abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21206599
Ben nog steeds benieuwd wat dit zou moeten zijn .
  woensdag 11 augustus 2004 @ 14:37:35 #27
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_21207310
als je een datum prikt (zoals Mirage) zei die dan een maand verder ligt dan heeft iedereen toch genoeg tijd om oppas enzow te vinden of om te zien of ze een gaatje in de agenda hebben de volgende maand. Zou opzich te doen moeten zijn
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_21252312
ik wil nou echt wel een keer mee iteejer
Doei.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 17:57:26 #29
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_21263602
*ook aanmeldt* alhoewel tegenwoordig met werk etc. de kans erg klein is. Maar je weet maar nooit Kan 't, dan kan 't - kan 't niet, dan kan 't niet
From the ashes...
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:00:27 #30
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21263658
Het kan of het kan niet. Ja volgens mij dek je dan wel alle mogelijkheden
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 16 augustus 2004 @ 12:05:55 #31
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_21321212
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:00 schreef livEliveD het volgende:
Het kan of het kan niet. Ja volgens mij dek je dan wel alle mogelijkheden
Thank you, Captain Obvious
From the ashes...
pi_21420843

Het kleine Solse Gat

Een paar dagen geleden ben ik weer naar het Solse Gat geweest. Niet specifiek voor het gat alleen nu, maar ook voor de directe omgeving. Even zuidelijk van het gat is een tweede gat, iets kleiner maar niet minder bijzonder. Ten oosten van het gat liggen ook nog een aantal grafheuvels waar de sfeer bijna 'uplifting' is.

Ik heb sterk het idee dat ik daar iets 'mis', dat er puzzelstukjes niet aanwezig zijn in mijn kennis. Die omgeving, al die bijzondere plekken. De bijna systematische ordening van de dorpen er om heen...

Mijn vraag is eigenlijk of iemand historische informatie of onderzoeken heeft, die over het Solse Gat gaan en de historie. Er is een leycentrum, of er zijn meer centra, zoveel is duidelijk, maar er is een òòk sfeer van een enorme historie daar, dat kan niet anders. Stond er idd een klooster? Was er een nederzetting? Heiligdommen? Kan iemand mij helpen? Internet helpt me weinig verder (and i quote: 'het Solse Gat is een gat in het bos' ).

[ Bericht 1% gewijzigd door ReCreative op 20-08-2004 18:48:29 ]
pi_21434623
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef ReCreative het volgende:
[afbeelding]

Het kleine Solse Gat

Een paar dagen geleden ben ik weer naar het Solse Gat geweest. Niet specifiek voor het gat alleen nu, maar ook voor de directe omgeving. Even zuidelijk van het gat is een tweede gat, iets kleiner maar niet minder bijzonder. Ten oosten van het gat liggen ook nog een aantal grafheuvels waar de sfeer bijna 'uplifting' is.

Ik heb sterk het idee dat ik daar iets 'mis', dat er puzzelstukjes niet aanwezig zijn in mijn kennis. Die omgeving, al die bijzondere plekken. De bijna systematische ordening van de dorpen er om heen...

Mijn vraag is eigenlijk of iemand historische informatie of onderzoeken heeft, die over het Solse Gat gaan en de historie. Er is een leycentrum, of er zijn meer centra, zoveel is duidelijk, maar er is een òòk sfeer van een enorme historie daar, dat kan niet anders. Stond er idd een klooster? Was er een nederzetting? Heiligdommen? Kan iemand mij helpen? Internet helpt me weinig verder (and i quote: 'het Solse Gat is een gat in het bos' ).
Ja, er stond echt een klooster. .

Maar ik zal iteejer eens op jouw post wijzen, want hij weet er heel veel vanaf én hij kan er heel mooi over vertellen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_21462856
overigens: bestaat de mogelijkheid om er bij daglicht al heen te gaan zodat ik (en misschien andere fotoverslaafden) wat 'bij dag foto's' kunnen maken?

't is geen moeten hoor anders ga ik zelf wel van te voren, maar misschien dat er meer geinteresseerden zijn
Doei.
pi_21463002
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 22:35 schreef MUUS het volgende:
Ja, er stond echt een klooster. .

Maar ik zal iteejer eens op jouw post wijzen, want hij weet er heel veel vanaf én hij kan er heel mooi over vertellen. .
Nah ja, een klooster - een eigendom van een klooster, kan ook een houten kerkje geweest zijn. Is niet helemaal duidelijk allemaal.
Die grafheuvels zijn er idd ook ja. En dat 'kleine solse gat' - in één van de voorgaande solse gat topics is te zien hoe Ravenous onderuit gaat in dat kleine solse gat. Nah ja, waar ging ze niet..

Dat kleine gat zit trouwens in een gebied wat door velen als onheilspellend en afstotend werd ervaren, snachts dan.

Iteejer heeft er idd heel mooi over verteld, in meerdere oude topics hierover.
pi_21463062
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:13 schreef Faithy het volgende:
overigens: bestaat de mogelijkheid om er bij daglicht al heen te gaan zodat ik (en misschien andere fotoverslaafden) wat 'bij dag foto's' kunnen maken?

't is geen moeten hoor anders ga ik zelf wel van te voren, maar misschien dat er meer geinteresseerden zijn
We moeten idd nog een datum prikken, denkbaar zou zijn dat een deel er al eerder heen gaat, bij daglicht, dan ff ergens een happie eten en dan de rest oppikken.
Maar eerst moeten we tot een datum komen. Zoals gezegd, ik kan pas vanaf de tweede helft van september. Maar dat betekent niet dat anderen al niet eerder een meet kunnen houden
pi_21465126
Tweede helft van september klinkt prima voor mij

doordeweeks/weekend maakt niet uit, behalve vrijdag de 23ste en de 28ste..

tegenwoordig OV EN Rijbewijs, maar meerijden met iemand, of iemand met mij mee laten rijden (als ik de auto meekrijg) is handig, omdat ik nogal verdwaalbaar ben, omdat ik in mn eentje in de auto geen kaart kan lezen
Doei.
  maandag 23 augustus 2004 @ 18:19:00 #38
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_21490717
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:05 schreef Faithy het volgende:
omdat ik in mn eentje in de auto geen kaart kan lezen
Als je ongesteld bent schijnt kaartlezen beter te gaan
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_21494041
ik wil me aanmelden bij deze als dat mogelijk is ...............ik ben skeptisch maar niet blind als je snapt wat ik bedoel
jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
pi_21495364
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:35 schreef machiavezistme het volgende:
ik wil me aanmelden bij deze als dat mogelijk is ...............ik ben skeptisch maar niet blind als je snapt wat ik bedoel
Ik begrijp wat je bedoelt . Maar waar ben je zo skeptisch over?
pi_21497470
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:19 schreef iteejer het volgende:
Nah ja, een klooster - een eigendom van een klooster, kan ook een houten kerkje geweest zijn. Is niet helemaal duidelijk allemaal.
Mijn wichels bevestigen iig een bouwwerk, waarschijnlijk een klooster van vòòr 800 maar dat weet ik nog niet zeker. Met name het jaartal lijkt me onwaarschijnlijk.
quote:
Die grafheuvels zijn er idd ook ja. En dat 'kleine solse gat' - in één van de voorgaande solse gat topics is te zien hoe Ravenous onderuit gaat in dat kleine solse gat. Nah ja, waar ging ze niet..
Dat heb ik gelezen ja .
quote:
Dat kleine gat zit trouwens in een gebied wat door velen als onheilspellend en afstotend werd ervaren, snachts dan.
Overdag ook, onheilspellend. Afstotend ervaar ik meer op andere plekken.
quote:
Iteejer heeft er idd heel mooi over verteld, in meerdere oude topics hierover.
Heeft iteejer ook nog wat links? Want RC heeft al lopen spitten...
pi_21504791
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:56 schreef ReCreative het volgende:
Heeft iteejer ook nog wat links? Want RC heeft al lopen spitten...
Beter zoeken . Hier staat wel wat: Het solse gat.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:53:12 #44
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_21521815
Hee, een meet
Ik opteer voor 25 september, mits er serieuze deelnemers zijn en er niet met telefoontoestellen word gespeeld zoals op de vorige meet...

En anders wens ik jullie een plezierige meet toe
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_21521960
Jaaaa en ik wil ook graag mee en ik doe ook een optie op 25 sept. als dat kan!
Ik doe deze keer schoenen aan met wat meer profiel

Iteejer ik ga jou ff meelen
Nothing else matters †
pi_21537360
25 sept..

is een week later een optie?

als het goed is 2 oktober?
Doei.
pi_21605974
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 21:20 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt . Maar waar ben je zo skeptisch over?

Nou ik heb nooit echt duidelijke verhalen gehoord van eerdere meetings wat speelde zich er toen af is er toen iets gebeurd zo ja wat?

nou in eerste instantie over het verhaal een klooster dat wegzakt omdat monniken zich misdroegen werden ze gestraft klinkt meer in mijn oren als een mythe.

ten tweede over jullie ervaringen als je belevenis heel intens is op dat moment je let op alles wat er gebeurd dan zul je snel eigenaardige verschijnselen opmerken en je zult ervan overtuigd zijn omdat je medestanders hebt die deze verschijnselen bevestigen. Samen ben je het vlugger eens normaal negeer je die dingen of merk je ze niet op

maar ik ben benieuwd toen ik jonger was ging ook altijd samen met een goede vriend door de bossen lopenmet een fototoestelwant we hadden dan vreemde lichten gezien snachts of een rare cirkel tusssen de bossen en we waren er heilig van overtuigd dat het waar was.....
eenmaal ouder geworden wist ik dat die lichtte van 1 of andere atractie ofzo waren ergens in een dorp war het kermis of 1 of andere festival was.....
Ik wil gewoon mee kijken hoe jullie zoiets benaderen lijkt me reuze intressant.
Owjah ik ben ervan overtuigd dat er meer tussen hemel en aarde is!!!!!
maarhoe en op welke manier tjah....................
jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
  zondag 29 augustus 2004 @ 01:14:48 #48
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_21611505
25 september &/of 2 oktober lijkt me ook een leuke *aanmeldt*
From the ashes...
pi_21612431
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 01:14 schreef Xitami het volgende:
25 september &/of 2 oktober lijkt me ook een leuke *aanmeldt*
same, ben dus wel een newb maar fear not, ik heb geen patserige telfoons of auto's.
heb helemaal geen auto zelfs (ook geen scooter)
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2004 @ 10:44:28 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21614333
Ik wil ook weer een keer mee, desnoods in de WOEIII-groep.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')