Dom van Hiddink om hem in zo'n belangrijke wedstrijd al meteen op te stellen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hij heeft geen blunders gemaakt, enkel communicatiefouten. Dat valt op te lossen. Voor de rest heeft hij geen kans gehad zich te onderscheiden
Een bal mag gewoon nooit door de muur heen. Vond ik geen goede actie van VoH, de muur stond op zich goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:42 schreef zjroentje het volgende:
Hij heeft een halve minuut om de muur neer te zetten, en nog lukt het hem niet.![]()
Achteraf natuurlijk erg gemakkelijk praten, maar ik had het ook niet gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dom van Hiddink om hem in zo'n belangrijke wedstrijd al meteen op te stellen.
Ik vind dit echt een lachertje. Zowel de vrije trap -kan doorgaans niet door de muur komen, was ie dichtbij- als de derde goal waren niet pakbaar. De eerste goal bedenkt ie zich met uitkomen. Volgens mij was ook dat een goede move. Dat zo'n jonge jongen er niet meteen staat en dat er wellicht nog communicatieproblemen zijn vind ik ook niet wereldschokkend.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:07 schreef zjroentje het volgende:
Je moet hem idd niet beoordelen op 1 wedstrijd, maar dit is toch wel een teken aan de wand hoor.
Idd met een europees en Wereldkampioen vergelijken gaat iets te ver.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:19 schreef Toewan het volgende:
Maar om 'm daarom nu te vergelijken met Barthez, nee.
Misschien wel, aan de andere kant is er nu duidelijkheid voor iedereen. Gomes is nummer 1. Dat geeft rust en vertrouwen. Achteraf gezien misschien niet de juiste keuze, maar op het moment zelf was er weinig op tegenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dom van Hiddink om hem in zo'n belangrijke wedstrijd al meteen op te stellen.
Vrije trap mag niet door de muur komen idd, maar hij heeft een halve minuut om de muur neer te zetten, en het lukt hem gewoon niet. En de muur is zijn verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef okee6 het volgende:
Zowel de vrije trap -kan doorgaans niet door de muur komen, was ie dichtbij- als de derde goal waren niet pakbaar. De eerste goal bedenkt ie zich met uitkomen. Volgens mij was ook dat een goede move.
Goede topsport mentaliteit. In zo'n retebelangrijke wedstrijd voor PSV moet je er gewoon staan.quote:Dat zo'n jonge jongen er niet meteen staat en dat er wellicht nog communicatieproblemen zijn vind ik ook niet wereldschokkend.
We hadden het over clowns en ondanks dat Barthez briljante momenten heeft wisselt hij deze af met de flinke blunders. Hij heeft veel meer goede momenten dan slechte maar desondanks blijven de blunders hangen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd met een europees en Wereldkampioen vergelijken gaat iets te ver.
Dat laatste is sowieso waar/ Leuk om als 2e keeper te hebben, zeker in vergelijking met Rob Van Dijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:27 schreef okee6 het volgende:
Ik heb ze nog niet gezien, zowel reddingen als blunders
besides Zoetebier, ik moet er niet aan denken
Waren niet eens communicatiefouten. De spits kopt van 9 meter op doel, is nooit voor een keeper maar voor een verdediger. Hij had misschien niet moeten komen en teruggaan, maar dat heeft niks met communicatie te maken. Verder moet de muur blijven staan en niet indraaien en iedereen die zegt dat hij iets aan de derde goal kan doen, tsja...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hij heeft geen blunders gemaakt, enkel communicatiefouten. Dat valt op te lossen. Voor de rest heeft hij geen kans gehad zich te onderscheiden
Ik wel: zou een enorme afgang zijn. Een keeper kies je voor langere tijd, niet voor één wedstrijd. Zou exact hetzelfde zijn als Koeman nu ineens Lobont zou opstellen, want Stekelenburg speelde dramatisch zondag, Gomes niet meer dan wat onwennig.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:19 schreef gras het volgende:
Communicatiefouten of niet, ik vond meneer Gomes toch niet echt een sterke indruk achterlaten. Ik zou niet verbaast zijn als HIddink Zoetebier in de goal zet in de thuiswedstrijd.
En wat is er eigenlijk mis met Rob van Dijk?
Dat hij komt en gaat heeft ook met communicatie te maken; hij moet de spelers coachen in de 16. Dat ging nu nog niet helemaal goed; kan gebeuren, gewoon hard trainen en de CL alsnog bereiken. Ze zijn nog niet helemaal aan elkaar gewend, dat is allesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waren niet eens communicatiefouten. De spits kopt van 9 meter op doel, is nooit voor een keeper maar voor een verdediger. Hij had misschien niet moeten komen en teruggaan, maar dat heeft niks met communicatie te maken. Verder moet de muur blijven staan en niet indraaien en iedereen die zegt dat hij iets aan de derde goal kan doen, tsja...
Voor De Graafschap wel ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
En Rob van Dijk is gewoon een goede keeper.
Hoe kan het feit dat een speler opspringt uit de muur nu zijn verantwoordelijkheid zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vrije trap mag niet door de muur komen idd, maar hij heeft een halve minuut om de muur neer te zetten, en het lukt hem gewoon niet. En de muur is zijn verantwoordelijkheid.
Bij het eerste doelpunt twijfelt hij. Hij loopt terug en dan ben je gewoon altijd kansloos. Niet echt sterk imo.
En in de tweede helft waren er een aantal terugspeelballen die hij nou niet echt lekker verwerkte.
[..]
Goede topsport mentaliteit. In zo'n retebelangrijke wedstrijd voor PSV moet je er gewoon staan.
juist een nieuwe taffarelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Een hele leuke keeper is dat!
Braziliaans!
Ik dacht eerst dat ie stiekem Arabier was, maar zijn keeperskwaliteiten zijn Braziliaans, zonder twijfel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |