Thank you, Captain Obviousquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:00 schreef livEliveD het volgende:
Het kan of het kan niet. Ja volgens mij dek je dan wel alle mogelijkheden![]()
![]()
Ja, er stond echt een klooster.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef ReCreative het volgende:
[afbeelding]
Het kleine Solse Gat
Een paar dagen geleden ben ik weer naar het Solse Gat geweest. Niet specifiek voor het gat alleen nu, maar ook voor de directe omgeving. Even zuidelijk van het gat is een tweede gat, iets kleiner maar niet minder bijzonder. Ten oosten van het gat liggen ook nog een aantal grafheuvels waar de sfeer bijna 'uplifting' is.
Ik heb sterk het idee dat ik daar iets 'mis', dat er puzzelstukjes niet aanwezig zijn in mijn kennis. Die omgeving, al die bijzondere plekken. De bijna systematische ordening van de dorpen er om heen...
Mijn vraag is eigenlijk of iemand historische informatie of onderzoeken heeft, die over het Solse Gat gaan en de historie. Er is een leycentrum, of er zijn meer centra, zoveel is duidelijk, maar er is een òòk sfeer van een enorme historie daar, dat kan niet anders. Stond er idd een klooster? Was er een nederzetting? Heiligdommen? Kan iemand mij helpen? Internet helpt me weinig verder (and i quote: 'het Solse Gat is een gat in het bos').
Nah ja, een klooster - een eigendom van een klooster, kan ook een houten kerkje geweest zijn. Is niet helemaal duidelijk allemaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:35 schreef MUUS het volgende:
Ja, er stond echt een klooster..
Maar ik zal iteejer eens op jouw post wijzen, want hij weet er heel veel vanaf én hij kan er heel mooi over vertellen..
We moeten idd nog een datum prikken, denkbaar zou zijn dat een deel er al eerder heen gaat, bij daglicht, dan ff ergens een happie eten en dan de rest oppikken.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:13 schreef Faithy het volgende:
overigens: bestaat de mogelijkheid om er bij daglicht al heen te gaan zodat ik (en misschien andere fotoverslaafden) wat 'bij dag foto's' kunnen maken?
't is geen moeten hooranders ga ik zelf wel van te voren, maar misschien dat er meer geinteresseerden zijn
Als je ongesteld bent schijnt kaartlezen beter te gaanquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:05 schreef Faithy het volgende:
omdat ik in mn eentje in de auto geen kaart kan lezen![]()
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:35 schreef machiavezistme het volgende:
ik wil me aanmelden bij deze als dat mogelijk is ...............ik ben skeptisch maar niet blind als je snapt wat ik bedoel
Mijn wichels bevestigen iig een bouwwerk, waarschijnlijk een klooster van vòòr 800 maar dat weet ik nog niet zeker. Met name het jaartal lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:19 schreef iteejer het volgende:
Nah ja, een klooster - een eigendom van een klooster, kan ook een houten kerkje geweest zijn. Is niet helemaal duidelijk allemaal.
Dat heb ik gelezen jaquote:Die grafheuvels zijn er idd ook ja. En dat 'kleine solse gat' - in één van de voorgaande solse gat topics is te zien hoe Ravenous onderuit gaat in dat kleine solse gat. Nah ja, waar ging ze niet..
Overdag ook, onheilspellend. Afstotend ervaar ik meer op andere plekken.quote:Dat kleine gat zit trouwens in een gebied wat door velen als onheilspellend en afstotend werd ervaren, snachts dan.
Heeft iteejer ook nog wat links? Want RC heeft al lopen spitten...quote:Iteejer heeft er idd heel mooi over verteld, in meerdere oude topics hierover.
Beter zoekenquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:56 schreef ReCreative het volgende:
Heeft iteejer ook nog wat links? Want RC heeft al lopen spitten...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar waar ben je zo skeptisch over?
Nou ik heb nooit echt duidelijke verhalen gehoord van eerdere meetings wat speelde zich er toen af is er toen iets gebeurd zo ja wat?
nou in eerste instantie over het verhaal een klooster dat wegzakt omdat monniken zich misdroegen werden ze gestraft klinkt meer in mijn oren als een mythe.
ten tweede over jullie ervaringen als je belevenis heel intens is op dat moment je let op alles wat er gebeurd dan zul je snel eigenaardige verschijnselen opmerken en je zult ervan overtuigd zijn omdat je medestanders hebt die deze verschijnselen bevestigen. Samen ben je het vlugger eens normaal negeer je die dingen of merk je ze niet op
maar ik ben benieuwd toen ik jonger was ging ook altijd samen met een goede vriend door de bossen lopenmet een fototoestelwant we hadden dan vreemde lichten gezien snachts of een rare cirkel tusssen de bossen en we waren er heilig van overtuigd dat het waar was.....
eenmaal ouder geworden wist ik dat die lichtte van 1 of andere atractie ofzo waren ergens in een dorp war het kermis of 1 of andere festival was.....
Ik wil gewoon mee kijken hoe jullie zoiets benaderen lijkt me reuze intressant.
Owjah ik ben ervan overtuigd dat er meer tussen hemel en aarde is!!!!!
maarhoe en op welke manier tjah....................
same, ben dus wel een newb maar fear not, ik heb geen patserige telfoons of auto's.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:14 schreef Xitami het volgende:
25 september &/of 2 oktober lijkt me ook een leuke *aanmeldt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |