Het zou mij niets verbazen als dat gewoon de Forerunners zijn. Dat zou te makkelijk zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:32 schreef twi het volgende:
[..]
In Halo 2 zit geloof ik geen Flood meer, maar toch wel een derde (mysterieus) ras, heb ik gehoord?
ik merkte et vooral toen er veel plasma grenades werden gebruikt..jeeps die de lucht in vlogen enzo...toen kwamen de framedrops...en aangezien die nogal veel aanwezig zijn daar had ik er veel last van...het was overgens aleen in het begin op et strand...dat binnencomplex was droploosquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:36 schreef twi het volgende:
[..]
En G Demon, heb gisteren dat level Silent Cartographer gedaan en vrijwel geen last van framedrops gehad in co-op.
Zal toch niet?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:48 schreef GinaG het volgende:
Zal je net zien wij de hele tijd speculeren blijkt dat mysterieze ras gewoon de brutes te zijn![]()
quote:Halo 2 is het nu al legendarische vervolg op Halo, de launchtitel die bijna in zijn eentje de Xbox verkocht. Net zo legendarisch als zijn naam zijn de verwachtingen. Bungie nam dan inmiddels al tweeëneenhalf jaar de tijd om het spel te ontwikkelen en zal nog een dikke twee maanden aan de titel werken voordat hij klaar is op op 11 november van dit jaar. In Halo 2 wordt ondanks de pogingen van de Master Chief om de coördinaten van de aarde te beschermen, onze moederplaneet aangevallen door het Covenant buitenaardse ras en moet de speler de vijandelijke invasiemacht afstoten en de aarde redden. Niet eentje uiteraard de complete menselijke soldatenmacht op aarde doet zijn best de Chief zo goed mogelijk te ondersteunen. Als je eenmaal de samenwerkende Covenant rassen van de aarde gejaagd hebt, is het tijd om de strijd naar de Covenant te brengen. Hoe dat precies gaat, is nog een raadsel. Wel weten we van de ontwikkelaar dat er een nieuwe Halo ring in het spel komt, en een nieuwe mysterieuze vijand de kop op steekt, die alles op stelten zal zetten.
Ik zeg nog steeds Pigs in Space / Space Orcs.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:50 schreef pkwarts het volgende:
het is een insecten volk ben ik nog steeds van mening
Die gemuteerd zijn door de plasma straling waaraan ze bloot hebben gestaanquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:50 schreef pkwarts het volgende:
het is een insecten volk ben ik nog steeds van mening
Vergeet Splinter niet. Die was tof.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die gemuteerd zijn door de plasma straling waaraan ze bloot hebben gestaan![]()
Zoiets als de mutant ninje turtles, maar dan zonder de ninja en zonder de turtles![]()
Ik denk de transformers, die gaan met cybterron in slipspace, dan komen ze vlak bij de aarde.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds Pigs in Space / Space Orcs.
Wie is splinter?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vergeet Splinter niet. Die was tof.
die leraar Ratquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie is splinter?
nee ze zijn gewoon zo geboren.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die gemuteerd zijn door de plasma straling waaraan ze bloot hebben gestaan![]()
Zoiets als de mutant ninje turtles, maar dan zonder de ninja en zonder de turtles![]()
Ga je ff in een hoekje diep schamen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie is splinter?
Nee, ik vond het geen leuke tekenfilmserie dus nooit aandacht aan besteed, maar transformers daarintegenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ga je ff in een hoekje diep schamen.![]()
Sorry knullie ik wilde je niet overstuur makenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee ze zijn gewoon zo geboren.
en het is TEENAGE mutant ninjA turtles ja?
insecten vijanden zijn stoerquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sorry knullie ik wilde je niet overstuur maken![]()
![]()
Dus de aarde stad een invasion of the Giant Killer Insects te wachten... NahDan zou HALO afgleiden naar zo een wanstaltige jaren 70 film met die reuze dieren.
Ik gok dat de ontwikkelaars een betere smaak hebben dan jij pkwarts
![]()
Het nieuwe mysterieuze wapen in HALO 2 wordt dan de reuze elektronische vliegenmepperquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
insecten vijanden zijn stoer
hebben ze ook vleugels en dan vliegen ze om je heen
ha frickin' haquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het nieuwe mysterieuze wapen in HALO 2 wordt dan de reuze elektronische vliegenmepper![]()
![]()
Ja hallo de MC moet die Giant Killer Insects van jou wel op de juiste manier kunnen doden. En ik wed dat ONI binnen 2 maanden dan de reuze elektronische vliegen mepper ontwikkeld in samenwerking met Cortana.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ha frickin' ha
Dat zou serieus heeeeeeel dik zijn, vliegenmeppen is mn hobbyquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het nieuwe mysterieuze wapen in HALO 2 wordt dan de reuze elektronische vliegenmepper![]()
![]()
Piraten zou best kunnen. Maar ik denk dat ze ook een bedreiging zijn voor de Covenant en die piraten in de boeken waren dat duidelijk niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat zou serieus heeeeeeel dik zijn, vliegenmeppen is mn hobby
Maar ik denk eigenlijk dat die nieuwe vijanden gewoon raar uitziende aliens zijn, of piraten![]()
Dan worden het piraten on steroidsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Piraten zou best kunnen. Maar ik denk dat ze ook een bedreiging zijn voor de Covenant en die piraten in de boeken waren dat duidelijk niet.
Of het worden teenage mutant piratesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan worden het piraten on steroids![]()
Hallo we zijn aan het speculere n over de nieuwe vijand, wie weet zijn het wel die geflipte turtlesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Hey, we hebben het maar eventjes over Splinter en de Turtles in het SC topic ja!
Dit is ons Halo plekje, optiefen met die turtles, ze zijn dan wel vet, maar ze verdienen géén plek in het Halo topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |