abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21161591
Wie weet of de aflevering met Theo Maassen herhaald wordt, of is hij ergens op Internet te zien? Ik heb heb gemist.
...
  maandag 9 augustus 2004 @ 19:45:28 #2
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  maandag 9 augustus 2004 @ 22:05:13 #3
99738 Geertsema
Voor Eigen Erf
pi_21164959
quote:
Wie weet of de aflevering met Theo Maassen herhaald wordt, of is hij ergens op Internet te zien? Ik heb heb gemist.
Gelukkig niet. U heeft niets gemist.
Volgende week komt geloof ik dat meisje van de VVD. Lijkt me interessanter, hoewel die presentator het talent heeft elke aflevering om zeep te helpen met z'n pseudo-intellectueel gewauwel. Al nodigt ie Jezus uit, dan wordt het nog niks.
  Trouwste user 2022 maandag 9 augustus 2004 @ 22:10:02 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_21165111
Helaas niet. Geweldige uitzending met Theo ondanks de presentator.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21166934
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
Helaas niet. Geweldige uitzending met Theo ondanks de presentator.

Ik dacht dat het altijd op zaterdagmiddag herhaald werd. De afgelopen keer in ieder geval wel, want zaterdagmiddag zag ik nog een stukje van de uitzending met Felix Rottenberg.

"Edit: " Niet goed gekeken, deze schijnt niet herhaald te worden ....

[ Bericht 7% gewijzigd door hiburg op 09-08-2004 23:10:28 ]
pi_21167512
Joost Zwagerman is echt ruk! Op een gegeven moment zat Theo Maassen echt zo van: WTF, gaan het daar of daar nog over hebben. En dan Zwagerman van: eehhh, ja daar wilde ik net over beginnen. Ook als het gesprek net lekker liep moest meneer er weer een semi-intellectuele wending aan geven...weg leuk gesprek.
pi_21168385
Ik heb het begin gemist, maar dat is (nog) niet online te bekijken? Alleen de eerste 6 minuten.
Ik vond Zwagerman trouwens niet storend in deze aflevering, en hem vaak de juiste vragen stellen om Theo een beetje op gang te krijgen.

Had wat meer nostaligie verwacht van Maassen, maar dit was ook erg leuk.
Ben trouwens heel benieuwd naar meer Bill Hicks-fragmenten. Z'n filmkeuzes vond ik trouwens ook heel goed.
Er had wel ietsje meer variatie in het programma gemogen... eigenlijk ging het na een tijdje alleen nog maar over reclame en economie.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_21168967
www.uitzendinggemist.nl en kijk bij de Z.
Je kan hem daar vandaan ook downen met een progje, bijvoorbeeld StreamboxVcrSuite2.
pi_21169148
Dankjewel, ga zo de gemiste stukjes bekijken. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:24:34 #10
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_21169408
Ja, leuke show met Maassen gisteren. Leuke fragmenten, prettige gesprekken en de kijker is wel wat wijzer geworden over Theo. Zwagerman moet duidelijk nog aan z'n rol wennen als je hem vergelijkt met van Dis. Naar mijn smaak denkt 'ie teveel in thema's. Bij Felix Rottenberg sleurde 'ie dat 'breken van weerstand' er al om de haverklap bij en gisteren deed 'ie iets soortgelijks met dat 'gecontroleerde waanzin'.
Misschien is het een poging om structuur aan te brengen in het programma, maar van mij hoeft het niet zo. Laat het gesprek toch het gesprek en kijk maar waar je eindigt. De fragmenten bieden al genoeg houvast voor de kijker.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:44:08 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_21169968
Aan z'n rol wennen ? Hoeveel jaar heeft ie daar voor nodig ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21170004
Pittige gesprekken?
Ik heb echt naar een ander programma zitten kijken volgens mij.

-edit- of je leest even bloes
pi_21170010
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 22:05 schreef Geertsema het volgende:

[..]

Gelukkig niet. U heeft niets gemist.
Volgende week komt geloof ik dat meisje van de VVD. Lijkt me interessanter, hoewel die presentator het talent heeft elke aflevering om zeep te helpen met z'n pseudo-intellectueel gewauwel. Al nodigt ie Jezus uit, dan wordt het nog niks.
Eerst captain of industry Tabaksblat. Ik sla even over.

Wel interessante gedachte welke fragmenten Jezus uit zou kiezen..
pi_21179407
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:06 schreef milagro het volgende:

Ook had ik dat met die actionman poppetjes
Die Zwagerman kan zich daar dan totaal niet in verplaatsen en dan proef ik een bepaalde ondertoon van neerkijken op.
Zo had hij dat ook met Heleen van Royen en haar keuze van Frans Bauer.
Hij miste totaal wat zij bedoelde.
Frans Bauer okay vinden (en dat betekent dus niet weglopen met zijn muziek) is blijkbaar 'not done' of zo
Precies, milagro. Ok, Zwagerman heeft er zelf niets mee, maar kan hij het dan niet op z'n minst proberen te begrijpen? Onbegrip kan een uitstekend fundament zijn om verklaring en toelichting van je gast uit te lokken, net zoals provocatie daar uitermate geschikt voor kan zijn. Zwagerman grijpt het echter helemaal niet aan als methode zichzelf en de kijker de leefwereld van de geïnterviewde eigen te maken. Hij begrijpt het gewoon niet, en wil het niet begrijpen. Deze wereldvreemde houding maakt hem interessant als artistiekeling, maar niet als interviewer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_21187995
Kom op mensen, de VPRO heeft een links intellectueel imago op te houden. Daarbij hoort gewoon geen Frans Bauer, actionmen (behalve hele uitzonderlijke, niet de gewone als batman e.d.) en eigenlijk ook geen Andre van Duin (maar dat kun je ook camp noemen, en dan mag het weer wel).
pi_21190830
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:03 schreef raider101 het volgende:
Kom op mensen, de VPRO heeft een links intellectueel imago op te houden. Daarbij hoort gewoon geen Frans Bauer,
eerste uitzending met Heleen van Royen had anders ook hoog SBS gehalte en daar is het meest over nageluld, waarom niet een uitzending met Ma of Pa Tokkie
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 02:52:28 #17
12221 Tijn