abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 14:40:56 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1481520
Hoe krijgt een vrouw de ideale man? De Britse Tanya Sassoon weet het antwoord: je richt ze af door middel van een spelletje waarin zij punten kunnen verdienen voor goed gedrag.

Sassoon heeft een boekje geschreven waarin haarfijn de methode wordt beschreven waarmee de mannen zo worden zoals vrouwen ze willen: trouw, attent en liefdevol.
De "Boyfriend Training Kit" bestaat uit twee kleine boekjes. Het regelboekje en een scoreboek. Scoren is wat mannen willen en het systeem beantwoord dan ook aan hun prestatiedrang. De punten kunnen worden verdiend met 'goed gedrag'. Op 'slecht gedrag' volgt aftrek. Zo zijn er 6 punten te verdienen met "in het openbaar tonen van genegenheid", maar is het wijten van het slechte humeur van de vrouw aan haar ongesteldheid goed voor strafkorting.
Volgens de Britse krant The Evening Standard vinden jonge vrouwen het systeem ideaal. Mannen zijn aanmerkelijk minder enthousiast.

Bron: Metro 24 augustus
------------------------------

"...Mannen zijn aanmerkelijk minder enthousiast...". Tjonge! Misschien helpt de naam "Boyfriend Training Kit" ook niet echt!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 14:43:37 #2
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_1481551
Vuil stom wief, haal een biertje voor me, NU : 130 punten:)
Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
pi_1481578
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:43 schreef Modderman het volgende:
Vuil stom wief, haal een biertje voor me, NU : 130 punten:)
Slikken anders hou je niet van me! 150 punten

Nee, je schoonmoeder mag NIET logeren! 120 punten

pi_1481595
meisje meisje meisje..het is helemaal niet jou taak om mannen af te richten .. je moet inderdaad gewoon bier halen eten kopen en met je bene wijd liggen ... nou 300 punten neem ik aan?

grapje hoor..400 punten

vrijdag 24 augustus 2001 @ 14:49:23 #5
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1481630
pfff waarom moeten mannen worden afgericht en niet de vrouw ??

zijn wij mannen soms barbaren, die in een velletje en een knuppel rond rennen ?? nee toch ??

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1481641
Ik stel voor dat we meteen een girlfriend training kit samenstellen...

Op commando bier halen - 1 punt
Uit zichzelf bier halen - 2 punten

ho nee w8... dat horen ze zowiezo te doen..eeeehm...

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
pi_1481751
Africhten? toch simpel? Goed gedrag belonen met pijpen, slecht gedrag met sex-onthouding.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2001 @ 15:10:02 #8
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1481811
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:40 schreef Hik het volgende:
Sassoon heeft een boekje geschreven waarin haarfijn
leuke woordkeuze
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 15:12:28 #9
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1481829
Zonder hier punten gaan toe te kennen, dit zijn van die dingen die feminisme als stroming volledig onderuithalen, en hypocriet doen overkomen.

Tijd voor een essay "How to smack my bitch up (to get things done)"... Es kijken hoeveel feministes dan al pruttelend en kwijlend van ingetogen woede aan een brief aan Opzij zouden beginnen...

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 15:14:52 #10
3542 Gia
User under construction
pi_1481850
Volgens mij is het niet de bedoeling dat de mannen weten dat hun vrouw/vriendin deze trainingsmethode gebruikt.
De vrouwen houden gewoon voor zichzelf de score bij, en als de man voldoende punten heeft mag hij een keer scoren.

Goed systeem, niks mis mee.

vrijdag 24 augustus 2001 @ 15:17:14 #11
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1481878
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 15:14 schreef Gia het volgende:
Volgens mij is het niet de bedoeling dat de mannen weten dat hun vrouw/vriendin deze trainingsmethode gebruikt.
De vrouwen houden gewoon voor zichzelf de score bij, en als de man voldoende punten heeft mag hij een keer scoren.

.

Helemaal mee eens, en als je als man niet genoeg scoort ga je gewoon buitenshuis een potje voetballen.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1481897
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 15:17 schreef links234 het volgende:

[..]

.

Helemaal mee eens, en als je als man niet genoeg scoort ga je gewoon buitenshuis een potje voetballen.

Precies. En als er in het oude stadion niet meer gescoord wordt breken we dat af, en gaan een nieuwe regelen.
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 15:22:42 #13
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1481938
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 15:14 schreef Gia het volgende:

Hihi...maar of je daar nou een boekje voor nodig hebt?? Veel vrouwen doen dat toch al, in de praktijk! Moet je eens kijken hoeveel mannen 's avonds nog aan scoren toekomen met een negatieve dagscore... En die "regels" kun je zelf ook nog wel verzinnen!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 15:23:13 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1481944
In het tijdperk waarin vrijwel alle communicatiemiddelen voor iedereen beschikbaar zijn, lijkt de communicatie zelf het grootste probleem.

Iedereen een mobiel, maar simpelweg met mekaar praten lukt niet.

Nee, we moeten resorteren tot stomme boekjes met regeltjes en punten.

Tsssssk, lekkere relatie heb je dan...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1483045
Wat ik het vreemde vind aan dit boekje:

"Sassoon heeft een boekje geschreven waarin haarfijn de methode wordt beschreven waarmee de mannen zo worden zoals vrouwen ze willen: trouw, attent en liefdevol."

Word je dan als man niet volkomen oninteressant voor je vrouw? Vrouwen willen een sterke man, maar kennelijk niet zó sterk dat hij zijn eigen gedrag kan bepalen?

Vage wezens, vrouwen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')