quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:47 schreef Tain het volgende:
[..]
drama genoegIk lees hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
verklap niet zoveel hoor, maarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik lees hem niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sold my Soul to Sony
Goed nieuws !quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:10 schreef pebbje het volgende:
Ben nu iets verder in het spel en het is werkelijk PRACHTIG gemaakt. Alleen vind ik soms de filmpjes wat lang duren met een heleboel geblaat terwijl ze niet veel info geven. Laat mij maar lekker knokken met nieuwe monsters
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:03 schreef Jebus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sold my Soul to Sony
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |