2 krattem amstel voor de prijs van 1 graagquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:11 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Nu bij mij in de biertempel:Hertog-Jan Dommelsch Bavaria Heineken Amstel
Nu 2 halen 1 betalen!!
Wrong !! Gooit Jaguar uit biertempel!quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:12 schreef jaguar het volgende:
[..]
Fipo
nee wacht!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wrong !! Gooit Jaguar uit biertempel!![]()
Een perfecte keuzen mevrouw!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:16 schreef p-etr-a het volgende:
Hertog Jan.
Ik weet waar jullie van houden hè!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:17 schreef CiQNiZ het volgende:
Wat een vet topic NFS!
Het punt is dat het altijd happy hour is hier, dat maakt het een tempel.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:18 schreef pietpaaltjens het volgende:
Heb je een moeilijke jeugd gehad dat je een achterafkraam met 5 soorten bier een tempel noemt ?![]()
En een Grolsch voor jou!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:18 schreef renz0r het volgende:
*wilt Grolsch...*
Welke man! Achter de bar of het flesjequote:Op maandag 9 augustus 2004 01:17 schreef p-etr-a het volgende:
Ja. Ik ben ook nog steeds een beetje verliefd op die man namelijk.
En door hem smaakt het bier beter.
Pas begonnen met oprichten van mijn tempelquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:18 schreef pietpaaltjens het volgende:
Heb je een moeilijke jeugd gehad dat je een achterafkraam met 5 soorten bier een tempel noemt ?![]()
De man achter Hertog Jan. Die het bier proeft in de reclamequote:Op maandag 9 augustus 2004 01:19 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Welke man! Achter de bar of het flesje
Owja, wie moet mij nou hebben...quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
De man achter Hertog Jan. Die het bier proeft in de reclame
Open er een topic over in V&Aquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:22 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Owja, wie moet mij nou hebben...![]()
IK! 1 Amstel gold en Hertog-jan dubbel aub vroeg ik toch!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:22 schreef NFSUndergroundII het volgende:
PSST.. ONZEKERHEIDquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:22 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |