Toch een openluchtconcert? kreeg gisteren nl. een mail van de organisatie met info over hoe er te komen etc. en daar stond dat het in het klokgebouw is?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:50 schreef H.Kemper het volgende:
Ook aanwezig! Lees nu pas dat het een openluchtconcert is, prima met het huidige weer
Die e-mail had ik ook ontvangen, vandaag echter nog een e-mail ontvangen:quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch een openluchtconcert? kreeg gisteren nl. een mail van de organisatie met info over hoe er te komen etc. en daar stond dat het in het klokgebouw is?
zou wel extreeeeeeem fijn zijn, een openluchtconcert!
quote:LET OP! In tegenstelling tot de foutieve informatie in de email verzonden op 2 juli zal het concert van Faithless niet in het Klokgebouw maar buiten plaatsvinden op Evenemententerrein Strijp-S, gelegen naast het Klokgebouw!
Ah ok! topquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:54 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Die e-mail had ik ook ontvangen, vandaag echter nog een e-mail ontvangen:
[..]Zolang het verder droog blijft prima dus!
Ja en dat was zo'n beetje het enige leuke aan het hele concert. Wat viel dat tegen zeg. Bah. Geld weggegooid.quote:
Goh, je bent de eerste met een kritisch geluid. Ik lees op Twitter etc dat het echt fantastisch was. Locatie, ondergaande zon, Faithless zelf.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ja en dat was zo'n beetje het enige leuke aan het hele concert. Wat viel dat tegen zeg. Bah. Geld weggegooid.
Ja daar begrijp ik niks van, ja locatie was gaaf, ondergaande zon icm met de spiegelende ramen van de fabriek was prachtig.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, je bent de eerste met een kritisch geluid. Ik lees op Twitter etc dat het echt fantastisch was. Locatie, ondergaande zon, Faithless zelf.
Ik vond het ook tegenvallen hoor. Het was niet echt slecht, maar gewoon (en zeker de eerste helft) bepaald niet spot-on. Bijtijds matige vocalen en weinig beleving vanuit Faithless zelf, waardoor de minder bekende nummers niet echt eruit kwamen. Geluid verwaaide ook enorm (en wij stonden nog niet eens halverwege), waardoor je het constante gepraat van het publiek (quote:Op maandag 6 juli 2015 10:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, je bent de eerste met een kritisch geluid. Ik lees op Twitter etc dat het echt fantastisch was. Locatie, ondergaande zon, Faithless zelf.
Ongeïnspireerd en onnodig, maar door de naam Avicii zal het wel een hit worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Er is een nieuwe remix van Insomnia gepubliceerd vandaag:
Heel bijzonder is het niet, maar het is ook niet slecht. Ik hoorde laatst een nieuwe remix van Don't You Want Me van Felix (van dezelfde Rollo die in Faithless zit). Ik wist niet dat je een geweldige track zo kunt verpesten met een remix.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ongeïnspireerd en onnodig, maar door de naam Avicii zal het wel een hit worden.
Als Ziggo-klant kun je nu al kaarten kopen, maar ik kom steeds op hetzelfde vak in de 2e ring uit, fuck that! Staanplaatsen or bust!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Het hierboven genoemde concert is net (pas) groots aangekondigd via de media.
Kaartverkoop vanaf 7 augustus om 10.00 uur...
Gisteren was de voorverkoop voor Zig Go klanten al begonnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Als Ziggo-klant kun je nu al kaarten kopen, maar ik kom steeds op hetzelfde vak in de 2e ring uit, fuck that! Staanplaatsen or bust!
Ja ik kwam er erg laat achter. Vandaag had ik wel 2 staanplaatsen in mijn mandje (gewoon om te kijken of het luktequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren was de voorverkoop voor Zig Go klanten al begonnen.
Plekken en keuze te over toen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |