Tis een geniaal complot dat waarschijnlijk helemaal niets als uitkomst zal hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:23 schreef Rag het volgende:
Btw, weet iemand eigenlijk al wat meer over de website ilovebees.com. Ik volg die site al een tijdje, en sinds vandaag is de countdown gestopt. Er is een link bij gekomen, met allemaal vreemde stukjes opgenomen text die gewoon niet samenhangen. 't Schijnt dat bepaalde telefooncellen worden gebeld en als die wordt opgenomen, komt er weer een stukje geluid bij.... In ieder geval, heel vreemd...
Wtf heeft dit met Halo te maken?:
Aan 't eind van de officiële trailer van Halo 2 stond er een website: Ilovebees.com. Deze zou zogenaamd zijn gekraakt door Bungie-medewerkers, alhoewel ik 't fijne niet van weet. 'T schijnt dat de vage teksten op de site haaks staan op deel twee van Halo, maar hoe en waarom blijft een grote mysterie...
bron: gamers.nlquote:De afgelopen dagen hebben verschillende websites een shakeycam video van Halo 2 online gezet. De meeste filmpjes waren van zo'n beroerde kwaliteit dat het om te huilen was. Op verzoek hebben sommige sites de filmpjes dan ook weggehaald, maar het publiek wil toch graag weten hoe Halo 2 zal spelen. Voor iedereen die zijn of haar nieuwsgierigheid niet kan bedwingen is er goed nieuws, want ene Dolbex heeft 18 minuten aan "direct-feed footage" weten te bemachtigen. Het 123MB grote bestand kun je via BitTorrent downloaden.
This is NOT the final version of Halo 2; this is the E3 build of the map Zanzibar, created 4 months ago, and VASTLY altered since that point. If you see something that you don't like, chances are Bungie saw it also, and fixed it.
There is no public demo of this level; this event wasn't even on the list of public Halo 2 showings. It was not mentioned beforehand because Bungie wanted it to be a surprise for the MLG guests, and because they didn't want people coming to the tournament SPECIFICALLY for Halo 2. In other words; this was a one-time deal, don't expect to see another showing like this.
The game depicted here is mostly MLG staff and volunteers; the screen you're watching is mrsmiley, of Halo Babies.
Volgens mij gaan ze op xboxworld.nl of com weet het niet meer er aardig diep op in, is wel af en toe leuk om te lezenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:23 schreef Rag het volgende:
Btw, weet iemand eigenlijk al wat meer over de website ilovebees.com. Ik volg die site al een tijdje, en sinds vandaag is de countdown gestopt. Er is een link bij gekomen, met allemaal vreemde stukjes opgenomen text die gewoon niet samenhangen. 't Schijnt dat bepaalde telefooncellen worden gebeld en als die wordt opgenomen, komt er weer een stukje geluid bij.... In ieder geval, heel vreemd...
Wtf heeft dit met Halo te maken?:
Aan 't eind van de officiële trailer van Halo 2 stond er een website: Ilovebees.com. Deze zou zogenaamd zijn gekraakt door Bungie-medewerkers, alhoewel ik 't fijne niet van weet. 'T schijnt dat de vage teksten op de site haaks staan op deel twee van Halo, maar hoe en waarom blijft een grote mysterie...
goede linkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
bron: gamers.nl
http://files.mythica.org/torrents/MLG-Seattle-Halo2.mov.torrent
Inderdaad, erg skilled was hij nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik vond de speler slecht spelen. Die verdiende om afgemaakt te worden.
Ik werd helemaal gek van die bagger SMGquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:21 schreef GinaG het volgende:
Leek wel of de wapens minder herrie maakte dan in halo, zeker de AR maakt nogal wat herrie![]()
Ik heb het met quicktime bekekenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:14 schreef Gimeone2 het volgende:
hij doet het niet bij mij..........met wat moet het worden afgespeeld? quicktime ofmedia player?
Uiteraard, misschien nu ook met 2 xboxen = allebei fullscreenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:08 schreef Rodie83 het volgende:
Hmz is de SP opnieuw met z'n tweeen te spelen?
Dat splitscreen lijkt mij inderdaad niet zoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Uiteraard, misschien nu ook met 2 xboxen = allebei fullscreen
Tis een handicap jaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat splitscreen lijkt mij inderdaad niet zo![]()
Koop een grotere TV of projector.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tis een handicap ja
Het is zeker speelbaar, alleen lijkt me fullscreen nóg vetterquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:48 schreef twi het volgende:
Valt wel mee hoor, als je er eenmaal in zit, merk je er niks meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |