Meesterlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:06 schreef Chocobo het volgende:
Halo 2 wallpaper... de mooiste die ik tot nu toe gezien heb
[afbeelding]
Liev!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb nu thuis een aangepaste![]()
[afbeelding]
Volgens mij wel, mooiste is dan dat je ook met 3 guests op Live kan, dus dan zit je hele team gewoon naast je op de bankquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:16 schreef SailingAce het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat je met 4 teams van 4 man live kan
Halo 3quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:06 schreef Chocobo het volgende:
Halo 2 wallpaper... de mooiste die ik tot nu toe gezien heb
[afbeelding]
Halo 3: Limited Editionquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb nu thuis een aangepaste![]()
[afbeelding]
Ik zou niet eens willen weten hoe mooi Halo wordt op de Xbox 2quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Halo 3
[..]
Halo 3: Limited Edition![]()
Hey Gimeone2, ik heb de eerste 2 HALO boeken uit. Ik vind de schrijfstijl af en toe kut. Maar soms is het wel spannend. Meest belangrijke ervan vind ik dat ik meer ''background info'' krijg. Ik speel het spel daardoor anders...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:48 schreef Gimeone2 het volgende:
halo 3 en 4 dan op de Xbox 2?
En nu tijd voor the big one, First Strike?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hey Gimeone2, ik heb de eerste 2 HALO boeken uit. Ik vind de schrijfstijl af en toe kut. Maar soms is het wel spannend. Meest belangrijke ervan vind ik dat ik meer ''background info'' krijg. Ik speel het spel daardoor anders...
Die ben ik vergeten om in mij tast te stoppen vandaagquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En nu tijd voor the big one, First Strike?
Normaal lees je altijd op je werk?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die ben ik vergeten om in mij tast te stoppen vandaag![]()
Dus daar kan ik pas vanavond aan beginnen.
Als daar tijd voor is wel jaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Normaal lees je altijd op je werk?
First strike is zeker wel de beste uit de serie.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als daar tijd voor is wel ja![]()
Weet jij wat hij van de Sentinels vindt dan? Of waar hij het bijna had opgegeven. Of waarom Foe Hammer hem bij het eind kwam ophalen (begreep ik nooit), je weet wel waar Foe Hammer doodgaat.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:42 schreef Gimeone2 het volgende:
nou nou.....dan heb je goed doorgelezen Ginag......maar neeh ik hoef geen boeken te hebben om te weten hoe ik het moet spelen etc.
Ik doe gewoon ervaring op vanuit de gevechtssituaties
nou als jij het allemaal zo spannend vind vertel dan wat antwoorden meid.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Weet jij wat hij van de Sentinels vindt dan? Of waar hij het bijna had opgegeven. Of waarom Foe Hammer hem bij het eind kwam ophalen (begreep ik nooit), je weet wel waar Foe Hammer doodgaat.
Dat klinkt gewoon stoer.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:42 schreef Gimeone2 het volgende:
Ik doe gewoon ervaring op vanuit de gevechtssituaties
Ga maar lekker de boeken lezenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:50 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
nou als jij het allemaal zo spannend vind vertel dan wat antwoorden meid.
DOH!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga maar lekker de boeken lezen![]()
gefux0rde link.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:24 schreef BMH het volgende:
Download hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |