abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21158104
Wie gluurt er wel eens? en dan bedoel ik echt gluren, stiekem en opzettelijk.

Raar eigenlijk dat er geen serieuze topics zijn over gluren

Ik doe het al sinds ik een jaar of 11 ben (ben nu eind twintig). Ik heb altijd voldoende aandacht, relaties en sex gehad en ik zie er goed uit, dus uit frustratie doe ik het niet. waarom dan? waarschijnlijk gewoon omdat ik het ontzettend geil vind. Ik weet dat het tegen de wet is en dat ik de privacy schaad van de vrouwen die ik begluur maar als de gelegenheid zich voordoet, doe ik het.. Het maakt daarbij niet uit of ik een vriendin heb of niet.

Zo heb ik een overbuurvrouw van ongeveer mijn leeftijd die zichzelf soms s'avonds voordat ze naar bed gaat half voor het raam uit te kleden. Ze let altijd op dat ze vanaf de straat niet te zien is en ze heeft duidelijk niet het kleinste vermoeden dat iemand naar haar kijkt. Ik heb op die manier haar al een aantal keer (gedeeltelijk) naakt gezien. Ik kom haar zeer regelmatig op straat tegen en dan zeggen we elkaar altijd netjes gedag. Ik hoef verder niets van haar, ben niet verliefd op haar ofzo en ik weet niet hoe ze heet, maar toch vind ik het heel geil als ik haar dan die avond weer in haar nakie zie staan. als ik alleen thuis ben laat ik geen avond voorbij gaan zonder dat ik even naar de overkant gluur.

Ik heb in mijn leven al tientallen vrouwen begluurt, geen van allen heeft het doorgehad.

Volgens mij vind elke kerel het geil om een vrouw te begluren, maar zijn er ook kerels (of vrouwen!) die het echt structureel doen als de kans zich misschien voordoet?

Wie doet dit nog meer? Hoever ga je ermee (fotos oid)?
pi_21158124
Heb je ook een verrekijker?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_21158141
Voyeurisme is dat toch...

Nou het idee om naar vrouwen te kijken spreekt me wel aan maar zodra die vrouwen dat niet willen lijkt het me weer nix.
Zomaar foto's gaan maken van mensen die zich toevallig uitgaan kleden doe ik ook niet

of het moeten bekenden zijn op vakantie en dan is het grappig voor later.

En die buurvrouw van jou, die kan zich ook ergens anders omkleden dus die wil bekeken worden...
pi_21158162
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:10 schreef teknomist het volgende:
Heb je ook een verrekijker?
Telescoop doet wonderen...
pi_21158169
Zolang ik het gewoon kan zien.. blijf ik kijken

Maar ik ga niet opzettelijk voor het raam staan kijken bij wie ik naar binnen kan gluren ofzo.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
pi_21158174
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:11 schreef T1andonly het volgende:
-knip-
Offtopic: Hey, T1andonly je moet toch iets vaker je sig updaten .

Ontopic: op het terras vrouwen kijken vind ik toch iets leuker dan stiekem naar een raam gluren .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_21158182
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:12 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Telescoop doet wonderen...
Telelens ook .
  maandag 9 augustus 2004 @ 17:17:23 #8
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21158259
Ik begluur altijd mijn buren, maar dan meer omdat ik het boeiend vind om te weten wat ze aan het doen zijn Als de buurvrouw iets aan het lezen is, pak ik heel soms een verrekijker om te kijken wát ze leest

Wat jij bedoelt (naakte mensen begluren) zou ik niet zo snel doen, ik zou me dan beschaamd voelen. Maar tegelijkertijd loop ik wel eens naakt door de gang, wetende dat een aantal buren mij dan kunnen zien. Vind het toch wel een beetje een sexy idee.
pi_21158423
Zien en gezien worden dat kan al heel prikkelend werken voor sommige, ik zou mezelf liever niet door een groep onbekende laten bekijken. Maar sommige geven er weinig om en gaan gewoon open en bloot door het huis rennen.
pi_21158429
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:09 schreef prestige het volgende:
Ik doe het al sinds ik een jaar of 11 ben
Ook naar naakte buurvrouwen?

of was het je moeder
  maandag 9 augustus 2004 @ 17:28:07 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21158460
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:25 schreef T1andonly het volgende:
Zien en gezien worden dat kan al heel prikkelend werken voor sommige, ik zou mezelf liever niet door een groep onbekende laten bekijken. Maar sommige geven er weinig om en gaan gewoon open en bloot door het huis rennen.
Oh zo ben ik absoluut niet! Ik zou toch wel een beetje beschaamd zijn wanneer ik weet dat iemand kijkt. Ik ga bijvoorbeeld ook niet topless zonnen. Maar tegelijkertijd vind ik het wel een sexy gedachte... dubbel he?!
pi_21158503
Je doet het niet voor anderen Christine, je bent gewoon jezelf en dan loop je af en toe wel eens wat naakter rond. Wie doet dat nu niet. Alsof ik niet van de badkamer naar mijn kamer kan lopen zonder kleren.

Maar over voyeurs, meeste mensen houden daar toch niet zo van volgens mij. Mijn idee ervan is dat het oude vieze mannetjes zijn die na volleybal van meiden door het doucheraampje meekijken en zich dan daarop lekker gaan aftrekken...
pi_21159735
Nou ik denk dat heel erg veel mensen het doen.. ik ook wel eens en ik ben geen oud vies mannetje gewoon een liefhebber van vrouwelijk schoon
pi_21159948
Keertje vanuit mn boomhut jaren geleden. Een stuk verderop lag een achterbuurmeisje te zonnen en ik zat achter dit ding dus ik werd niet opgemertk
Maar niet structureel dus.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_21161314
Als de gelegenheid zich voordoet bij een aantrekkelijke dame blijf ik denk ik wel staan kijken. Maar ik ga er niet naar op zoek.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 07:05:48 #16
69074 apestaart
Nu komt de aap uit de mouw
pi_21172948
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:18 schreef s9601694 het volgende:
Hey! Is dat je studentnummer?
I love deadlines
I like the wooshing sound they make as they fly by
-douglas adams-
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 07:13:39 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_21172971
Laf dat de TS dit met een kloon post. En het is niet netjes.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_21175919
Gluren, tja....

Als ik wat erg lekkers zie dan kijk ik wel ja, maar ik ga er niet naar opzoek, of ik moet in een parenclub zijn en even een gluur rondje doen, maar daar mag en kan het ook
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_21176007
ik denk dat elke man wel ff blijft staan kijken als zijn buurvrouw zich weer eens naakt gaat uitkleden. vrouw kan ook de gordijnen dicht doen, misschien wil ze wel gezien worden
pi_21176618
Ik denk dat verreweg de meeste mensen die het gordijn niet dicht hebben er niet bij stil hebben gestaan dat ze te zien zijn hoor....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:06:59 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21178204
Gluren is niet strafbaar hoor. Tenzij je het doet in iemnds tuin of huis of je het filmt. En het is ook een beetje het 'wat niet weet, wat niet deert'-principe. Pas als je je fantasieen niet meer in bewang kunt houden en jouw 'gluuronderwerp' daadwerkelijk gaat achtervolgen en lastigvallen, dan ga je te ver.
pi_21178609
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:29 schreef Disorder het volgende:
Als de gelegenheid zich voordoet bij een aantrekkelijke dame blijf ik denk ik wel staan kijken. Maar ik ga er niet naar op zoek.
Same here.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 17:41:25 #23
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_21185901
Hmm. Ik geloof dat ik dan voortaan toch maar het raam dicht doe als ik me ga uit/aan/omkleden... ik waan me namelijk ook nog steeds in de veronderstelling dat ik dat ongezien kan doen hier
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_21188591
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 17:41 schreef Jipje het volgende:
Hmm. Ik geloof dat ik dan voortaan toch maar het raam dicht doe als ik me ga uit/aan/omkleden... ik waan me namelijk ook nog steeds in de veronderstelling dat ik dat ongezien kan doen hier
Doe jij het raam maar lekker dicht, als je de gordijnen maar open laat .
pi_21191852
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 07:05 schreef apestaart het volgende:

[..]

Hey! Is dat je studentnummer?
nee mijn FOK naam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')