Gelukkig niet. U heeft niets gemist.quote:Wie weet of de aflevering met Theo Maassen herhaald wordt, of is hij ergens op Internet te zien? Ik heb heb gemist.
Ik dacht dat het altijd op zaterdagmiddag herhaald werd. De afgelopen keer in ieder geval wel, want zaterdagmiddag zag ik nog een stukje van de uitzending met Felix Rottenberg.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
Helaas niet. Geweldige uitzending met Theo ondanks de presentator.
Eerst captain of industry Tabaksblat. Ik sla even over.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:05 schreef Geertsema het volgende:
[..]
Gelukkig niet. U heeft niets gemist.
Volgende week komt geloof ik dat meisje van de VVD. Lijkt me interessanter, hoewel die presentator het talent heeft elke aflevering om zeep te helpen met z'n pseudo-intellectueel gewauwel. Al nodigt ie Jezus uit, dan wordt het nog niks.
Precies, milagro. Ok, Zwagerman heeft er zelf niets mee, maar kan hij het dan niet op z'n minst proberen te begrijpen? Onbegrip kan een uitstekend fundament zijn om verklaring en toelichting van je gast uit te lokken, net zoals provocatie daar uitermate geschikt voor kan zijn. Zwagerman grijpt het echter helemaal niet aan als methode zichzelf en de kijker de leefwereld van de geïnterviewde eigen te maken. Hij begrijpt het gewoon niet, en wil het niet begrijpen. Deze wereldvreemde houding maakt hem interessant als artistiekeling, maar niet als interviewer.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:06 schreef milagro het volgende:
Ook had ik dat met die actionman poppetjes
Die Zwagerman kan zich daar dan totaal niet in verplaatsen en dan proef ik een bepaalde ondertoon van neerkijken op.
Zo had hij dat ook met Heleen van Royen en haar keuze van Frans Bauer.
Hij miste totaal wat zij bedoelde.
Frans Bauer okay vinden (en dat betekent dus niet weglopen met zijn muziek) is blijkbaar 'not done' of zo
eerste uitzending met Heleen van Royen had anders ook hoog SBS gehalte en daar is het meest over nageluld, waarom niet een uitzending met Ma of Pa Tokkiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:03 schreef raider101 het volgende:
Kom op mensen, de VPRO heeft een links intellectueel imago op te houden. Daarbij hoort gewoon geen Frans Bauer,
Goed idee!! Ga ik ook maar doen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:31 schreef tong80 het volgende:
Vorige week om deze tijd waren we al 4 pagina's verder. Tong kijkt zaterdag naar de herhaling. Nu de OS.
sprankelend ms niet, daar is deze meneer het type ook niet voor, wel een interessant gesprek en tot nu toe dito fragmenten.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal ook meer dan eens wegzappen, het is tot nu toe niet bepaald een heel sprankelend gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |