abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2004 @ 15:31:06 #1
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_21155710
De Magic Bullet zag ik dit weekend voorbijschieten bij Telsell. Nou lach ik altijd om dat soort gel*l. Ja, gewellldig Mike! Echt super Phil!....

Maar goed, dit ding trok dus wel m'n aandacht en ze maakten er de lekkerste sausjes en mixjes mee klaar in een wip. Supergezond met verse ingredienten en superlekker.

Dit is hem trouwens:

Wel erg duur (129 euro), maar op Ebay heb je hem als je geluk hebt voor 60/70 dollar.

Wie heeft er ervaringen mee?
pi_21156182
ik zat er ook al aan te denken.. maar toch vertrouw ik het niet helemaal..
pi_21156202
Dat plastic dat ze gebruiken breken helaas te snel, die doorzichtige ja. Dus ik zou hem niet nemen. Mijn tante heeft er ervaring dus.
5 jaar FOK! Weblog
  maandag 9 augustus 2004 @ 15:49:58 #4
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21156205
Dat soort zooi verkopen ze ook op de markt. Vaak nog goedkoper.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21156357
TelSell. Niet kopen natuurlijk.
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_21156982
Ze doen net of je er heel veel mee kunt.. Maar wil je echt al je eten tot puree slicen? Dan kun je net zo goed in een bejaardentehuis gaan zitten. En die uien enzo die ze erin gooien zijn vantevoren ook al in stukjes gesneden, kijk maar eens goed. En de pastasaus? Je moet zowie nog 12 minuten pasta koken voor je er iets mee kunt. En je krijgt maar een paar bakjes erbij, dus je bent constant aan het afwassen.... 't is wel telsell he?
pi_21157045
een beetje staafmixer of keukenmachine kan hetzelfde. Is een stuk goedkoper. Maar wel leuk speelgoed ja
pi_21157178
quote:
Supergezond met verse ingredienten en superlekker
hoe weet je dat eigenlijk?? heb je het zelf geproefd?? Het blijft wel tv he?
pi_21157257
Is dat die waar een wijf af en toe met een sigaret boven het eten gaat hangen?

Ik had meteen geen trek meer...
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:37:38 #10
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21157379
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:32 schreef LostFormat het volgende:

Dat was grappig!
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21157629
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:32 schreef LostFormat het volgende:

Kijk maar eens goed, die sigaret brandt niet eens.
pi_21157719
quote:
Supergezond met verse ingredienten en superlekker.
Supergezond metdoor verse ingredienten en superlekker. Heeft dus niets met dat ding te maken, maar met de ingredienten die je koopt
Religion : Mankind's worst invention !
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:46:56 #13
65409 warteltje
man made machine
pi_21170027
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:22 schreef worm het volgende:
En die uien enzo die ze erin gooien zijn vantevoren ook al in stukjes gesneden, kijk maar eens goed.
Yep, het waren wel errug kleine uitjes en (cherry) tomaatjes. Meer een 1 persoons ding ?!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 08:51:00 #14
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_21173514
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:51 schreef Flierp het volgende:

[..]

Supergezond metdoor verse ingredienten en superlekker. Heeft dus niets met dat ding te maken, maar met de ingredienten die je koopt
DOH!
pi_21175159
Is dit niet gewoon een keukenmachine/blender?

Volgens mij kun je net zogoed een goedkoper staafmixer kopen met z'n hakbakje erbij. Veel goedkoper en als je gezonde en superlekkere dingenhaalt komen ze daar ook gezond en superlekker uit.
Met al die troep van TellSell wordt legio mogelijkheden bedacht, maar na 2 week staat het in je kast te rotten omdat je het of sneller met een mes of garde doet en/of je mega lang die kut dingen weer staat schoon te maken.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 10:55:10 #16
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_21175330
Ja koop gewoon een staafmixer...kijk Mike, you can hem gewoon afspoolen under de kraan.

Bij een beetje staafmixer krijg je een grote kan, een extra hakbakje en een garde.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:00:17 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_21175433
Koop dan gewoon een goeie blender

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:40:43 #18
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_21182421
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Koop dan gewoon een goeie blender

[afbeelding]
Nu ik er zo over na denk:

Ik zoek dus gewoon een blender welke uien kan snipperen, knoflook in stukjes kan snijden, fruitshakes kan maken en beslag e.d. kan maken.

Wat is dan een goede?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:49:39 #19
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_21182714
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef wiseguy79 het volgende:

[..]

Nu ik er zo over na denk:

Ik zoek dus gewoon een blender welke uien kan snipperen, knoflook in stukjes kan snijden, fruitshakes kan maken en beslag e.d. kan maken.

Wat is dan een goede?
Knoflook in stukjes???
Enfin, bedoel jij niet gewoon een keukenmachine?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_21183139
Zoiets als de snelle 'ragu' basis van mijn schoonvader: 6 teentjes knoflook, 2 uien, stengels bleekselderij en een winterpeen in de Magimix, even mengen en voila.
Geef mij maar een koksmes...
pi_21188977
Wat is het verschil met een keukenmachine?
  woensdag 11 augustus 2004 @ 00:01:02 #22
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_21195741
" And see?? It's ready in *one*, *two*, *three* seconds! "
Koude tosti's.... Brrrr....
pi_21198617
Wat ik altijd zo geil vind is wanneer ze toetjes gaan maken. Die vrouw aait over de buik van de man en maakt een gezond toetje voor hem. Er lief nietwaar?

Ontopic: ik zou het ding gewoon aanschaffen: je kan het altijd terugsturen.
op
  zondag 15 augustus 2004 @ 14:52:50 #24
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_21302485
Offtopic:

Mike is niet van Telsell
pi_21410521
bedenk wel even dat je voor het snijden van een ui de ui eerst moet pellen en in stukken moet snijden. Een hele ui zo uit het netje in de magic bullet doen gaat niet lukken. Als je dan toch al aan het pellen en snijden bent, heb je toch al traan ogen en vieze vingers. Dan kun je net zo goed even verder snijden. Deels geldt dit ook voor de knoflook. Die moet je toch ook eerst pellen. Dan kan 'ie ook wel gewoon door de knoflookpers.
Het lijkt handig omdat alles op tv al is voorbereid in "hapklare brokken". Zo heb je het thuis echt niet in de koelkast liggen.
pi_21427016
Koop gewoon een Bamix staafmixert en klaar voor 20 jaar! En nog goedkoper ook!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 22:51:51 #27
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_21435068
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 02:08 schreef Ketama9 het volgende:
Ontopic: ik zou het ding gewoon aanschaffen: je kan het altijd terugsturen.
ik zou telsell daar echt niet in vertrouwen
straks kan je hem binnen 10 dagen terugsturen, en komt dat ding na 11 dagen bij jou aan
pi_21521189
Konflook moet je eerst pellen. En dan gaat ie gewoon in de knoflookpers. Sta je dat spul niet zo lastig uit de bakkie te schrapen. Ik vraag me trouwens af wat voor uien ze daar in de VS hebben. Als ik een uitje heb gesnipperd dan ruiken mijn handen niet nog dagenlang naar ui. Eén keertje wassen is ruim voldoende.
pi_21522224
idd gewoon staafmixer doet hetezelfde werk en gaat net zo snel
wij hebben thuis eentje van philips, krgen we een hakbakje en een soort milkshakemaatbekermixding bij
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_21625665
Die reclame vond ik al om te lachen. Zo slecht geacteerd allemaal
Dat ding zelf hoeft van mij ook niet. ''Met leuke gekleurde ringen krijgt u leuke partybekers!'' happy joy.
Volgensmij is het ook geen goede kwaliteit. Staafmixer van philips kopen is ook ok
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2004 @ 21:54:06 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21626722
komt vast over een tijdje bij blokker te liggen zoals zoveel van tell sell
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:31:04 #32
99922 Dow.Jones
the world's leading index
pi_21631627
wat nou ECHT een uitvinding zou zijn is wegwerp blender bekers, want het hele gezeik vind ik het afwassen van die zooi.

@wiseguy79: gewoon zo'n kleine keukenmachine van moulinex is super

Ze noemen het mini-chopppers en als toepassing noemen ze mayo maken, maar ik doe er alles mee, uien, knoflook, kruiden, sambal, etc...

dees is trouwens wat groter en sterker:

bron: http://www.moulinex.com/f(...)E&uni=PRAL&fam=MHACH
I would not fear a pack of lions led by a sheep, but I would always fear a flock of sheep led by a lion. (Alexander the Great (356 BC-323 BC))
pi_21635930
Mijn blender is op 1 punt echt verrot [Het ding zelf is mooi ]
Je mag het onderdeel met het mesje niet in de vaatwasser doen [kan ik begrijpen] maar ook niet met water bewerken. Elke x als ik wat geblend heb moet ik met een doekje aan de gang tussen die mesjes, echt ontzettend irritant Dr blijft dus allemaal aardbeien-smoothy hangen in dat ding
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_21667492
Die flesjes waarin de stuff wordt gemixt lijken me zeer klein....
Voel je hem?
pi_21674294
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:31 schreef Dow.Jones het volgende:
wat nou ECHT een uitvinding zou zijn is wegwerp blender bekers, want het hele gezeik vind ik het afwassen van die zooi.
@wiseguy79: gewoon zo'n kleine keukenmachine van moulinex is super
[afbeelding]
Ze noemen het mini-chopppers en als toepassing noemen ze mayo maken, maar ik doe er alles mee, uien, knoflook, kruiden, sambal, etc...
[afbeelding]
bron: http://www.moulinex.com/f(...)E&uni=PRAL&fam=MHACH
en wat schuift ie eigenlijk?
Ik heb pas die blender van Tomado gekocht voor ¤20,-. Nog niet gebruikt alleen.
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 22:11:44 #36
43556 miss_dynastie
pi_26650990
Voor de geinteresseerden:
Bij het Kruidvat nu een magic bullet, maar dan zonder naam, voor vijftig euro. Een stuk goedkoper dan de 'tijdelijk 90 euro' van tel sell:
  zondag 1 mei 2005 @ 22:41:09 #37
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26651783
Gisteren bij Kassa gezien dat dat ding helemaal niet werkt.

Iemand andere ervaringen?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 2 mei 2005 @ 01:15:09 #38
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_26655597
Hoezo werkte het niet Martijn?
Ik zou het niet kopen want alles van Tel Sell is rotzooi, maar ben wel benieuwd natuurlijk
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 09:28:11 #39
43556 miss_dynastie
pi_26658792
Oh, sorry, daar heb ik niet op gelet.
Ik moest alleen gelijk aan dit topic denken toen ik het zag.
Ik denk dat tel sell reclames sowieso altijd net ff iets te enthousiast zijn
Wel apart trouwens, dat het product al bijna een jaar verkocht wordt voor over de 130 euro en het ze dan nu pas opvalt
  maandag 2 mei 2005 @ 12:14:17 #40
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_26662874
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:52 schreef haarb0l het volgende:
Offtopic:

Mike is niet van Telsell
Klopt. Mike is morsdood.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 2 mei 2005 @ 12:21:03 #41
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_26663104
Is dit trouwens niet die Duitse reclame? Althans, toen ik hem zag wastie dat wel
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 2 mei 2005 @ 12:25:09 #42
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_26663203
Was dat ding niet zaterdag bij Kassa? (de hele uitzending ging over miskopen, dat zegt al genoeg)
feest
pi_26663947
Ik heb een paar maanden geleden ook zo'n ding gekocht. Niet van TelSell, want daar was-ie véééél te duur, maar van TV Select (op Yorin, geloof ik). Daar heette hij 'Merlin 1-2-3' en kostte ongeveer 60 euro (incl. verzendkosten).
(Een paar weken daarna zag ik 'm inderdaad ook bij Kruidvat, voor ± 50 euro, maar dat scheelt niet zo gek veel natuurlijk. Die van TelSell was stukken duurder.)

Die TV-reclames, daar moet je altijd een beetje doorheen kijken vind ik, ik hecht daar niet al te veel waarde aan. Ik kijk alleen naar wat zo'n ding bij mij thuis in de praktijk voor elkaar krijgt, tijdens de zichtperiode, en beslis dan of ik 'm neem of niet.

Ik heb 'm gekocht omdat het me wel een veelzijdig apparaat leek, ik heb nl. geen keukenmachine, en het is ook gelijk een handige sap- en groentepers. Vind het al met al best een handig ding. (Vooral omdat ik totaal geen keukenmens ben en zo toch op een snelle en makkelijke manier iets klaar kan maken waar ik normaal nooit de tijd en moeite voor genomen zou hebben.)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  Moderator maandag 2 mei 2005 @ 12:47:51 #44
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_26663952
ik heb zelf een Merlin 1-2-3, de goedkopere Magic Bullet kloon waar je meer dingen bij krijgt waar je wat aan hebt. 39 euro bij telsell/kijkshop.

Perfect ding!

Ik maal mijn gehakt fijn, omeletjes, schuim er melk mee op voor cappuccino, maak zelf paneermeel van geroosterd brood, uitjes fijnhakken (zéér fijn!), laatste stukje kaas dat je normaal weggooit raspen, bitterkoekjes fijnmalen voor bitterkoekjesvla, verzin het allemaal maar.

Ik ben er uiterst tevreden over en heel erg blij mee!

Op de tv overdrijven ze wel, cakemeel maken lukt bijvoorbeeld niet, te plakkerig, maar ik vind het een héél fijn apparaat! Onmisbaar geworden inmiddels!

ps: die fruitpers, ik gebruik liever een echte fruitpers want deze zit vol na 1 glas, dat is minder handig...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 2 mei 2005 @ 22:21:10 #45
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26679621
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoezo werkte het niet Martijn?
Ik zou het niet kopen want alles van Tel Sell is rotzooi, maar ben wel benieuwd natuurlijk
Kreeg eigenlijk niks goed fijn gehakt. Hij hakte eigenlijk niets goed fijn

[ Bericht 1% gewijzigd door Martijn_77 op 02-05-2005 22:26:21 ]
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Moderator maandag 2 mei 2005 @ 23:01:54 #46
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_26681094
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Kreeg eigenlijk niks goed fijn gehakt. Hij hakte eigenlijk niets goed fijn
dan doe je iets niet goed, als ik bijvoorbeeld uien hak worden ze tè fijn, da's wel een nadeel soms, maar dat gebeurt zeer zeer zelden. Gewoon weten hoe je het moet doen (pulsen of constant) en hoe lang...
  Moderator dinsdag 3 mei 2005 @ 00:25:05 #47
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_26683768
ik heb gekeken naar kassa op internet, maar die lui konden er niks van, zo zou ik ook denken dat het niks is...
ik heb echt geen problemen met mijn Merlin 1-2-3!
pi_26684024
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb gekeken naar kassa op internet, maar die lui konden er niks van, zo zou ik ook denken dat het niks is...
Ik ben blij om te horen dat jij er zulke goede ervaringen mee hebt, djkoelkast!
Het is dus wel degelijk mogelijk om er prima resultaten mee te krijgen, als je maar doorhebt hoe je het het beste kunt doen. En dat is voor elk soort voedsel weer een beetje anders, heb ik gemerkt. Kwestie van veel uitproberen en niet te gauw een (negatief) oordeel vellen, mensen...
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_26684087
Een vriend van mij heeft dat goedkope ding van de Kruidvat. Het werkt best goed om slush puppies te maken moet ik zeggen Gewoon wat ijs, ranja en vers fruit in dat ding en hakken maar. Verder gebruikt hij het niet echt veel geloof ik.

Voor uitjes vind hem niet echt ideaal trouwens, dat wordt meer een soort prut, niet geschikt voor over de frikandel speciaal dus
  Moderator dinsdag 3 mei 2005 @ 00:58:03 #50
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_26684341
pluspunten:

kaas raspen kan echt tot het laatste stukje, wat je normaal weg zou smijten
doet zijn werk goed en inderdaad snel
super voor omeletjes (met ui enzo, geweldig en snel!)
melk opschuimen in een paar seconden
maalt en hakt echt alles wat ik geprobeerd heb
schoon in een wip!
alles (behalve de console zelf natuurlijk) kan zo in de vaatwasser
mixdrankjes met crushed ice in een paar seconden
noten o.i.d. fijn maken: geweldig
zelf paneermeel maken (geroosterd brood er in) is geweldig en 10x lekkerder!
die uidrap (zie minpuntjes) is wel ideaal voor in soep of gehakt als je geen hele stukjes ui er in wil, maar wel de smaak van de ui

minpuntjes:

harde dingen 'magic buletten' (nieuw werkwoord ) maakt een heleboel kabaal
mesje direct droog maken, de nagel waarmee hij vast zit is niet RVS
uien worden snel te fijn, maar oefening baart kunst, toch is zelf snijden mooier
sappers kan niet echt heel veel aan, maar voor 1 glas is het prima, daarna legen en weer verder gaan is geen probleem
als je het mesgedeelte te strak aandraait bij warme dingen trekt het vacuum en is het lastig om hem los te krijgen (even afkoelen en je hebt m zo weer open hoor)
cakemeel mixen kun je vergeten dat is gewoon te plakkerig (op de reclame maakten ze muffins, ik heb het maar niet geprobeerd verder )

uniek:

ik heb er zelfs satésaus mee gemaakt vanaf pinda's en zo lekker heb ik nog nooit satésaus geproefd
eindelijk gehaktballen als uit de automatiek: super fijn gemalen (kleine noot: kan niet teveel tegelijk, maar in 3 minuten heb je 500g gehakt incl. kruiden, paneermeel en ei superfijn)

oppassen:

laat het apparaat uitdraaien voor je de bullet er af haalt (duurt een seconde), het aandrijfasje is gevoelig (die van mij ging de 1e dag stuk, kreeg zonder kosten een gloednieuwe, maar dat kan ook een maandagmorgen model geweest zijn)

ik gebruik hem zeer regelmatig en naar alle tevredenheid. wat hij logischerwijs zou moeten kunnen kan hij ook, dus ik zou zeggen: de Merlin 1-2-3: super bij de kijkshop scheelt het verzendkosten en heb je hem voor 39,95 (de magic bullet: te duur!)
andere klonen zie ik niet zitten

voordeel tov de magic bullet:

2 grote, 2 kleine bekers ipv 1 om 1
(ok geen partybekers, maar die gebruik je toch niet zo snel)
de prijs
pi_26686208
Koop hem gewoon bij kruidvat, werkt het niet breng hem terug?
Je kan het altijd nog gooien op de huisregels "retour zonder discussie"

† In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 09:01:24 #52
43556 miss_dynastie
pi_26686851
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat ik bij Kassa wel altijd de tendens bemerk om alles zo negatief mogelijk weer te geven. En zeker als het weer gaat om tel sell producten. De keer dat ik er besteld heb was alles prima en het product voldeed aan mn verwachtingen. Dus in dat opzicht...
  Moderator dinsdag 3 mei 2005 @ 10:33:12 #53
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_26688608
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik moet ook wel zeggen dat ik bij Kassa wel altijd de tendens bemerk om alles zo negatief mogelijk weer te geven. En zeker als het weer gaat om tel sell producten. De keer dat ik er besteld heb was alles prima en het product voldeed aan mn verwachtingen. Dus in dat opzicht...
ben ik met je eens, ik heb voor mijn vriendin zo'n dode puntjes afsnijmachine (hoe heet ie ook alweer ) gekocht en ook die doet zijn werk prima. Goed, niet zo dramatisch als op de reclame, maar je weet dat je dat soort dingen met een korreltje zout moet nemen. Alleen die saunabelt die laatst bij Radar ws heb ik echt wel mijn bedenkingen bij, evenals de Biostabil enzo

Maargoed: niks mis met de Merlin 1-2-3 ofwel kloon van de Magic Bullet!
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 11:20:54 #54
43556 miss_dynastie
pi_26690054
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
ben ik met je eens, ik heb voor mijn vriendin zo'n dode puntjes afsnijmachine (hoe heet ie ook alweer ) gekocht en ook die doet zijn werk prima. Goed, niet zo dramatisch als op de reclame, maar je weet dat je dat soort dingen met een korreltje zout moet nemen.
Split Ender. En ik heb hem ook, daar had ik het dus over . Het bespaart mij een hele hoop aan kapperskosten, want dode puntjes haal ik er nu zelf af, elke twee, drie weken. Sauna Belt, Ab tronic, dat zou ik er nooit kopen, maar in feite geldt toch bij alles: als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het vast ook te mooi om waar te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')