Er zijn ook nog een paar anderen die het overleven waaronder dus Johnsen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar volgens mij komt hij ook voor in Halo 2.
Dan is het hem waarschijnlijk wel, want niemand afgezien van de MC en Cortana heeft Halo overleefd.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:50 schreef Baris het volgende:
Halo 2 Multiplayer zal speelbaar zijn op de PU Gameplay.
http://www.gameplay.nl/gp_nieuws.jsp?id=333865
Ik heb mijn kaartje voor za 11 sept al.
Ja lekker met z'n alle dringen bij de HALO 2 en Fable zuilen (waar je het dus kunt spelen)quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:45 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]20 euro tog voor zon kaartje.......ik denk dat ik dr ook maar naar toe ga.
11.50 voor kaartje.. na dan ga ik wel ff kijken hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:45 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]20 euro tog voor zon kaartje.......ik denk dat ik dr ook maar naar toe ga.
Ik kan niet, dan zou ik op een bankje 's nachts moeten gaan slapen wachten tot de boot weer om half 7 komt.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:57 schreef SailingAce het volgende:
[..]
11.50 voor kaartje.. na dan ga ik wel ff kijken hoor
Wat klinkt dat romantischquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kan niet, dan zou ik op een bankje 's nachts moeten gaan slapen wachten tot de boot weer om half 7 komt.
Ja, heel romantisch, als je met de trein 5 minuten vertraging hebt en je de bus voor je neus weg ziet rijden.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat klinkt dat romantisch![]()
Ik dus nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:37 schreef Gimeone2 het volgende:
wie gaat er eigenlijk allemaal naar die Gameplay van de PU om halo 2 te zien? en of spelen
Ik ook niet overigens Gimeone2 heb ik gister de HALO boeken gehaald en ben ik begonnen met het eerste deel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:37 schreef Gimeone2 het volgende:
wie gaat er eigenlijk allemaal naar die Gameplay van de PU om halo 2 te zien? en of spelen
Nee. Komen toch alleen kindertjes op af.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:37 schreef Gimeone2 het volgende:
Jij bent er zelf ook 1 knulliequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee. Komen toch alleen kindertjes op af.
Dat zegt iemand die kleiner is dan een kind van 12...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent er zelf ook 1 knullie![]()
Ik zie er tenminste ouder uit dan 12 (rimpels, kringen, wallen, slechte huid)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die kleiner is dan een kind van 12...
He bah. Ik ben tenminste nog een jonge god.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zie er tenminste ouder uit dan 12 (rimpels, kringen, wallen, slechte huid)![]()
hij is wel veel mooier!quote:
Hij staat precies zo boven mijn computer, op de poster.quote:
Ik ga er voor Halo 2 heen, maar ook voor andere games.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:37 schreef Gimeone2 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Erg vet is hij wel, al ga ik door voor de tinnen versie
Die is zeker wel kewl.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:06 schreef Chocobo het volgende:
Halo 2 wallpaper... de mooiste die ik tot nu toe gezien heb
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |