hoe weet je dat eigenlijk?? heb je het zelf geproefd?? Het blijft wel tv he?quote:Supergezond met verse ingredienten en superlekker
Dat was grappig!quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:32 schreef LostFormat het volgende:
Is dat die waar een wijf af en toe met een sigaret boven het eten gaat hangen?
Ik had meteen geen trek meer...
Kijk maar eens goed, die sigaret brandt niet eens.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:32 schreef LostFormat het volgende:
Is dat die waar een wijf af en toe met een sigaret boven het eten gaat hangen?
Ik had meteen geen trek meer...
Supergezond metdoor verse ingredienten en superlekker. Heeft dus niets met dat ding te maken, maar met de ingredienten die je kooptquote:Supergezond met verse ingredienten en superlekker.
Yep, het waren wel errug kleine uitjes en (cherry) tomaatjes. Meer een 1 persoons ding ?!quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:22 schreef worm het volgende:
En die uien enzo die ze erin gooien zijn vantevoren ook al in stukjes gesneden, kijk maar eens goed.
DOH!quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:51 schreef Flierp het volgende:
[..]
Supergezond metdoor verse ingredienten en superlekker. Heeft dus niets met dat ding te maken, maar met de ingredienten die je koopt
Nu ik er zo over na denk:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Koop dan gewoon een goeie blender
[afbeelding]
Knoflook in stukjes???quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef wiseguy79 het volgende:
[..]
Nu ik er zo over na denk:
Ik zoek dus gewoon een blender welke uien kan snipperen, knoflook in stukjes kan snijden, fruitshakes kan maken en beslag e.d. kan maken.
Wat is dan een goede?
ik zou telsell daar echt niet in vertrouwenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:08 schreef Ketama9 het volgende:
Ontopic: ik zou het ding gewoon aanschaffen: je kan het altijd terugsturen.
en wat schuift ie eigenlijk?quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:31 schreef Dow.Jones het volgende:
wat nou ECHT een uitvinding zou zijn is wegwerp blender bekers, want het hele gezeik vind ik het afwassen van die zooi.
@wiseguy79: gewoon zo'n kleine keukenmachine van moulinex is super
[afbeelding]
Ze noemen het mini-chopppers en als toepassing noemen ze mayo maken, maar ik doe er alles mee, uien, knoflook, kruiden, sambal, etc...
[afbeelding]
bron: http://www.moulinex.com/f(...)E&uni=PRAL&fam=MHACH
Klopt. Mike is morsdood.quote:
Kreeg eigenlijk niks goed fijn gehakt. Hij hakte eigenlijk niets goed fijnquote:Op maandag 2 mei 2005 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoezo werkte het niet Martijn?
Ik zou het niet kopen want alles van Tel Sell is rotzooi, maar ben wel benieuwd natuurlijk
dan doe je iets niet goed, als ik bijvoorbeeld uien hak worden ze tè fijn, da's wel een nadeel soms, maar dat gebeurt zeer zeer zelden. Gewoon weten hoe je het moet doen (pulsen of constant) en hoe lang...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kreeg eigenlijk niks goed fijn gehakt. Hij hakte eigenlijk niets goed fijn
Ik ben blij om te horen dat jij er zulke goede ervaringen mee hebt, djkoelkast!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb gekeken naar kassa op internet, maar die lui konden er niks van, zo zou ik ook denken dat het niks is...
ik heb echt geen problemen met mijn Merlin 1-2-3!
Ik moet ook wel zeggen dat ik bij Kassa wel altijd de tendens bemerk om alles zo negatief mogelijk weer te geven. En zeker als het weer gaat om tel sell producten. De keer dat ik er besteld heb was alles prima en het product voldeed aan mn verwachtingen. Dus in dat opzicht...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb gekeken naar kassa op internet, maar die lui konden er niks van, zo zou ik ook denken dat het niks is...
ik heb echt geen problemen met mijn Merlin 1-2-3!
ben ik met je eens, ik heb voor mijn vriendin zo'n dode puntjes afsnijmachine (hoe heet ie ook alweerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen dat ik bij Kassa wel altijd de tendens bemerk om alles zo negatief mogelijk weer te geven. En zeker als het weer gaat om tel sell producten. De keer dat ik er besteld heb was alles prima en het product voldeed aan mn verwachtingen. Dus in dat opzicht...
Split Ender. En ik heb hem ook, daar had ik het dus overquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
ben ik met je eens, ik heb voor mijn vriendin zo'n dode puntjes afsnijmachine (hoe heet ie ook alweer) gekocht en ook die doet zijn werk prima. Goed, niet zo dramatisch als op de reclame, maar je weet dat je dat soort dingen met een korreltje zout moet nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |