
Hallo, het draait al 16 jaar (of langer), van Ingen heeft het misschien 6 jaar gedaan en onderttussen was de afstandsbediening gemeengoed geworden en dus heb ik wel 1 en ander opgevangen in dat decennium.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Ingen had het nooit moeten afstoten dan wel het had nooit voort gezet moeten worden na van Ingen
Zoals ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hallo, het draait al 16 jaar (of langer), van Ingen heeft het misschien 6 jaar gedaan en onderttussen was de afstandsbediening gemeengoed geworden en dus heb ik wel 1 en ander opgevangen in dat decennium.
Wat zoals meneer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
Wat zoals?
Het moet ook altijd om de sex gaan bij jou he?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:36 schreef milagro het volgende:
[..]
ik
maar niet om te leren schilderen.
Wat snap je niet aan mijn persoonlijke vaststelling dat er bij mij totaal niets blijft hangen van de laatste aflevering? En dat ik het suf, duf en overwegend pseudo-intellectueel gezemel vond?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:18 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb zelden zo'n boeiende aflevering van Zomergasten gezien als gisteren... Ik snap het gezeur hier totaal niet.
Pseudo-intellectueel, hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:34 schreef Cynix ® het volgende:
suf, duf en overwegend pseudo-intellectueel gezemel
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Iets wekt je interesse, of je verbaast je ergens over, en je wilt daar meer over weten.
Dan is een speurtocht naar het fijne daarvan toch logisch?
Aha, het aapje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk!
En als onze interesses elkaar ook maar enigszins overlapten of zelfs maar raakvlakken hadden, had ik graag die speurtocht samen met Tijs gemaakt.
Ik snap niet dat je niet ziet wat ik zie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan mijn persoonlijke vaststelling dat er bij mij totaal niets blijft hangen van de laatste aflevering? En dat ik het suf, duf en overwegend pseudo-intellectueel gezemel vond?
Ik ben deze volgende keer heel benieuwd of ik mijn visie op deze vrouw moet herzienquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, de ene keer is de zomergast wat aansprekender dan de andere keer. En dat geldt ook voor de fragmenten. Kan gebeuren, geen man overboord. Mijn interessegebied is echt wel breed genoeg om het kijken een volgende keer wél weer de moeite waard te laten zijn.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:05 schreef Cynix ® het volgende:
Het gaat nu al iets beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |