abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21524346
Btw, weet iemand eigenlijk al wat meer over de website ilovebees.com. Ik volg die site al een tijdje, en sinds vandaag is de countdown gestopt. Er is een link bij gekomen, met allemaal vreemde stukjes opgenomen text die gewoon niet samenhangen. 't Schijnt dat bepaalde telefooncellen worden gebeld en als die wordt opgenomen, komt er weer een stukje geluid bij.... In ieder geval, heel vreemd...

Wtf heeft dit met Halo te maken?:
Aan 't eind van de officiële trailer van Halo 2 stond er een website: Ilovebees.com. Deze zou zogenaamd zijn gekraakt door Bungie-medewerkers, alhoewel ik 't fijne niet van weet. 'T schijnt dat de vage teksten op de site haaks staan op deel twee van Halo, maar hoe en waarom blijft een grote mysterie...
-edit: icoon verwijderd door FA. Graag <100kb houden.-
pi_21524496
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:23 schreef Rag het volgende:
Btw, weet iemand eigenlijk al wat meer over de website ilovebees.com. Ik volg die site al een tijdje, en sinds vandaag is de countdown gestopt. Er is een link bij gekomen, met allemaal vreemde stukjes opgenomen text die gewoon niet samenhangen. 't Schijnt dat bepaalde telefooncellen worden gebeld en als die wordt opgenomen, komt er weer een stukje geluid bij.... In ieder geval, heel vreemd...

Aan 't eind van de officiële trailer van Halo 2 stond er een website: Ilovebees.com. Deze zou zogenaamd zijn gekraakt door Bungie-medewerkers, alhoewel ik 't fijne niet van weet. 'T schijnt dat de vage teksten op de site haaks staan op deel twee van Halo, maar hoe en waarom blijft een grote mysterie...
Tis een geniaal complot dat waarschijnlijk helemaal niets als uitkomst zal hebben

Anyway, het is leuk dat de forumcommunity zich er zo mee bezig houdt, ik ga mijn tijd er alleen niet aan verspillen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 25 augustus 2004 @ 01:12:48 #228
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21525288
quote:
De afgelopen dagen hebben verschillende websites een shakeycam video van Halo 2 online gezet. De meeste filmpjes waren van zo'n beroerde kwaliteit dat het om te huilen was. Op verzoek hebben sommige sites de filmpjes dan ook weggehaald, maar het publiek wil toch graag weten hoe Halo 2 zal spelen. Voor iedereen die zijn of haar nieuwsgierigheid niet kan bedwingen is er goed nieuws, want ene Dolbex heeft 18 minuten aan "direct-feed footage" weten te bemachtigen. Het 123MB grote bestand kun je via BitTorrent downloaden.
This is NOT the final version of Halo 2; this is the E3 build of the map Zanzibar, created 4 months ago, and VASTLY altered since that point. If you see something that you don't like, chances are Bungie saw it also, and fixed it.

There is no public demo of this level; this event wasn't even on the list of public Halo 2 showings. It was not mentioned beforehand because Bungie wanted it to be a surprise for the MLG guests, and because they didn't want people coming to the tournament SPECIFICALLY for Halo 2. In other words; this was a one-time deal, don't expect to see another showing like this.

The game depicted here is mostly MLG staff and volunteers; the screen you're watching is mrsmiley, of Halo Babies.
bron: gamers.nl

http://files.mythica.org/torrents/MLG-Seattle-Halo2.mov.torrent
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21528229
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:23 schreef Rag het volgende:

Volgens mij gaan ze op xboxworld.nl of com weet het niet meer er aardig diep op in, is wel af en toe leuk om te lezen
pi_21528413
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 01:12 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

bron: gamers.nl

http://files.mythica.org/torrents/MLG-Seattle-Halo2.mov.torrent
goede link
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21528816
Leuk filmpje, paar dingen die me opgevallen zijn:

Lijkt me wel aardig dat wanneer je een wapen dual wield, je ook de ammo van het 2e wapen kunt zien.

Hopelijk werkt dat alleen-schild geen health wel

je kunt inderdaad een stuk hoger springen

dat enteren was echt té vet, hoe hij die ghost die op hem afkwam aanpakte zeg, uber

Battle Rifle wordt dé shit

k
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:10:53 #232
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21529396
Ik vond de speler slecht spelen. Die verdiende om afgemaakt te worden.

*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21529602
Leek wel of de wapens minder herrie maakte dan in halo, zeker de AR maakt nogal wat herrie
pi_21530000
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik vond de speler slecht spelen. Die verdiende om afgemaakt te worden.

Inderdaad, erg skilled was hij niet
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21530008
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:21 schreef GinaG het volgende:
Leek wel of de wapens minder herrie maakte dan in halo, zeker de AR maakt nogal wat herrie
Ik werd helemaal gek van die bagger SMG
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21540275
de needler is wel goed bijgewerkt.....en de andere dingen zijn ook goed pimp'd out.....(h)
master chief
  woensdag 25 augustus 2004 @ 19:48:53 #237
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21540623
Je zag goed in het filmpje dat de voertuigen vrijwel alleen werden gebruikt als transport middel van het begin van het level tot aan de muren. Daarna lagen de voertuigen een beetje zielig alleen met wat kogel gaatjes. Beetje onnodig om in Zanzibar voertuigen te zetten als toch niemand ze echt gaat gebruiken. Leek wel Battlefield, snel rennen naar de voertuigen om ze vervolgens in zee te dumpen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_21544411
hij doet het niet bij mij..........met wat moet het worden afgespeeld? quicktime ofmedia player?
master chief
pi_21546282
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:14 schreef Gimeone2 het volgende:
hij doet het niet bij mij..........met wat moet het worden afgespeeld? quicktime ofmedia player?
Ik heb het met quicktime bekeken
pi_21548209
ik met media player classic, daar bekijk ik alles mee, het is simpelweg het beste programma
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21553071
mijn quicktime opent hem niet en media player weigert ook al......beetje gezeik allemaal
master chief
pi_21553479

Halo online blijft leuk
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 26 augustus 2004 @ 14:08:58 #243
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_21556330
Hmz is de SP opnieuw met z'n tweeen te spelen?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_21557146
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 14:08 schreef Rodie83 het volgende:
Hmz is de SP opnieuw met z'n tweeen te spelen?
Uiteraard, misschien nu ook met 2 xboxen = allebei fullscreen
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21557395
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 14:46 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Uiteraard, misschien nu ook met 2 xboxen = allebei fullscreen
Dat splitscreen lijkt mij inderdaad niet zo
pi_21557432
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:00 schreef GinaG het volgende:

[..]

Dat splitscreen lijkt mij inderdaad niet zo
Tis een handicap ja
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:17:13 #247
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21557710
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:02 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Tis een handicap ja
Koop een grotere TV of projector.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:48:55 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21558396
Valt wel mee hoor, als je er eenmaal in zit, merk je er niks meer van.
pi_21558782
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:48 schreef twi het volgende:
Valt wel mee hoor, als je er eenmaal in zit, merk je er niks meer van.
Het is zeker speelbaar, alleen lijkt me fullscreen nóg vetter
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21562817
mij maakt geen drol uit ik vind splitscreen eigenlijk beter want als het beeld te groot is zie je het ook weer slecht.
master chief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')