quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:02 schreef Gimeone2 het volgende:
mij maakt geen drol uit ik vind splitscreen eigenlijk beter want als het beeld te groot is zie je het ook weer slecht.
Aaah jij zit graag knusjesquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:14 schreef peristilius het volgende:
Hehe, het beeld lijkt me fullscreen wel beter, maar vind splitscreen ook wel okee,
vond het wel gezellig met zn 2en op zon schermpje
Hey ik zei gezellig op het scherm niet op de bankquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aaah jij zit graag knusjesmet pkwarts op de bank
![]()
Ja maar de controllers zitten toch aangesloten op 1 xbox? Of hebben jullie speciale kabels van 6 meter, en spelen jullie op een tv ter grootte van een bioscoop scherm....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey ik zei gezellig op het scherm niet op de bank
Voortaan even iets beter doorlezen he![]()
Yupquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja maar de controllers zitten toch aangesloten op 1 xbox? Of hebben jullie speciale kabels van 6 meter, en spelen jullie op een tv ter grootte van een bioscoop scherm....
Dat alleen maar om te voorkomen dat jou been per ongeluk die van pkwarts raakt![]()
![]()
Als mensen dat soort maatregelen nemen is er meer aan de hand hequote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup
Hey jij was degene die poepsex had met geitenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als mensen dat soort maatregelen nemen is er meer aan de hand he![]()
check mijn fotoboek voor mijn msn adres, als je jullie ranzige geheimpjes niet op fok! willen bespreken![]()
Hersenspinsels van Sharkdoggie als je dat gedeelte goed doorleest zie je dat ik hem nooit een mail heb gestuurdquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey jij was degene die poepsex had met geiten
Er zit een co op mode in HALO 2 en dan kun je ook live! mee en ik dacht met maximaal 4 spelers weer...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:38 schreef BMH het volgende:
Zit er nu wel of geen co-op mode in Halo 2. En kan deze ook over live!? Met hoeveel spelers?
Stel je voor met zn 16en co-op over livequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:49 schreef twi het volgende:
Tsja, over de vorm waarin de multiplayer erin voorkomt is nog niet veel gezegd geloof ik, maar algemeen wordt aangenomen dat je zowel online als offline co-op kunt doen. Aangezien je met 4 man offline kunt multiplayeren, zou het aannemelijk zijn dat je ook met 4 man kunt co-oppen, zowel Live als offline.
in halo 2 kan je ook met 4 mensen offline multiplayeren, co-op kan echter maar met z'n tweeënquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:49 schreef twi het volgende:
Tsja, over de vorm waarin de multiplayer erin voorkomt is nog niet veel gezegd geloof ik, maar algemeen wordt aangenomen dat je zowel online als offline co-op kunt doen. Aangezien je met 4 man offline kunt multiplayeren, zou het aannemelijk zijn dat je ook met 4 man kunt co-oppen, zowel Live als offline.
Correct, ik heb zelfs al eens met 16 mensen offline Blood Gulch gespeeld, hub, 4 xboxen, 4x4 = 16quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
in halo 2 kan je ook met 4 mensen offline multiplayeren, co-op kan echter maar met z'n tweeën
Spuit 87quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:35 schreef gijsje79 het volgende:
Des te meer vlees om kapot te schietenquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:29 schreef GinaG het volgende:
Die elites hebben zo te zien aardig wat tijd in de sportschool doorgebrachtWas vooral duidelijk te zien in dat promotiefilmpje (van 158 mb) waar op het eind Black Elites uit zo een 1 persoons shuttle komen en allemaal een plasma sword hebben. Damn wat waren die gasten breed zeg
![]()
Alleen jammer dat de MC nogal magertjes afsteekt bij die gasten. Bovendien en bredere Elites en Brutesquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Des te meer vlees om kapot te schieten
Hoe vaak moet ik het nog zeggen? MC schopt kont, hij schiet en stampt iedereen onder de zoden!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de MC nogal magertjes afsteekt bij die gasten. Bovendien en bredere Elites en BrutesGezellig boeltje straks, met de mysterieuze derde vijand erbij
![]()
Jah MC schopt zwaar achterwerk......geen discussie over mogelijk. Vind jij van wel? I pitty the fool.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen? MC schopt kont, hij schiet en stampt iedereen onder de zoden!
[afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |