abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1823824
k heb er zin in. Net ook nog ff me Earth kaarten gehaald!!!!!!

Dus wordt een topavond

pi_1823839
* weerdo heeft enorme zin..
Mazzels mensen enne: have fun!
pi_1825926
Het concert is nu, dus live, te beluisteren op Music Planet, kijk hier: http://www.planet.nl/
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:42:04 #29
909 Num
Núm dus!
pi_1825958
dank dank
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 23:54:03 #31
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1827062
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 11:33 schreef Forumpi het volgende:

[..]

Wees gerust ik zal een uitgebreid verslag doen van hoe leuk het was.

Ach ga volgende week naar Live ook niet mis

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_1827110
Net terug uit A'dam en oooooooh wat was het gaaf!!!
Maar wel erg kort... anderhalf uur met twee toegift pauze's.
Zeker de moeite waard!!!
pi_1827185
Ben ook net terug! Ik heb staan springen en staan juichen, en ik kreeg meerdere keren last van kippenvel. Mijn stem is nu schor, ik kan bijna niet meer op mijn benen staan. De sfeer was super iedereen ging uit zijn dak tijdens Faithless. Oftewel het was weer een echte topper!
pi_1827211
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 00:13 schreef stepster het volgende:
Ben ook net terug! Ik heb staan springen en staan juichen, en ik kreeg meerdere keren last van kippenvel. Mijn stem is nu schor, ik kan bijna niet meer op mijn benen staan. De sfeer was super iedereen ging uit zijn dak tijdens Faithless. Oftewel het was weer een echte topper!
Same here! Gelukkig speelde ze om en om een druk nummer en dan weer rustig, anders had ik het niet volgehouden!!!
pi_1827221
En gelukkig ook nog nummers van het eerste en tweede album want dat blijven gewoon toppers!
pi_1827245
Ik had ook voor morgen kaartjes moeten halen..

Ik wil meer, meer, meer..

(kapot, moe maar zeer voldaan zijnde.)

pi_1827273
Wat ik ook zo mooi vond, was dat tijdens salva mea echt de hele zaal inene stond te springen. Het publiek kwam toen echt helemaal los!
pi_1827297
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 00:30 schreef stepster het volgende:
Wat ik ook zo mooi vond, was dat tijdens salva mea echt de hele zaal inene stond te springen. Het publiek kwam toen echt helemaal los!
Wanneer kwamen we niet los!?!? (behalve bij Kosheen )
pi_1827317
Bij Kosheen leek bijna iedereen wel bezig te zijn met het bewaren van zijn energie, maar het viel mij gewoon op dat pas bij Salva mea iedereen pas echt stond te springen en daarna bleef springen
pi_1827463
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 00:40 schreef stepster het volgende:
Bij Kosheen leek bijna iedereen wel bezig te zijn met het bewaren van zijn energie, maar het viel mij gewoon op dat pas bij Salva mea iedereen pas echt stond te springen en daarna bleef springen
Ik heb 2x feest gehad. Ben nl. fan van Kosheen en van Faithless. Kosheen speelde wel aardig trouwens. Faithless heeft mijn gehoor, mijn stem en m'n fysieke gesteldheid op de proef gesteld. ZEER goed concert.
pi_1827818
TOP! Dat was het!
Ik heb echt heel erg genoten!
Als je portemonee het zou toelaten dan zou ik op de zwarte markt nog kaarten zien te bemachtigen. Dit is nl. ook mijn bedoeling!

Op en top. Dan weer een oud nummer, dan weer een nieuw nummer. Dan een rustig nummer, dan een meespringnummer!
Perfect geregeld!
Wat heeft die man een charisma (en nee, ik bedoel niet die auto!)

Tonight... GOD IS A DJ!

Zuurtje ging ook goed uit zijn dak! Een aanrader voor iedereen.

Voordat we de Grolsch Music Hall binnen gingen kwamen we Miss X nog tegen. Ik had haar dus niet herkent. Het is dat zij Zuurtje herkende!

(en nu ga ik maffen want ik ben schor en kapot van het springen! )

zaterdag 6 oktober 2001 @ 14:59:36 #42
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_1830102
Het concert was ook zo vet,niet meer normaal zeg,stond echt helemaal vooraan uit me dak te gaan.Baalde echt dat ik geen foto toestel bij me had,had echt super plaatjes kunnen maken,maar ja de herinnering is er niet minder om.vond het hoogtepunt echt salva mea en de eerste keer insomnia.
Kosheen vond ik zeer tegenvallen,beetje mat en saai.Vroeg me steeds af of het nou live was of dat ze met de band meezong,ze zat er een paar keer flink naast terwijl er zang was
Deze spelers speelde faithless,was namelijk de gelukkige die de tracklist kreeg van een crewmember:

Donny x
Reverence
Muhammed Ali
Machines r us
Insomnia
Crazy eng summer
Not enuff love
God is A dj
Evergreen
Salva mea
Dirty old man
Tarantula

Postcards
Drifting Away
We come 1

Family back (Only 1st 2 verses)
Some ting - your choice (Insomnia)

Oh ja vet vond ik ook dat die ene vrouw de links stond met al haar instrumenten na afloop nog het publiek in kwam om te praten met je en handtekeningen te zetten,net als rollo

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_1834401
Zijn er nog meer mensen die het concert van Zaterdag 6 Oktober hebben gezien?

Ik vond het echt zwaar tegenvallen...
Kosheen heb ik noodgedwongen overgeslagen (heb 45 minuten in de rij gestaan om 3 pilsjes te bestellen), maar dat was ook niet echt waar ik voor ging.

Faithless zelf, tja... ze begonnen om 21:20 met spelen en stopten er om 22:20 mee, kleine pauze om vervolgens nog 2 (zeer tamme) toegiften te geven.
Natuurlijk waren alle hits weer van de partij, maar ik ben (was) toch beter gewend van ze. Al met al vond ik het concert van gisteravond niet echt een motivatie om nog een keer naar Faithless te gaan...

grtz.
czd

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_1842531
"Now everybody: we come....
- "ONE!!!!"

Joehoe!!! En nu jullie, ik doe ff Maxi Jazz na:

"Peace..."
- ".?.?."

* Forumpi vond het geweldig.

dinsdag 9 oktober 2001 @ 21:42:20 #45
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1858285
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 12:12 schreef EyE het volgende:
* EyE is op 20 nov van de partij
Als er iemand om een biertje roept, dan weet je wie het is
En Kosheen, mmm das wel beter!
Hum wist niet dat de data dat ze speelden zover uitelkaar lagen joh, echt uitverkocht zeker he? Naja hopen op een volgende keer danmaar
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 23:28:47 #46
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_1859352
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 21:42 schreef Machiel het volgende:
Hum wist niet dat de data dat ze speelden zover uitelkaar lagen joh
De eerste was zo snel uitverkocht dat ze meteen maar een extra concert hadden gepland. Hoop eik wel dat Kosheen meegepland is.
pi_1860227
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 23:28 schreef EyE het volgende:

[..]

De eerste was zo snel uitverkocht dat ze meteen maar een extra concert hadden gepland. Hoop eik wel dat Kosheen meegepland is.

Yep, Kosheen is erbij tijdens de hele Europese tournee!
  donderdag 11 oktober 2001 @ 09:46:24 #48
9484 starghost
Ghost in the Universe?
pi_1870742
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 12:14 schreef Forumpi het volgende:

Ik heb zin in, maar weet alleen nog niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Heb ze een paar jaar geleden als slot-act op Pinkpop gezien en dat was geweldig. Ze wisten een goeie sfeer te creeren.
Met 'We come 1', 'Muhammed Ali' en 'Tarantula' zullen ze natuurlijk ook wel heel wat voetjes van de vloer krijgen.

Heb er zin in!!!

Een Faithless fan die de sluitings act op PP heeft gemist, kan echt gaan huilen. De beste die ik ooit heb gezien. Helaas had ik niet op tijd kaartjes geregeld voor Faithless in de HMH, en ik zal er zeker spijt van hebben.
Hello Neo.... Welcome to the Real World. Let your mind be free! free.... as long as possible..
pi_1870822
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 09:46 schreef starghost het volgende:

[..]

Een Faithless fan die de sluitings act op PP heeft gemist, kan echt gaan huilen. De beste die ik ooit heb gezien. Helaas had ik niet op tijd kaartjes geregeld voor Faithless in de HMH, en ik zal er zeker spijt van hebben.

Ik heb een donderbruin vermoeden dat Pinkpop 2002 zich mag verheugen op de aanwezig heidvan Faithless!

Jan Smeets: "al 3 grote bands voor 2002"

zaterdag 13 oktober 2001 @ 14:19:28 #50
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_1889794
http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?source=195.121.7.100&dir=planet&subdir=hmh&type=asf&stream=faithlessbb&title=Faithless

Kopier deze link en je kan kijken naar drie nummers van het eerste concert wat ze gaven in de HMH.Te weten muhammed ali,insomnia en god is a dj.Echt een vreemd gezicht je zelf uit je dak zien gaan op de tonen van insomnia.Weird

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')