Ik wil ook zo`n huisnegerquote:echt niet daar heb ik jou toch voor!!!!!
Mijn eigen huisneger
Zelfkennis.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:34 schreef Magneet het volgende:
en nee ik had geen inspiratie voor een fatsoenlijke TT
Je mag hem wel eens lenen.........quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:34 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik wil ook zo`n huisneger![]()
en zo`n vriendin![]()
Gijs…ik heb gister gezwommen met O-Ren, Quinny en Karen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:34 schreef Gaaaast het volgende:
Ik wil ook zo`n huisneger![]()
en zo`n vriendin![]()
gezellig was het he strolquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs…ik heb gister gezwommen met O-Ren, Quinny en Karen.![]()
Gelukkig was het water koud.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Je mag hem wel eens lenen.........![]()
het is heel handig hoor en hij kan ook nog eens heel goed koken
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs…ik heb gister gezwommen
Echt wel!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:38 schreef O-Ren het volgende:
gezellig was het he strol![]()
Dan kan ik helaas niet, mijn ouders komen op bezoek.quote:Volgend weekend weer als het mooi weer is![]()
Volgens mij wil jij verzopen worden in je zwembad.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:41 schreef Gaaaast het volgende:
Vind ik ook! We doen het vast nog een keer!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
[..]
Dan kan ik helaas niet, mijn ouders komen op bezoek.Maar zo'n stranddag is zeker voor herhaling vatbaar.
Hij is gewoon jaloers dat jij met drie vrouwen hebt gezwommen en dat hij alleen in zijn zwembad zat!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij verzopen worden in je zwembad.
ga jij dan op hem springen???quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sjoquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:39 schreef O-Ren het volgende:
Maar ik kom alleen als Daan ook komt met z'n vader!!!!!!![]()
![]()
![]()
Kom maar !!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
* auw *quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga jij dan op hem springen???![]()
Dat overleef je niet hoor........quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:51 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Kom maar !!!![]()
Mooie dood, zie ik zo strols billentjes op me af komenquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:52 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dat overleef je niet hoor........![]()
Het is natuurlijk maar wat je mooi vindt?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:53 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Mooie dood, zie ik zo strols billentjes op me af komen![]()
Ik doe Strol een beetjewquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:54 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar wat je mooi vindt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |