Uhm... nee? Wat is zijn nickname hiero dan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:10 schreef Inu het volgende:
Herkende je Bart eigenlijk Flow? Die liep voor me...
pruts0rquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:19 schreef omegaproject het volgende:
Ah .. ik dacht al .. waarom post er niemand meer in 662
Ik moet nog ff wennen aan dat 7-page gebeuren
Als het nou de eerste keer was dat het gebeurde...quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
shut up
quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als het nou de eerste keer was dat het gebeurde...
Nee hoor, hele gebouw is 'airconditioned'quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:19 schreef febster het volgende:
Heettt
Was eerst nog bij Debby en Co gaan liggen, die lagen aan de overkant.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:39 schreef blieblie het volgende:
Bonjour.
Ik laat mijn hoofd ook ff zien.
Oh, en Flow... moest jij gisteren bij Gaia zijn?
Je liep aan de verkeerde kant van Aquabest.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:41 schreef blieblie het volgende:
En waarom moet ik nu werken? De laatste mooie dag van deze week.
Zal je zien dat het tot donderdag pisweer is en vrjidag alsk weer moet beginnen het weer super warm is.
Gaia was absurd druk gisterenquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Was eerst nog bij Debby en Co gaan liggen, die lagen aan de overkant.
Maar daarna heb ik nog wel bij de Gaia gelegen toen het ietsje rustiger was.
Zoals ik het zeiquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:58 schreef blieblie het volgende:
"ons 3en" en "we werken"???
Of "jij" en "jij werken".
Maareuh... denk dat woensdag wel gaat... hangt ervanaf of Mich niet perongeluk dan opt vliegtuig gaat.
Je voicemail was geweldigquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:01 schreef febster het volgende:
[..]
Zoals ik het zeibibi moet vandaag en morgen werken, en donderdag en zaterdag, ilonka moest ook veel werken begreep ik, maar woensdag schikte wel, en tsjaa ik kan alle 3 de dagen behalve vanaf donderdag niet dus ja
Ik had trouwens zaterdagnacht nog met mijn zatte kop (don't ask) tegen 2 duitse vrouwen zitten zeveren, in duits/frans/engelse zinnen met een NL accent, ging ook weer lekker nergens over(ik wilde een fiets terug ofzo
)
I know.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gaia was absurd druk gisteren.
Relextquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
I know.
Maar zodalijk ga ik met Joost naar het E3
Eens kijken of er daar wel schoon water is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |