en ga je het dan op je kamer aan het plafond bevestigen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:18 schreef Groverd het volgende:
Okay, ik zal proberen uit te leggen wat ik bedoel. Ik wil een sterrenhemel gaan maken dat bestaat uit een plank met gaatjes er in waarbij achter de plank lichtjes willekeurig aan en uit gaan. Zoiets zie je soms in een bios. Ik ben erg benieuwd wat ik hiervoor nodig heb en vooral wat voor'n lampjes...
ja, ik wil het dan aan m'n plafond hangen of aan één van mijn muren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:12 schreef pilske01 het volgende:
[..]
en ga je het dan op je kamer aan het plafond bevestigen?
En ja inderdaad zou je het kunnen proberen met van die kerstlampjes
denk je dat het hierbij dan ook echt nodig is om de kerstlampjes in een gat te lijmen? Kan ik ook niet gewoon dat soort kerstlampjes aan mijn plafond hangen en er an een plank onder maken met allemaal gaatjes erin?quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:48 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Met kerst kan je vaak kleine lampjes kopen met een regelaar eraan die je op veerschillende standen kan zetten. Een ervan is langzaam aan en uit. Ik weet geen merknaam oid, maar het zijn hele kleine lampjes. Dan is het een kwestie van gaten boren en al die lampjes in zo'n gaatje lijmen.
Je kan ook met glasvezelstrengen werken en daarvan de uiteinden door de gaatjes steken en het andere uiteinde achter een lamp zetten. (heel simpel gezegd, maar dit is ook zonder gloeieffect)
Ik zou gaan voor optie 1.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:26 schreef pimpin het volgende:
je zou ook je dak er uit kunnen zagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |