nee, wel tegen sars.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
Helpt het ook tegen muggebulten?![]()
Als je goed kunt mikken met dat ding wel. Preventief natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
Met een biostabiel kun je met je blote handen een wespennest ontruimen en er gebeurt nog niets!quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:56 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Als je goed kunt mikken met dat ding wel. Preventief natuurlijk
en helpt het haar? ik heb er ook serieus een besteld, maar zo raar is dat toch niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:56 schreef Avani het volgende:
Waarom ik dit zeg, vraag ik mij af. Maar mijn moeder heeft serieus zo'n ding![]()
Niet dat ze hem nu vaak draagt, maar goed. Wat niet baat, schaadt niet ofzo.
![]()
Welke kant moet je dan boven draaienquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met een biostabiel kun je met je blote handen een wespennest ontruimen en er gebeurt nog niets!
zeker een productiemedewerker van biostabielquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:58 schreef trueno het volgende:
[..]
en helpt het haar? ik heb er ook serieus een besteld, maar zo raar is dat toch niet.
heb hem trouwens niet gekocht vanwege de reclame ofzo, maar meer omdat een klant in de supermarkt er een had en vertelde dat ie goed werkte
waarom niet? Magnetisme wordt al jaren toegepast..quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:05 schreef mistraldk het volgende:
Wat een gelul. Die grappen hierboven ok maar back to reality: Trueno, als je er echt een hebt besteld ben je, zoals je ondertitel al zegt "een beetje dom". En ik vind je zelfs een enorme domme rukker, natuurlijk werkt dit niet.
Dus elke keer dat er een wesp nabij komt draait dat ding en geeft die kutwesp een opflikkerquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:07 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nee, nee, zelf draaien is uit den boze. De Biostabiel voelt zelf of de wespen positief of negatief geladen spanningen dragen en past zich aan. En het is bovendien een prachtig sierraad!
Door Nico Haak, bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:06 schreef Chirma het volgende:
[..]
waarom niet? Magnetisme wordt al jaren toegepast..
quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:07 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nee, nee, zelf draaien is uit den boze. De Biostabiel voelt zelf of de wespen positief of negatief geladen spanningen dragen en past zich aan. En het is bovendien een prachtig sierraad!
in je portemonee of in gewicht en dan ander gewicht dan die van de vele muntjes in je portemoneequote:Op maandag 9 augustus 2004 01:08 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Door Nico Haak, bijvoorbeeld?
Magnetisme is prima om schroot op te tillen of informatie op een cassettebandje te schrijven (hoewel...), maar je wordt er echt niet beter (of zieker) van. Wel lichter, overigens!
quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:44 schreef trueno het volgende:
ik hoop iig dat ie mij helpt.
Waartegen moet dat ding helpen danquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:58 schreef trueno het volgende:
vertelde dat ie goed werkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |