Gefeliciteerd, u heeft zojuist de essentie van de film te pakken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:51 schreef IntelliEye het volgende:
Wat een vage en deprimerende boel.
De DVD heeft ook gewoon twee complete infomercials als bonus.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:02 schreef Asskicker14 het volgende:
We've got a winner!
SARA - JUICE!
SARA - JUICE!
...Briljant
Altijd dusquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:53 schreef UnleashMitch het volgende:
maar geen film om te kijken als je vrolijk bent en dat graag wilt blijven
Een requiem is een muziekstuk waarin je een dode herdenkt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:15 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wat betekent de titel trouwens?
Je bent niet van de een op de andere dag verslaafd, daar geloof ik niks van.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:28 schreef BobbyDrake het volgende:
Ze zijn te verslaafd om andere keuzes te kunnen maken. Dat drijft ze uiteindelijk ook tot hun acties.
Dit heb ik dus ook gedaan en dat doe ik normaal ook nooit. Je krijgt er een verschrikkelijk raar gevoel over. Het is nu al een beetje aan het wegtrekken, maar om 2 uur net had ik echt een kut-gevoel. Het zet je aan het denken. En dat op een deprimerende manier.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:58 schreef MeneerGiraffe het volgende:Toen de film afgelopen was zat ik nog een paar minuten naar de aftiteling te kijken, doe ik normaal ook nooit. Heb nog steeds een beetje een raar gevoel.
Tsja zo gaat dat meestal he... Frodo had ook wel tegen gandalf kunnen zeggen "steek die ring maar in je reet!"....quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:25 schreef Tijn het volgende:
Ik heb 'em trouwens nu niet gezien, maar wel een tijd geleden en toen kon ik weinig medeleven opbrengen voor de hoofdrolspelers. Ze doen het zichzelf allemaal aan, ze hebben mogelijkheden genoeg om andere keuzes te maken, maar dat doen ze gewoon niet. Tsja, dan dragen ze zelf ook de verantwoordelijkheid voor hun daden maar.
Maar voornamelijk hier om natuurlijk...quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:28 schreef BobbyDrake het volgende:
Ze zijn te verslaafd om andere keuzes te kunnen maken. Dat drijft ze uiteindelijk ook tot hun acties.
Die wuss van een Frodo had ook nooit aan die hele tocht moeten beginnen nee. Maar das weer een ander verhaalquote:Op maandag 9 augustus 2004 02:42 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Tsja zo gaat dat meestal he... Frodo had ook wel tegen gandalf kunnen zeggen "steek die ring maar in je reet!"....![]()
Hij had hem met tpg moeten versturen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die wuss van een Frodo had ook nooit aan die hele tocht moeten beginnen nee. Maar das weer een ander verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |