Telescoop doet wonderen...quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:10 schreef teknomist het volgende:
Heb je ook een verrekijker?
Offtopic: Hey, T1andonly je moet toch iets vaker je sig updatenquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:11 schreef T1andonly het volgende:
-knip-
Telelens ookquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Telescoop doet wonderen...
Ook naar naakte buurvrouwen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:09 schreef prestige het volgende:
Ik doe het al sinds ik een jaar of 11 ben
Oh zo ben ik absoluut niet! Ik zou toch wel een beetje beschaamd zijn wanneer ik weet dat iemand kijkt. Ik ga bijvoorbeeld ook niet topless zonnen. Maar tegelijkertijd vind ik het wel een sexy gedachte... dubbel he?!quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:25 schreef T1andonly het volgende:
Zien en gezien wordendat kan al heel prikkelend werken voor sommige, ik zou mezelf liever niet door een groep onbekende laten bekijken. Maar sommige geven er weinig om en gaan gewoon open en bloot door het huis rennen.
Hey! Is dat je studentnummer?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:18 schreef s9601694 het volgende:
Same here.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:29 schreef Disorder het volgende:
Als de gelegenheid zich voordoet bij een aantrekkelijke dame blijf ik denk ik wel staan kijken. Maar ik ga er niet naar op zoek.
Doe jij het raam maar lekker dicht, als je de gordijnen maar open laatquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:41 schreef Jipje het volgende:
Hmm. Ik geloof dat ik dan voortaan toch maar het raam dicht doe als ik me ga uit/aan/omkleden... ik waan me namelijk ook nog steeds in de veronderstelling dat ik dat ongezien kan doen hier
nee mijn FOK naamquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:05 schreef apestaart het volgende:
[..]
Hey! Is dat je studentnummer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |